UKEN SOM GIKK

Reklame | Annonselenker Nelly / sponset mat Ebby.no

AKKURAT NÅ: Regner jeg med ta vi sover enda. Jeg forhåndsskrev dette i går fordi jeg ville kunne sove ut i dag. Jag har stått opp tidlig hele uken, inkludert lørdag og i går så når vi først er på hytta så vil jeg kunne slappe av og sove ut.

UKENS TANKE: Jeg har tenkt mye på og prøvd å forberede meg på at jeg kommer til å føle meg ganske alene den første tiden i Kristiansand. Det er jo vanskelig å forberede seg på, men jeg prøver. For meg som er vandt til å bo i samme by som vennene mine og kunne dra til de når jeg vil, invitere på besøk og vite at det alltid er noen som har tid og ja, ha et sterkt nettverk rundt meg så blir det nok litt tomt og ensomt i starten. Vi er jo en utrolig sosial gjeng som er flinke, og nærmest avhengige av å være sammen flere ganger i uka så dette blir meget interessant.. Blæh. Jeg skal oppdatere dere på denne situasjonen underveis. Det kommer nok til å bli noen tøffe dager, men da får jeg bare ringe Oslo og grine litt haha.

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne genseren som jeg bestilte fra NA-KD! Den er så kul.

UKENS SERIE: Dirty John! Dere finner den på Netflix og jeg anbefaler dere å se dokumentaren etterpå. Ikke før, da blir serien litt forutsigbar.

UKENS HØYDEPUNKT: Det er nok en gang vanskelig å velge. Jeg har hatt en veldig fin uke på mange måter. Jeg møtte mine gamle kollegaer og vi dro ut og spiste på onsdag, jeg har hatt to veldig fine dager hvor jeg har bodd hos Emilie og lørdag kveld var jo kjempegøy!

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At jeg ikke føler meg komfortabel i eget hjem. Det er faktisk utrolig irriterende. Hjemmet skal være en “safe zone”.

UKENS CRAVING: Pizza… Jeg drømmer enda om den jeg fikk levert på døren forrige mandag. Det var bare så hektisk og jeg var lat så da ble det bestilling fra Ebby.no! Sjekk de ut HER, både langdastanselevering, utenfor bomringen og i sentrum.

UKENS POSITIVE: Vennene mine <3 Herregud, vi er en så fin gjeng! Vi har absolutt våre utfordringer til tider, diskusjoner og laber stemning, men det er sjeldent og vi ordner alltid opp og kommer sterkere ut av det.

UKENS ØNSKELISTE: Skjørt HER, øreobber HER, sett HER og bikini HER

UKENS MATRETT: Jeg bodde hos Emilie et par dager i løpet av uken og hun lagde en helt fantastisk suppe til oss! Det var en spinat- og brokkolisuppe. Jeg tror hun bare stekte løk, hadde i 200 gram spinat, oppkuttet brokkoli, to grønnsaksbuljonger med vann og kokte det opp før hun moste med stavmikser og hadde i Creme Fraiche. Tror jeg, haha.

UKENS SANG: Sigrid – Don’t feel like crying

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg har ingen bilder fra denne uken så da velger jeg heller et fra Roma <3

 

14 kommentarer
    1. Har fulgt bloggen din siden sommeren 2017, og har hele tiden følt jeg kan identifisere meg veldig med deg. Vi er nesten like gamle (jeg er ett år eldre), og kjenner meg veldig igjen i temaene du har tatt opp og hvordan du virker som person. Jeg fikk meg også min første kjæreste ca samtidig som deg og Morten (i oktober) og vi planlegger også å flytte sammen nå. Haha!

      Tvillingliv 😂😂

      Ha en strålende uke <3 gleder meg til å titte innom her utover uka. Du stråler.

    2. Jeg blir gjerne kjent med deg, bor rett ved Kristiansand. Er i Kristiansand nå, men er kanskje litt rart å bli kjent med ei som leser bloggen din.
      Jeg vet hvordan det er å ikke bli kjent med noen når man ikke jobber og går på skolen, du har jo jobb. Men jobber mye alene mente jeg.
      Jeg jobber ikke og går ikke på skolen, blitt kjent med et par stykker nå. Men tok 1 års tid og følte meg mye alene i starten

    3. hva har skjedd siden du ikke føler deg trygg i ditt eget hjem? det er ikke en god følelse og ikke være trygg i hjemmet sitt

    4. Vi skal ta godt vare på deg i Kristiansand! Jeg flyttet hit for å studere i 2014(er 23 i år) og kjente ikke en sjel her… Nå føles Kristiansand som mitt hjem og ikke Oslo-området lenger 🙂 Skrik ut så kan bloggleserne ta deg med rundt<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg