UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

GENSER HER / BUKSE HER / SKO HER

AKKURAT NÅ: Jeg føler meg endelig helt bra igjen! I går følte jeg meg også helt bra, men det var digg å ha en dag å komme seg ordentlig på hvor jeg bare slappet av hjemme, leste bok og så på Friends hele dagen. I dag føler jeg endelig at all energi er tilbake, snufsingen er helt borte og jeg gleder meg til å ta fatt på arbeidsoppgavene som venter meg.

UKENS TANKE: Det er like før jeg må trykke unfollow på halve Instagram. Jeg orker ikke se mer reising. Jeg får vondt i sjela! Og ja, det er sikkert teit å tenke på det midt oppi alt dette, men det gjør jeg. Jeg føler sikkert over gjennomsnittlig mange reise-ifluensere og influensere som bor i utlandet. I starten var det skikkelig koselig å se bilder fra de fine stedene de var på, men nå er det grusomt. Herreguuuuud det vekker reiselysten. Jeg satt og så på innenlandsreiser i hele går, haha. Fristende det også, men det blir ikke helt det samme som en tur til Bali, Positano og Mykonos.

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne deilige buksen som jeg har store planer om å skaffe meg i grønn også.

UKENS TIPS: Denne uken vil jeg tipse dere om boken jeg nettopp leste ferdig. Den er såå fin og jeg krysser fingrene for at noen lager en film ut av denne. Boken heter Alt i et øyeblikk av Erica James og er en nydelig bok om flere kjærlighetshistorier og liv som blir flettet sammen ved en tilfeldighet.

UKENS ØNSKELISTE: Jeg har tydeligvis fått en greie for grønt nå. Jeg har i hvert fall blitt helt obsessed med den grønne jakken (her), men nå har jeg nettopp kjøpt to jakker så den må vente litt til… Den grønne kjolen (her) er jeg veldig usikker på, men fasongen gjør at jeg elsker den. Okei, sorte hæler med teddy på tuppen (her)? Jeg er solgt, og disse er faktisk på 70%. Beige og sorte boots (her) og klassiske sorte boots (her).

UKENS CRAVING: Denne uken er ikke cravingen mat som det pleier å være. Det er faktisk en reise! Jeg har tenkt skikkelig mye på Barcelona hvor Morten og jeg har vært de to siste novemberne (hehe vet det ble grusomt feil gramatisk, men pytt pytt), og jeg har som nevnt blitt fristet av alle varme strøk som finnes her i verden. Man vil ha det man ikke kan få 😂

UKENS HØYDEPUNKT: Okei, denne uken har vært ganske kjedelig. Både Morten og jeg har vært forkjøla og i disse dager begrenser det naturligvis hva man kan finne på. Vi har nesten bare vært hjemme, foruten om noen turer i skog og mark helt alene. Det blir faktisk ukens høydepunkt. Der kom jeg på et midt i praten om at jeg ikke hadde noe høydepunkt, haha. Turlysten er tilbake og det er skikkelig digg å gå tur i den deilige høstluften. Jo, herregud. Pappa er jo tilbake i Kristiansand! Det må være ukens høydepunkt. Koselig å få han hjem igjen.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Nei, det må bli at jeg ble forkjøla da. Det er kjedelig, men irriterende er kanskje å dra det litt langt. Jeg har ikke hatt noe særlig å irritere meg over egentlig. Har det veldig fint og er generelt fornøyd ☺️

UKENS POSITIVE: Yei! Jeg har funnet ut hvilken restaurant jeg vil spise på når Morten og jeg skal ha en liten getaway og feire toårsdagen vår i Stavanger. Det er ikke før om en måned, men jeg liker å være tidlig ute. Jeg har bedt om tips, Googlet, sjekket masse og endte til slutt opp med SÖL.

UKENS MATRETT: Jeg har blitt hekta på havregrøten til Emilie Nereng, den med chiafrø toppet med varme bær og gresk yoghurt. Den er supergod og metter akkurat nok.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Nå føler jeg meg 100% frisk igjen og da er det bare å komme seg tilbake til rutiner. Jeg vil løpe minst en tur ute i naturen og i slutten av uken dra på treningssenteret igjen. Jeg kom litt bakpå med jobb og mangler noen bilder som jeg må ta så det vil jeg helst på gjort i dag så jeg kommer frempå igjen. Bortsett fra det vil jeg bare kose meg og nyte høsten.

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg synes dette var så fint av Morten! Elsker den genseren på han 💙

12 kommentarer
    1. Jeg skjønner deg så godt når det gjelder utenlandsreiser. For meg er det å reise en stor del av livet og noe jeg har å se frem til. Å fjerne en så stor del av livet, gjør noe med deg. Nå har jeg akkurat hatt 3 uker Norgesferie og det var bra det altså. Dessuten var vi jo så heldige med været. Altså 3 uker (minus et par dager) med strålende sol! Har opplevd masse fint og sett steder jeg tidligere ikke har sett. Men selv om vi har et vakkert land her hjemme så blir det ikke det samme. De som er glad i å reise utenlands vil forstå det. De som ikke bryr seg om å reise, forstår det kanskje ikke. Nå håper jeg bare denne pandemien snart kommer under kontroll slik at det blir trygt å reise igjen. Ellers er jeg redd det vil gå ut over min mentale helse. Huff, håper ikke det blir så ille. Men jeg trenger hvert fall veldig snart påfyll av reiseoppleveleser, og ikke minst D-vitamin (nå som vi snart går ikke i en lang mørketid her hjemme). Vi krysser fingrene for at vi snart kan bestille oss en utenlandstur! 🙂

      1. Åh, så heldig med være ja! Sykt digg 😀 Nei, det er nettopp det. Veldig fint det også, men det blir en helt annet reise. Håper du klarer å holde deg oppe, så løsner ting plustelig <3

    2. Hei 🙂 Fra en matglad siddis (ei fra Stavanger) så jeg bare si at du har truffet blink, Söl er absolutt den beste resturanten vi har å tilby- jeg elsker den. Men et lite lunsjtips, eller middagstips viss dere skal ha mer enn en middag, så er det Bellies. Det er en vegeteriansk resturant som tryller frem de beste retter. Begge disse resturantene må forhåndsbestilles. God tur 🙂

    3. Så bra du er frisk igjen, og at du ikke hadde korona! 😀 Åh, gåturer i den crispy høst luften er så hærlig! Digg! 😀
      Kjempe fint bilde av Morten! Ha en fin ukestart, fine, gode deg! <3

    4. Hei! Jeg så på snappen til Morten fra idag, der du går med en svart stor bag/veske, hvor er den fra? Den så veldig greit ut.

    5. Eg må berre spør selv om eg veit at eg ikke får svar, når morten prøvde og snakke ned andre influencere så skreik det at dåke er sjalu for at tv2 ikke vill ha dåke med, aksepter det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg