UKEN SOM GIKK

Reklame | alle lenker er asnnonselenker

GENSER & BUKSE CHIQUELLE (siste dag med 20% med koden ANDREA20) / SKO HER

AKKURAT NÅ: Nå skal jeg straks ut for å ta bilder med min faste fotograf Morten! Jeg har vært så uinspirert i klesveien i det siste, men i dag har jeg hatt en god dag så da må jeg utnytte det og få tatt litt bilder.

UKENS TANKE: Hmmm jeg tenker litt på dette kontoret mitt. Jeg elsker å være der av flere grunner. For det første er det sykt digg å dra på jobb, for det andre er det sykt digg å ha en kollega der og for det tredje så jobber jeg sykt bra når jeg er det. Sykt, heheheh. Det eneste er at jeg bruker det bare noen ganger i uken, så er det verdt pengene? Det har jeg gått rundt og tenkt på uten å bli særlig klok på det. Jeg vil ha det, men så må jeg være litt fornuftig og tenke på om jeg bruker det nok til at det er verdt det? Jeg jobber uansett alltid fortsatt når jeg drar derfra og før jeg drar dit, men jeg får noen veldig effektive timer når jeg er der. Så vanskelig!

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne jakken!!! Det er kanskje mitt beste kjøp i hele år. Jeg elsker den. Den går til alt! Til nå har jeg brukt den til lyse vide jeans, sort skinnbukse, to beige bukser og jeg er ganske sikker på at den kommer til å passe perfekt til mine hvite vide jeans. Den er utsolgt på nett, men dere finner den her så kan dere se om den finnes i en butikk nær deg!

UKENS TIPS: Denne uken vil jeg tipse dere om et duftlys! Jeg kjøpte det med meg fra H&M home tidligere i uken og det lukter såååå godt. Jeg fant linken til det på nett så dere kan sjekke det ut her om dere vil ☺️

UKENS CRAVING: Jeg har cravet Kick lakris! Alle de tre smakene jeg vet om. Det er så godt og størrelsen er så fin.

UKENS HØYDEPUNKT: Det kan være at det skjer noe med salg av leilighet denne uken! Det er forrige ukes høydepunkt, haha. Vi hadde en samtale med megleren vår og hvis vi er heldige så kan det være den blir solgt denne uken. Krysser fingrene!

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Altså dette er litt krise. Jeg tror kanskje jeg har blitt allergisk mot Trulte, jeg. Eller så er det de stråene som typ var høy jeg tok med inn i leiligheten. Jeg kjøpte noen svindyre strå som jeg virkelig ikke tålte. Jeg tåler jo ikke høy og de var typ høy. Så jeg nøys og nøys den dagen. Problemet er bare at jeg fortsatt nyser… Og jeg er oppriktig redd for at jeg er allergisk mot Trulte. Da må jeg nyse i 11 år til, haha. Det blir moro.

UKENS ØNSKELISTE: Nydelig mønstret genser (her), beige jakke med knyting i livet (her) og den går genseren som er utrolig deilig ut (her), alle fra Gina Tricot. Så fant jeg de høye bootsene på H&M! Har så lyst på høye boots og disse var ganske gode i pris (her).

UKENS MATRETT: Mmmm, jeg lagde pastaretten med spinatsaus og vegetarboller igjen. Den er så god! Nå har jeg begynt å toppe den med pinjekjerner og cherrytomater. Det gjør seg veldig bra!

UKENS POSITIVE: Jeg har hatt en veldig sosial uke og det har vært så koselig! Tre av kveldene brukte Morten og jeg på besøk hos vennepar, utrolig koselig. Det er akkurat der jeg er nå, jeg vil dra på middager med vin og vennepar haha. Så var vi en kveld på besøk hos pappa. Veldig koselig! Denne uken har jeg avtalt to venninne-lunsjer så det blir koselig.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Ikke kjøpe noe klær, sko eller tilbehør. Jeg tror kanskje jeg må ha shoppestopp i oktober jeg. I september har jeg gått helt crazy. Jeg skal i hvert fall klare å ikke shoppe denne uken, så får vi se med det stoppet. Det måtte selvfølgelig blitt utenom samarbeid, det er jo heller ikke shopping sånn sett. Jeg skal tenke litt på det.

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg synes dette er så fint og jeg tror det er mye fordi høstfargene endelig begynner å komme frem. Og fordi det er en veldig søt liten hund med da 🐶

3 kommentarer
    1. Gå å test deg først om du er allergisk. Å vis du er det så finnes det så mange valg til å hjelpe deg. Alt i fra piller til akupunktur. Det høres rart ut men kjenner flere det har hjulpet for ang allergi til dyr.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg