UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / H&M

AKKURAT NÅ: Er jeg på vei til en avtale jeg har klokken åtte, så dette innlegget postet jeg like før jeg satt meg i bilen 🙂

UKENS TANKE: I det siste har jeg følt meg veldig ensom. Jeg har ikke vært på leting etter et stort nettverk her og det har jeg ikke noen store planer om heller. Jeg er veldig skeptisk til å få nye venner fordi det tar veldig lang tid før jeg tør å stole på noen, og jeg orker ikke ha overfladiske vennskap hvor jeg ikke er 100% meg selv og ikke tør å dele alt når det trengs. Men… Her om dagen var jeg skikkelig alene og de jeg har her var ikke i byen. Da kjente jeg meg så utrolig lost. Så tenkte jeg at hvis vi hadde bodd i Oslo nå så hadde jeg aldri følt meg alene. Jeg hadde alltid hatt noen å dra til, noen som jeg kunne åpnet meg for og snakket ut om det som måtte snakkes om. Ahhh… Det er første gang jeg har kjent så hardt på det og det gikk på en måte opp for meg hvor alene jeg egentlig er her til tider.

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne kjolen fra H&M (her). Den er så lett og fin!

UKENS TIPS: Haha, jeg har begynt å se Real Housewives of Bevery Hills. Det lå plutselig på Netflix, eller kanskje det har vært der lenge? Uansett. Det er så utrolig festlig, jeg dør av den gjengen der så hvsi dere vil ha lett underholdning kan jeg absolutt anbefale det.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: POLLEN. Okei, jeg skal ikke ha dette som irritasjonsmoment hver uke, men denne uken har det vært krise. De siste tre-fire dagene har vært grusomme. Jeg våkner med hovne klissete øyne og hodet mitt er helt numment og ekkelt. Jeg er så trøtt og klarer typ ikke tenke, noe som virkelig går utover jobb… Så irriterende!!!!!!

UKENS POSITIVE: Morten og jeg har planlagt vår første ferie! Jeg skal fortelle mer om det senere, er supergira! Vi skal på roadtrip 😀

UKENS ØNSKELISTE: Bikini fra Faithful The Brand her, kjole fra By Malina her, kjole fra Faithful The Brand her og topp fra Motel her.

UKENS MATRETT: Vegetarboller med hjemmelaget potetmos, kokte grønnsaker fløtesaus og tyttebærsyltetøy.

UKENS CRAVING: Potetmos av alle ting. Det er så sykt godt! Jeg lager en veldig enkel, men veldig god hjemmelaget potetmos. Det er en ganske basic potetmos, men jeg har i parmesan. NAM! Skrell og kok 10 poteter møte, mos potetene og ha i 2 ss smør, rør godt sammen. Ha i litt og litt melk til du får konsistensen du ønsker (noen liker govere, andre mykere), smak til med salt, pepper og muskat (viktig, kjempegodt) før du har i en god håndfull parmesan. Såååå godt.

UKENS HØYDEPUNKT: Denne uken blir det dyrlegebesøket vårt. Trulte hadde øyebipper som grodde på innsiden av øyelokket. Vi ble henvist til AniCura i Grimstad for å fjerne de, noe vi gjorde for to uker siden. På onsdag var vi på kontroll og alt så veldig bra ut, noe som gjorde meg så glad! Hun har vært skikkelig plaget av det så det var en lettelse å høre at hun antakeligvis slipper det igjen. Det var også et stort pluss at vi fikk en fantastisk fin dyrlege! Trulte elsket henne, haha og jeg følte at Trulte var i kjempetrygge hender. Da vi kom på kontroll spurtet Trulte bort til henne for å kose med en gang, så det er vel et godt tegn.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Løpe minst to ganger og ikke dø på ukens første PT økt, haha. Den er senere i dag og jeg gruer meg litt… Jeg har null styrke nå sammenlignet med før corona, heldigvis er det sånn for de fleste.

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette! Se så fine de er <3 Det er Ida sin hund Todd som skal bli bestevennen til Trulte hihi. De er godt på vei allerede.

3 kommentarer
    1. Så bra det gikk så bra med Trulte! 😀 Får håpe pollen roer seg! Noe dritt det der! :-/ Jeg har sett RHOBH i mange år! Ganske underholdende vil jeg si! Hehe! <3

    2. Kan du plis skrive mer om ensomheten, er så godt å kjenne seg igjen i noen andre. Har selv flyttet fra hjembyen hvor jeg aldri har tenkt tanken på ensomhet. Jeg hadde alltid folk rundt meg, og hadde et over gjennomsnittet sosialt liv. Flyttet til kjæresten som bor i en helt annen by forrige sommer, og har ingen “ekte” venner som jeg kan bare være meg selv med. Syns ikke alltid det er like kjekt å finne på ting med kjæresten, og savner så enormt å ha venner, jentekvelder og bare nyte livet individuelt uten mannen. Kjenner spesielt på det nå, når det er så fint vær. Kan du skrive flere innlegg om dette eller inkludere det mer i bloggingen din.
      Digger deg!

    3. Kjenner meg veldig igjen i det du skriver om i ukens tanke. Det er kjipt å flytte fra gode venner og det tar tid å finne nye gode venner i ny by.. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg