UKEN SOM GIKK

Reklame | Annonselenker Nelly

AKKURAT NÅ: Jeg har nettopp stått opp og skal få i meg noe frokost før jeg må dra hjemmefra i nitiden. Jeg har time hos osteopat klokken ti og det er et stykke unna.

UKENS POSITIVE: Jaggu fikk jeg gjennomført hele fire treningsøkter denne uken! Det er hvis jeg teller med turen til Preikestolen, noe jeg definitivt gjør fordi det var kanskje den hardeste økta. Det er fire kilometer hver vei og når du går opp er det naturligvis mye oppover. Enkelte partier er skikkelig bratte og det er steintrapper så der fikk jeg kjørt både bein og kondisjon. Uansett strålende fornøyd, selv om jeg må gi litt av æren til Morten som fikk meg over dørstokkmila fire av fire dager, haha.

UKENS CRAVING: Alt med sjokolade…

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Ah, jeg har tidenes irritasjonsmoment faktisk, men det er privat haha. Nå var jeg morsom, eller? Jeg hater når folk gjør sånt. Vel, det er da andre ting som irriterer meg. For eksempel så er det ganske irriterende med folk som kjører UNDER fartsgrensen på veier det ikke er mulig å kjøre forbi.

UKENS FAVORITTPLAGG: Dette skjørtet som du finner HER.

JAKKE HER  (50%)/ T-SKJORTE HER / VESKE HER / SKO NIKE

UKENS SERIE: Game of Thrones! Nå er jeg endelig på den siste sesongen som ligger ute og da blir jeg garantert klar til den siste sesongen kommer ut! Jeg er såååå spent på hvordan dette ender.

UKENS HØYDEPUNKT: Lørdag! Det var en litt slitsom dag fordi vi startet med å kjøre i fem timer, haha. Heldigvis tok det seg betraktelig opp etter det da vi dro på Melodi Grand Prix! Det var en utrolig morsom kveld. Først koste vi oss med masse bra musikk, glitter og glam før vi avsluttet på en cocktailbar med tre venner av meg. Så koselig!

UKENS TANKE: Hvor mange sjanser skal man gi folk?

UKENS MATRETT: Hehe, jeg har blitt hekta på en pizza som jeg sikkert har lagd en gang i uka i fire uker nå. Det er ferdigbunn laget av spelt og fullkorn, så tar man på pizzasaus, revet ost, spinat, diverse grønnsaker og egentlig det man vil ha på. Den blir altså SÅ god.

UKENS SANG: Keiino – Spirit in the Sky. Jeg synes den er så kul!

UKENS FAVORITT-BILDE: Altsååå wow! Dette bildet er rett og slett fantastisk.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg