UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / H&M

BLAZER HER / GENSER HER / BUKSE HER / SKO HER

AKKURAT NÅ: God morgen! Jeg skal lage frokost og kaffe før jeg setter meg ned for å planlegge ukens handel.

UKENS TANKE: Jeg tror det er skjebnen at vi ikke har solgt leiligheten enda. Jeg tror vi trengte denne tiden til å virkelig tenke over hva vi vil. Hadde vi solgt med en gang kan det være ting hadde blitt helt annerledes enn hvordan jeg ser for meg at det blir nå… Litt skummelt å tenke på egentlig!

UKENS FAVORITTPLAGG: Det er denne deilige kåpen fra H&M som jeg tror dere kommer til å se meg mye i gjennom både høsten, vinteren og våren. Den er forresten ganske stor i størrelsen, så vær obs! Er du mellom to så ta den minste.

UKENS TIPS: Hvis dere er over gjennomsnittlig interessert i matnyheter, sånn som meg, så kan jeg anbefale Instagramkontoen @butikknytt. Hun oppdaterer jevnlig om nyheter hun finner i butikk og tester flere av de!

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg har lyst på ALT i klesbutikker nå om dagen. Alt! Det er så mye fine høstnyheter og jeg holder på å klikke hjem ting hver eneste dag. Jeg sliter på ordentlig med å ikke gjøre det. Gikk nesten på en gigantisk smell i går, men klarte å la være. Det er så mye fint 😭

UKENS POSITIVE: Jeg hadde en super jobbdag i Oslo på torsdag og fikk masse positiv energi og et ordentlig boost for tiden fremover. Det er så deilig å gå ut fra et møte og smile! Finnes nesten ikke noe bedre 😃

UKENS ØNSKELISTE: Den hvite pufferjakken er så sykt kul (her), og den hvite genseren er den fineste genseren jeg har sett på veldig lenge (her). Lang lys oversized kåpe, får ikke nok av det (her). Så er det den oversized skjortejakken da, de er så sykt kule (her).

UKENS MATRETT: Aaah lunsjen i Oslo. Se på ukens bilde, dere. Der snakker vi digg lunsj!

UKENS CRAVING: Denne uken har jeg vært så spent på å teste matnyheter at jeg ikke har tenkt på annet! Superchips med smak av Holiday dip og Stratos med brownie har stått øverst på listen. Vil dere se hva jeg synes om de da jeg endelig fikk smake? Sjekk ut vår siste YouTube video her eller bla ned til forrige innlegg på bloggen ☺️

UKENS HØYDEPUNKT: Jeg hadde en veldig fin søndag som også var Trultes bursdag! Etter en pjusk helg var formen bedre, tro helt ærlig jeg bare trengte å ligge rett ut en dag. Jeg koste meg med tur i høstværet, fikk besøk på ettermiddagen hvor vi koste oss med deilige vafler og kaffe før jeg avsluttet kvelden med tente lys og film i sofaen. En veldig deilig og koselig dag.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Herregud jeg er lat på aktivitetsfronten om dagen. Formen har vært litt halvveis og jeg har brukt det som en veldig grei unnskyldning til å bevege meg minst mulig. Det funker ikke, jeg blir så tung i hodet! Denne uken skal jeg skjerpe meg. Heldigvis har jeg PT time senere i dag, men jeg må også klare å komme i gang på egenhånd. Jeg skal gå minst en lang tur og trene minst en gang på SATS på egenhånd. Føler meg alltid bedre etterpå, men den dørstokkmila er så grusomt vanskelig å komme seg over om dagen.

UKENS FAVORITT-BILDE: Som den matelskeren jeg er måtte dette bildet bli ukens bilde! Elsker fargene, elsker maten og elsker servicet. Dette er fra Oslo Raw på Frogner. Så koselig og nydelig mat!

6 kommentarer
    1. Hei Andrea! Så du la ut på Snapchat i dag (og tidligere) at du slet en del med oppblåst mage og foodmap. Har mye plager med det selv, men har nå begynt med et nytt produkt, Glow Inner Beauty Essential, som visst nok har funket veldig bra for mange med blant annet dette. Veldig mye positivt som er sagt om det, så tenkte bare å tipse deg om det hvertfall❤️ https://thebeautychef.com/products/glow-inner-beauty-powder-150g

      1. Hei! Hmmm, synes du det funker? Er alltid litt skeptisk til produkter jeg ikke vet noe om og som ikke er fra legen 😅 Fortell meg gjerne hva du mener etter du har brukt det litt 😀 Hvis det hjelper så er det jo fantastisk!

    2. Heia 🙂 Sliter selv med syk oppblåsthet i magen, ser ut som deg på det bildet der… Hva er det du reagerer på? Har vært spesielt ille nå de siste dagene, og det eneste jeg kan tenke meg kan være problemet er at jeg har drukket store mengder melk og spist stort sett ost til nesten hvert måltid 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg