UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

Kjolen er fra Zara

AKKURAT NÅ: Nå skal jeg straks kjøre avgårde. Jeg skal til en osteopat i Kristiansand for behandling, noe jeg skal begynne med jevnlig. Det hjalp meg veldig når det kom til vaginisme. Nå er det dessverre ille igjen og vi skal jobbe med både det og magen min. Det kan være sannsynlig at de to situasjonene forverrer hverandre… Så nå skal jeg begynne på behanlding og se om noe kan hjelpe.

UKENS TANKE: Jeg har tatt Norge så sykt for gitt. Det tror jeg nok er en ganske vanlig greie hos oss nordmenn. I alle fall hos de fleste jeg kjenner, hehe. Vi drar heller til utlandet og utforsker det enn å utforske vårt eget land! Det er utrolig vakkert her og jeg er enda mer sikker på at jeg vil dra på mer Norgesferie fremover. Ikke misforstå, jeg skal definitivt fortsette å dra til utlandet, men jeg kommer nok til å legge inn mer Norgesferie enn noen gang før.

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg har levd i turklær og da blir det et naturlig valg. Jeg elsker jakken jeg kjøpte på Stormberg outlet-butikken tidligere i sommer. Den reddet meg flere ganger på turen.

UKENS TIPS: Besøk Loen! Det er det vakreste stedet jeg har sett i Norge noen gang. Det går nok inn på min topp fem liste over vakreste steder jeg har sett i mitt liv. Er det et sted jeg skal besøke igjen så er det Loen. De har masse aktiviteter man kan gjøre der og forskjellige måter å oppleve stedet på. Så hvis du skal reise ett sted i sommer, reis til Loen.

UKENS CRAVING: Det har vært lite cravings denne uken. Jeg tror det er fordi jeg har kost meg masse på tur og spist alt jeg har hatt lyst på, samtidig som alt jeg har spist har smakt ekstra godt fordi jeg har gått opp en fjelltur, surfet eller sittet fem timer i bil først haha.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Insekter, enkelt og greit. Vi blir ikke venner altså, haha.

UKENS POSITIVE: Jeg har virkelig fått utfordret meg selv den siste uken. Jeg har gjort så mye jeg var redd for før jeg prøvde, eller som jeg ble redd for underveis. Det å gå opp en stupbratt vei til en topp, padle kajakk (jepp, jeg er en skikkelig pingle), prøve meg på surfing igjen etter å ha fått en litt dårlig opplevelse sist og gå med en 20kg sekk på ryggen i flere kilometer. Wow, så gøy det har vært! Jeg følte så sykt på mestringsfølelse etterpå. Det var så utrolig kult og jeg er skikkelig glad for at jeg turte.

UKENS ØNSKELISTE: Hvit kjole her, blå kjole her, rosa skjorte her og gul topp her.

UKENS MATRETT: Morten lagde lasagne i går og det var fantastisk deilig. Jeg elsker lasagne.

UKENS HØYDEPUNKT: Hele turen! Det var virkelig fantastisk. Alt gikk veldig bra og jeg sitter igjen med en veldig positiv opplevelse og lysten til å gjøre det igjen er definitivt der. Dere må forresten se vloggen fra turen HER.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Lage masse innhold om Norgesferie til dere! Jeg har gjort klar guiden til Hoddevik, skal lage en lignende til Loen, en roadtrip guide, en pakkeliste… Det blir mye Norgesferie innimellom det vanlige her, men det er så gøy at jeg klarer ikke la være 😀 Så skal kanskje noen av dere på Norgesferie når fellesferien starter? Da er det kjekt med litt tips 🙂

UKENS FAVORITT-BILDE: Wow, hvordan kan jeg velge ett? Jeg har så sykt mange finer bilder fra den siste uken. Jeg kunne lagd et helt innlegg med det, haha. Jeg får velge ett…

4 kommentarer
    1. Så vakre bilder! Det kommer nok mange vakre bilder fra turen fremover tenker jeg! Yeeei! Det er dere sååå rå på!😁 Så bra at dere er godt fornøyd med turen! Norge har så innmari mange fine steder altså!!! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg