UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

AKKURAT NÅ: Er jeg på vei til Oslo med Morten. Vi skal på visninger, spennende!

UKENS TANKE: JEG ER SÅ STRESSA. Jeg har vært sååå sliten den siste uken uten at jeg har gjort så mye at jeg bør være sliten, men hodet mitt… Det jobber på full spreng. Jeg er så stressa over situasjonen vi er i selv om jeg tror det kommer til å gå veldig fint. Det er bare det at vi skal være ute av leiligheten om 15 dager hehe. Og flytte til et midlertidig hjem… Og finne et nytt sted å bo fem timer unna det midlertidige hjemmet, men neida. Det går bra 😅

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg kjøpte en skjortejakke på Zara her om dagen og elsker den. Sååå behagelig og så kul, passer til ALT.

BUKSE HER OG SKO HER 

UKENS TIPS: Emily in Paris på Netflix! Jeg har snart sett hele første sesong, elsker den. Jeg vil være Emily 🙁

UKENS CRAVING: Spragleknas fra Nidar, nam nam. De man kjøper på Coop. De firkanta. De er så sykt gode. De aller beste!

UKENS HØYDEPUNKT: Åååh, denne uken blir det veldig enkelt å velge. Det blir definitivt fredag, da Morten og jeg feiret toårsdag og leilighetssalg i ett. Vi sjekket inn på hotell og gikk ut på kvelden. Vi spiste på Smag & Behag, en helt fantastisk deilig  femretters middag. Den i Kristiansand er så syyyyykt fin! Det var en ordentlig fin kveld og jeg følte faktisk at vi var på ferie i en storby hihi.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg synes både det er morsomt og irriterende at folk tror de vet alt hva som skjer i livet mitt og hvordan jeg lever livet ut ifra hva de ser på sosiale medier. Altså, man ser kanskje en time eller to av dagen? Det er ingenting 😂 Så kommer det folk og tror de vet aaaaalt, altså hahah.

UKENS ØNSKELISTE: Ny leilighet, hehe. Gjerne en med tre meters takhøyde, stukkatur, rosett, to soverom sentralt i Oslo. Takk. Ja, også dette da. Rosa genser her, skjortejakke her, topp her og sko her.

UKENS MATRETT: 100% maten på Smag & Behag. Jeg hadde en femretters vegetarmeny og det smakte himmelsk. Jeg elsker når de lager sånn utenom menyen og man får ting man ikke vet hva er på forhånd, haha. Det blir så spennende!

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Finne en leilighet eller to vi vil by på, ha en god treningsuke, pakke ned gjesterommet og rydde ut av kontoret.

UKENS POSITIVE: Jeg har kommet veldig godt i gang med forberedelsene til flytting. Jeg har solgt typ alt vi eier som ikke skal ha med oss videre, nå gjenstår bare sofaen, men den skal gjennom en rens først. Jeg har kvittet meg med typ alt jeg eide av klær, haha. Gadd ikke flytte med meg alt det, fornyer såpass ofte uansett. Har gitt bort sykt mye ting, klær og litt møbler som vi ikke skal ha. De ter deilig å være i gang! Vi har også blitt helt ferdig med boden og fått nye eiere til en seng vi har ekstra og til vaskemaskinen, men vi beholder det frem til vi flytter. Uansett såå deilig å få ting unna.

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette ❤️

Øredobbene er fra Zara og kjolen fra Adoore

4 kommentarer
    1. Åhhh, for et fint bilde av dere! Fininger! <3 Wow, høres ut som dere er skikkelig godt i gang med utflyttelses prosessen da! Du er jo et råskinn du, Andrea! 😀 Keep up the good work! Og lykke til på visning!!! <3

    2. Lykke til med leilighetskjøp, eller på veien mot et leilighetskjøp! Jeg heier på dere <3

      elisabethuglebakken.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg