UKEN SOM GIKK

Reklame | Chiquelle / annonselenke Browns

Hele antrekket er fra Chiquelle. Dere får 20% på ALT (ikke salg/beauty) med koden ANDREA2020. Koden er gyldig i fem dager 😀

AKKURAT NÅ: Opp og hopp! På tide å få døgnrytmen på plass igjen. Den har tatt seg ferie den også, hehe. Nå skal jeg ut med Trulte og spise en lett frokost før Morten og jeg skal på trening.

UKENS TANKE: Nå er jeg skikkelig i gang med trening og det er så gøy. Nå synes jeg faktisk det er ordentlig moro igjen. Sånn moro at jeg vil tilbake så fort som mulig for å se om jeg har blitt sterkere, raskere og bedre. Det er det jeg har “lett” etter siden jeg begynte med PT i fjor høst. Den følelsen! Og nå er den endelig her, wohooo!

UKENS HØYDEPUNKT: Hytteturen! Morten og jeg bestemte oss spontant for å ta noen dager på hytten til familien hans. Det var så deilig. Jeg slapper skikkelig av der og koser meg så sykt. Jeg elsker hyttelivet 😀 Vi gikk turer, så på serier, lagde god mat og koste oss. Det var ordentlig deilig å ha noen dager hvor jeg fikk koblet skikkelig av på en måte jeg ikke gjør hjemme.

UKENS FAVORITTPLAGG: Helt forelska i denne toppen fra Chiquelle (som dere får 20% rabatt på med koden ANDREA2020). Den er sååå fin. Jeg hentet den på posten da jeg kom hjem fra hytta på fredag og tok den på med en gang. Så sykt fin!

UKENS TIPS: ANDREA2020 gir dere 20% rabatt hos Chiquelle <3

UKENS CRAVING: Bakverk. Berlineboller, skolebrød, sjokoladekake.. Alt, haha.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Aaaah, vet dere hva som faktisk har begynt å irritere meg skikkelig? At det å kjøpe flere tusen følgere faktisk får folk opp og frem her i livet. Det er kvalmt, urettferdig og ekstremt irriterende at man bare lar det skje. Shame on you.

UKENS POSITIVE: DERE! Herregud så heldig jeg er som har så fantastiske lesere og følgere. Dere er så utrolig snille. Jeg blir ordentlig rørt når jeg leser gjennom kommentarene deres og det betyr helt sykt mye for meg at dere mener det jeg gjør gir dere noe positivt. Jeg sier det igjen, jeg er så glad for at nettopp dere er her inne og at dere følger meg fordi dere er så bra! Heldige meg.

UKENS ØNSKELISTE: Denne kjolen fra byTiMo. Såå fin!

UKENS MATRETT: Okei, jeg har oppdatert den “berømte” pastaretten med spinatsaus. I går lagde jeg den beste versjonen av den noen gang. Jeg delte hele fremgangsmåten på Snapchat (andreasveinsdot). Det som er annerledes fra sist er at jeg hadde pinjekjerner og cherrytomater i tillegg til det vanlige og det ble så sykt godt. Pastaen var perfekt kokt og alt ble fantastisk. Nam, nam, nam.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Bli ferdig med mesteparten av jobb før helgen så jeg bare kan kose meg og ta helt fri. Løpe intervallene jeg løp forrige mandag i et litt høyere tempo jevnt over.

UKENS FAVORITT-BILDE: Hallo, ingen bilder kan slå dette av meg og min lille bebbis.

4 kommentarer
    1. Jeg er helt enig med deg om at og betale folk for og få følgere det ikke greit. Ser du er flink til og lage mye god mat. Men jeg lurer på om de klærne du annonsere er dyre? Men flott at en kan få rabatter på klærne. Lykke til med treningen. Ønsker deg en fantastisk strålende dag 🤗♥️

      1. Det er veldig varierende 😀 Mesteparten er til en OK pris, det hender jeg kjøper dyre kjoler selv som jeg linker til her. Det meste annet er ganske middels til lavt priset 🙂

        Tusen takk fine du <3 I like måte!

    2. Fine deg! <3 Åh, det er så deilig når treningen går som smurt! Hærlig! 😀 For et vakkert bilde av deg og Trulte! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg