UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

KJOLE NELLY (utsolgt) / SKO HER

AKKURAT NÅ: Nå skal vi straks ned og spise frokost! I går var den verste regndagen så vi bestemte oss for å sjekke inn på hotell for forhåpentligvis første og siste gang. Det var utrolig deilig etter å ha haste-satt opp teltet i regn kvelden før og sovet i regn og vind. Nå satser vi på sol resten av turen!

UKENS TANKE: Jeg ble plutselig usikker på om jeg har sagt dette før, men det får i så fall bare være haha. Det er jo ikke noe vits i år dra til syden på sommeren! Okei, det er ganske deilig… Men! Norge er kjempedeilig på sommeren, så jeg har kommet frem til at jeg heller vil legge sydenferien til høst, vinter og vår. Så har jeg sommeren i Norge. Vi får se hva som skjer neste sommer da, jeg har stadig slike idéer som jeg glemmer like fort som de kommer. Wopsi.

UKENS FAVORITTPLAGG: Ååh, jeg kjøpte en rød lang kjole på Zara som er helt fantastisk nydelig! Jeg gleder meg masse til å bruke den når jeg er tilbake fra tur. Den er sååå sommerlig og fin. Så kostet den meg typ ingenting fordi jeg hadde tilgodelapp, hehe.

UKENS TIPS: Baby wipes. Det er genialt. Jeg har brukt det til alt mulig rart så langt på denne turen og skal herved begynne å gå med det i vesken til enhver tid.

UKENS CRAVING: Søtpotetfries med chilimajones. ALTSÅ. Det er skremmende godt.

UKENS HØYDEPUNKT: Det må være turen, bare det å være på tur. Gjør noe nytt! Det er så deilig. Vi har enda det beste foran oss, men det er allerede skikkelig gøy.

UKENS ØNSKELISTE: Gul kjole her, hvit kjole her, blomsterkjole her og skjørt her

UKENS MATRETT: Jeg spiste vegetarburger med søtpotetfries som jeg dyppet i chilimajones. Det var skikkelig, skikkelig godt! Så enkelt og så digg, elsker slike middager.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Vi vet jo alle hva dette er, hehe. Det samme som det kommer til å være gjennom heeeeele sommeren. P O L L E N. Kan nesten fjerne dette punktet frem til høsten kommer 😉 Men det er egentlig bra! Pollen irriterer meg såpass mye at nesten ikke noe annet er irriterende.

UKENS POSITIVE: Det er så gøy å trene på senter igjen! Det ble rett og slett to PT økter den første uken og det var skikkelig deilig. Jeg har en tendens til å slite litt med å komme i gang etter lange pauser, men nå tror jeg at jeg kan takke løpingen jeg har gjort de sistene månedene for mye. Det har holdt oppe treningsgleden og nå gleder jeg meg masse til å fortsette når jeg er tilbake fra tur.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Denne uken har jeg bare ett mål og det er å nyte øyeblikket mens det er der, ikke bare fokusere på å dokumentere det, men også leve der og da. Dypt, haha.

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette var skikkelig koselig <3

2 kommentarer
    1. Haha, kjente meg så igjen i det du nevnte med at Norge er så deilig på sommeren og vurderte utlandet andre tider av året, men så kom jeg på noe av min store gleden med syden turer og det er varmen som jeg helst får på sommeren. For meg er det ikke det samme å reise til syden for å oppleve «norsk sommer»😄☀️ Ønsker dere en fantstisk uke !! Klem💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg