UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / H&M / By Malina

SKJORTE HER / SHORTS LEVIS

AKKURAT NÅ: Er jeg stuptrøtt. Jeg er så allergisk om dagen! Blæh. Det blir nok ikke noe bedre av at jeg straks skal ut i skogen på løpetur, haha. Heldigvis skal jeg rett i dusjen etterpå så da skyller jeg vel av det meste. Aaah, det skal bli så deilig med en løpetur etter denne late helgen.

UKENS TANKE: Hva om jeg aldri finner drømmehjemmet? Jeg fant et jeg ville ha, men det ble solgt like før helgen 🙁 Utrolig trist for der trivdes jeg skikkelig godt. Jeg begynte nesten å gråte da jeg kom inn på soverommet fordi det var så fint der. Så dette blir jo en prosess og jeg er litt småstresset for den delen.

UKENS TIPS: Appen StoryArt. Der kan man lage sykt mange fine stories for dere som er som meg og liker sånt 🙂

UKENS FAVORITTPLAGG: Min nydelige sommerkjole fra byTiMo! Jeg kjøpte den for å ha i et bryllup i sommer som ble avlyst. Jeg hadde spart den til da, men nå kan jeg endelig ta den ut og bruke den! Den er så sykt fin og skikkelig luftig. Så deilig å bruke på varme dager.

UKENS CRAVING: Softis med sjokoladestrø! Det er lite som er bedre enn en god softis på en varm sommerdag altså. Uuuh, eller halve med sjokoladestrø og halbve med sånn jordbærstrø. Det er godt det.

UKENS HØYDEPUNKT: Denne uken blir det utrolig vanskelig å velge ett så jeg velger to. Det var helt fantastisk deilig med en staycation. Fantastisk deilig! Så var det også utrolig hyggelig å ha et par dager i Oslo med de fine vennene mine.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Det er lite som har irritert meg denne uken. Jeg er i ganske godt humør om dagen, haha. Hvis jeg skal velge en ting blir det folk som stopper opp midt på gangfeltet, sperrer hele og slår av en lang prat. Stå til en side i alle fall da så man kommer lett forbi… Men dette er bare pirk haha.

UKENS POSITIVE: Det er endelig sommer! Herreguuuud som jeg skal nyte dette.

UKENS ØNSKELISTE: Rosa kjole HER, blomsterkjole HER, gul kjole HER og sandaler HER

UKENS MATRETT: Mmmm.. Da Morten og jeg tok oss en staycation hentet vi takeaway fra Mother India som er en fantastisk indisk restaurant her i Kristiansand. Det er definitivt det beste måltidet jeg har spist på veldig lenge! Jeg pleier å spise grønnsaksboller, husker ikke hva retten heter, men det er sykt godt.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Opprettholde treningen og sunne matvaner selv om det er sol og varme. Det samme gjelder jobb. Jeg kan ikke legge det til side fordi jeg vil ut og sole meg. Så denne uken må jeg rett og slett fokusere på å opprettholde de gode vanene mine.

UKENS FAVORITT-BILDE: Definitivt dette! Morten har blitt så flink altså. Her stod jeg typ i grøft med litt glissent gult bak meg og han fikk det til å se ut som en hel åker med gule blomster. Applaus for tidenes bloggfotograf-kjæreste! Kjolen finner dere forresten HER.

8 kommentarer
    1. Må bare si at jeg trodde på snapstoryen din at du var med en annen fyr enn typen, men etter litt ser jeg at det er Morten som har klippet seg! Haha! Han kledde det nye håret da 😀

    2. Hvorfor anerkjenner du ikke det som skjer i USA nå? Enda en influencer som kun bryr seg om å ta selfies, ødelegge klimaet ved å bestille og promotere for overkjøp av klær og å ta mat-bilder. Å sitte på gjerdet når du med den plattformen du har, fordi du selv er en hvit privilegert, er det samme som å si at det er ok med rasisme. På tide å se at det skjer ting i verden utenfor Instagram og Snapchat! At folk faktisk har samvittighet til å ikke engang anerkjenne at dette skjer, men samtidig ha tiden til å publisere 20 bilder og videoer dugelig, det er både blindt og utrolig..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg