UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / H&M

AKKURAT NÅ: Er jeg stuptrøtt! Jeg er så tung i hodet når jeg våkner om dagen, mer om det lenger ned her haha. Jeg skal ha en rolig start på morgenen. Det eneste jeg tenker på nå er egentlig kaffe. Og når starter God morgen Norge igjen egentlig? Er det i dag kanskje? Jeg savner God morgen Norge..

UKENS TANKE: Jeg er heldig jeg. Det er så lett å ta ting forgitt så noen ganger må jeg ta litt tak i meg selv, stoppe opp og sette pris på alt det fine jeg har i livet. Jeg har en fantastisk fin kjæreste som virkelig er så snill og god. Jeg har den fineste og snilleste hunden på jord, hun er så fantastisk fin. Jeg har verdens beste pappa, en kjempefin familie, en fantastisk vennegjeng som jeg aldri ville vært foruten og flere utrolig fine og fantastiske mennesker som er tilstede i livet mitt og sprer positivitet og kjærlighet. Ja, for ikke å snakke om en stor og kjempefin leilighet som jeg bor i med min lille familie. Guuuud så heldig jeg er.

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne deilige sommerkjolen fra H&M! Perfekt å slenge på seg uansett hva man skal egentlig. Dere finner den her.

UKENS TIPS: Temptation Island på TV2 Sumo! Jeg begynte å se på det i går og herregud som jeg skulle ønske det skulle regne hele dagen i dag. Da kunne jeg sittet inne og binget. Noe så dramatisk og fascinerende!

UKENS CRAVING: Ben & Jerry’s half baked. Nam, nam, nam. Heldig som jeg er så fikk jeg kjøpt meg en boks i går kveld. Hva er vel bedre enn verdens beste is og en dårlig film på søndagskvelden? 😉

UKENS ØNSKELISTE: Okei, folkens. Nelly.com har begynt å få inn høstnyheter og jeg vil ha omtrent ALT! Det er så mye fint og jeg er så svak for høstklær… Høstklær og sommerkjoler haha. Her er fire favoritter av mange nyheter: kjole med puffermer her, sneakers i beige og grønt her, beige bukse i skinnimitasjon her og en kåper jeg typ kan dø for fra Samsøe Samsøe her.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Altså jeg tror jeg har blitt allergisk mot burot også. Jeg har plutselig blitt allergisk igjen nå de siste dagene. Gress er beskjedent, men burot er visst moderat så det må vel være det jeg reagerer på. Da var jeg rett tilbake til å ligge utslått på sofaen med et hyppig inntak øyedråper, nesespray og allergipiller 😂

UKENS POSITIVE: Jeg fikk endelig surret meg til å booke lege time! Jeg har tenkt på å gjøre det så lenge, men det går veldig lett i glemmeboka når det ikke er noe akutt. Nå skal jeg få henvisning til gynekolog for å ta celleprøve (har tatt det hos fastlegen før, men jeg synes faktisk det blir litt kleint altså) og til fysioterapaut for å løse opp i nakke og skuldre, noe legen anbefalte da jeg var der like etter coronautbruddet startet så vi måtte utsette det.. Det er for hodepinen min, alt sitter vist i nakke og skuldre så det må løsnes opp. Jeg har vært en del ganger hos osteopat allerede og det hjalp veldig, men det er litt dyrt hehe. Så jeg tar gjerne den henvisningen.

UKENS MATRETT: Favorittmiddagen min denne uken var faktisk Morten sitt påfunn! Vi skjærte opp vegetarburger og masse deilig grønt, hadde tzatziki, fetaost, ovnsstekte poteter og tortillas som vi fylte med alt godt.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Denne uken vil jeg være flinkere til å legge bort mobilen og ta meg ordentlige pauser. Jeg vil kunne sitte ute og nyte sola, gå en tur eller spise lunsj med en venninne uten å sjekke mobilen. Det er en stooor utfordring til meg selv. Jeg er så avhengig, men vil prøve å bli flinkere til å legge mobilen helt bort.

UKENS HØYDEPUNKT: Åh, denne uken har vært så fin på mange måter! Morten og jeg har opplevd litt mer av sørlandet, noe jeg vil fortsette med fordi det er så gøy å se nye steder. Vi hadde en veldig fin tur til Lista i går, men hvis jeg må velge ett høydepunkt så blir det turen vi hadde til sjarmerende Grimstad. Det var strålende sol, gradestokken hadde bikket tjue grader og vi bare gikk rundt og koste oss.

UKENS FAVORITT-BILDE: Morten, flink som han er, tok dette bildet av Trulte og meg på stranda i går og jeg synes det ble så sykt fint 😀

8 kommentarer
    1. Åh, det bildet! Sååå nydelig!😍 Hehe, jeg også gleder meg til GMN starter på igjen! Det er så koselig å se det på morgenen med kaffe og litt jobb!😁 Hærlig at du er så tilfreds med livet, Andrea! Viktig å tenke over alt det fine man har i blandt!❤️

    2. Hei!
      Vet du hvilken garnfarge som er brukt på genseren din på det nederste bildet? Den var helt nydelig 😍

    3. Hærlig å lese om din uke på bloggen. Du virker bare som den skjønne og hærlige jenta 🥰 klem fra sørlands jente 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg