UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / spons Chiquelle

GENSER ARNIE SAYS / KJOLE CHIQUELLE / VESKE FRA BALI / SKO BIRKENSTOCK

AKKURAT NÅ: Jeg skal straks på trening, må raska på her så jeg rekker det før jeg skal til frisøren om bare noen timer!

UKENS TANKE: Jeg har faktisk trykket på “unfollow”-knappen på Instagram denne uken. Det er ekstremt sjeldent jeg gjør det. Kan ikke huske sist en gang, men nå kjente jeg at det var på tide. Det var på tide å kvitte seg med negativ energi. Jeg følger folk på Instagram for inspirasjon og for glede. Jeg følger folk jeg synes er morsomme, flinke, vakre og interessante. Jeg følger ikke folk for å få den negative energien eller sitte igjen med en dårlig følelse etter å ha sett en story eller en post. Jeg føler det er så dramatisk å slutte å følge folk, men man må faktisk tenke litt på hva man får og hvordan det påvirker en selv. Så jeg er veldig fornøyd faktisk, det var liksom som å slippe noe. Deilig.

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne toppen! Jeg er helt forelsket i den. Tro meg, den kommer dere til å se veldig mye av fremover. Dere finner den her.

UKENS TIPS: Serien DNA på NRKTV. Hvis ikke dere har sett den så må dere se den asap. Den er skikkelig spennende og utrolig rørende, herregud som jeg gråt på slutten…

UKENS CRAVING: Pastasalat, haha. Jeg har lagt så mye pastasalat den siste tiden. Det er jo sykt godt om man lager det ordentlig. Gjerne litt kremete, nam nam. Så hiver man i masse godt. Perfekt på en varm sommerdag (og alltid ellers).

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Lite har irritert meg denne uken. Jeg føler meg ganske så zen om dagen. Det eneste er at jeg er helt ekstremt trøtt om dagen. Nå har allergien gått fra rennende nese og hovne øyne-fasen til ekstremt trøtt-fasen. Det er vel nesten like ille. Så det har vært godt med litt regn altså, hehe.

UKENS POSITIVE: Hallo, vet dere hva jeg klarte denne uken typ uten å merke det en gang? Jeg hadde fire treningsøkter! Det er faktisk ganske utrolig. Jeg husker ikke sist det skjedde, haha. Det har bare gått sin gang. En gang på SATS, en pt time og to løpeturer så vipps. Det er så gøy at det bare har skjedd på en måte. Meget fornøyd med meg selv altså.

UKENS ØNSKELISTE: Rosa kjole her, skjørt her, sett her og kjole her

UKENS MATRETT: Jeg lagde en sykt god pastasalat tidlig i uken. Kokte pasta og kjølte den ned før jeg blandet inn en halv boks creme fraiche og to spiseskjeer med pesto. Så hadde jeg i spinat, cherrytomater, mango, agurk, mais og fetaost. Så godt! Skulle gjerne hatt litt pinjekjerner også så hadde det vært perfekt.

UKENS HØYDEPUNKT: Morten og jeg var på spillkveld på lørdag og det var så koselig! Vi var der litt før klokken seks og ble til sent på kveld. Timene fløy avgårde i det vi satt i gang med Monpol. Altså jeg kan ikke spille med folk jeg ikke kjenner, haha. Jeg blir jo helt gal, obsessed med å vinne. Heldigvis funket det fordi jeg vant hahah. Yeeei! Det var uansett skikkelig koselig. Vi hadde med Trulte som lekte masse med deres to hunder og koste seg fra start til slutt. En perfekt lørdagskveld.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Morten og jeg har fått “hjemmelekse” av PTen vår som har tatt ferie. Vi skal ha to styrkeøkter med hans program i uken så målet blir rett og slett å klare det. Jeg får jo besøk av tre venninner så det kan være det ikke frister så mye, men jeg SKAL klare det!

UKENS FAVORITT-BILDE: Har dere sett en mer nydelig hund? Tror ikke det. Se så fin!

10 kommentarer
    1. Jeg har merket i det siste at jeg oftere og oftere trykker unfollow på instagram, og er enig med deg at man må kvitte seg med “negativ energi”. I det siste har jeg følt meg mye bedre når jeg scroller gjennom feeden min. God mandag, fine du ❤️

    2. Nydelige Trulte! <3 Så bra treningsuke da! 😀 Sykt deilig at det bare skjedde liksom, haha! Tror det er meget fornuftig å trykke unfollow innimellom. Tror mange har litt vanskelig for å gjøre det p.g.a de føler på FOMO. Så heia deg! <3

    3. Hei! Mener å huske at du hadde en fitbit versa som du likte veldig godt, men at du byttet til polar ignite da den døde? I såfall så lurer jeg på om du kunne fortalt litt om du er fornøyd med byttet eller ikke? Min fitbit døde i dag så jeg vurderer det samme byttet, men merker det er litt hardt å tørre da jeg ikke vet så mye om polar klokka 🙂

      1. Ja, stemmer 🙂 Jeg er fornøyd! Liker begge to veldig godt. Polar har flere funksjoner enn min gamle, man kan velge mangeflere treningsformer enn på Fitbit noe som er kjekt, men ikke nødvendig for min del egentlig. Så måler den aktivitetsnivå i prosent, i stede for å fokusere på skritt. Jeg liker den veldig godt, men synes ikke forskjellen er sååå stor heller.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg