UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / Junkyard

Kjole fra Chiquelle, veske fra NuNoo og sko her

AKKURAT NÅ: Nå sitter jeg i sofaen med hovne øyne, sykt vonde pupper og et ubehagelig trykk i hodet. For en deilig dag. Jeg har eggløsning og puppene mine brenner, helt seriøst. Jeg kan ikke komme i nærheten av niplene mine uten at det gjør skikkelig vondt. Det er så fælt. Jeg hadde glemt hvor ille det var. Au, au, au. De to andre tingene skylder jeg på gresspollen for, haha. Så ikke en helt optimal start på dagen, men det er bare å komme seg gjennom så blir nok alt bedre veldig snart 🙂

UKENS TANKE: Jeg har egentlig hatt en skikkelig dårlig uke på mange måter. Jeg har bare hatt lyst til å legge fra meg alt og ta helt fri, forsvinne litt. Nå er ikke det realistisk, men det har virkelig fristet. Jeg har vært ekstremt stresset for veldig mye og da blir jeg helt utmattet psykisk av det. Det blir liksom null overskudd.

UKENS HØYDEPUNKT: Nå må vi ha noe positivt her, haha. Oslo-turen med Morten! Vi hadde en kveld helt for oss selv og fikk faktisk til vår aller første ordentlige date i 2020 hvor vi gikk ut og spiste. Så koselig! Deter grusomt at det måtte gå halve året før vi fikk det til hehe, men bedre sent enn aldri.

UKENS FAVORITTPLAGG: Det blir denne toppen fra Junkyard som dere finner her. Den er så søt og jeg kommer definitivt til å bruke den masse i sommer.

UKENS TIPS: Dynastiet på Netflix! Hvis ikke dere har sett den så må dere faktisk se. I hvert fall alle som likte Gossip Girl en gang i tiden. Det er ikke helt det samme, men de kan minne litt om hverandre på en god måte.

UKENS CRAVING: Freia melkesjokolade, nam.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Dette kunne vært ukens sinne-moment, fordi dette er ikke irritasjon, men sinne. Hvorfor og hvordan noen kan tro at det er greit å behandle folk forskjellig ut ifra hudfarge og/eller etnisitet. Jeg klarer ikke skjønne det. Hvorfor? Hva i all verden er forskjellen på dere? Hvorfor tror du at du er bedre fordi du ser ut som du gjør og at andre er dårligere fordi de ser ut som de gjør. Det spiller da INGEN rolle hvordan folk ser ut. INGEN. Det som betyr noe er hvordan man er som menneske, og hvis du er en av de som tenker som det jeg skrev over her er du et ganske ræva menneske. Virkelig. Så skjerpings! Det er aldri for sent å endre seg og det er virkelig tiden inne for å gjøre den forandringen nå.

UKENS POSITIVE: Det positive må bli at jeg har funnet et nytt aktuelt hjem etter at drømmehjemmet ble solgt… Fortsatt sårt det der altså. Jeg har ikke sett på det enda, men jeg krysser fingrene for at det kan bli aktuelt.

UKENS ØNSKELISTE: Kjole fra ByMalina her, skjørt her, kjole her og bukse her

UKENS MATRETT: Ah, det er vanskelig å velge altså. Jeg spiste en sykt god pestopasta da jeg var i Oslo, men så spiste vi tapas på Delicatessen dagen etterpå og det var jo like nydelig. Så det får bli begge to.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Klare å slippe alt stresset jeg går og bærer på og heller se gleden og det morsomme. Det er mitt eneste mål.

UKENS FAVORITT-BILDE: Haha, det måtte faktisk bli mat denne gangen. Hvem andre elsker matbilder? Jeg kan sitter og scrolle og scrolle på Instagram etter matbilder. Det er så mye godt!

10 kommentarer

Siste innlegg