UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / Ellos

KJOLE HER / VESKE HER

AKKURAT NÅ: Jeg må gjøre meg klar og spise frokost fordi jeg skal til dyrlegen igjen med Trulte i dag. Denne gangen gjelder det øyet hennes. Hun er ganske blank, blunker masse og de siste dagene har hun nesten hatt det helt igjen. Jeg lurer på om hun kan være allergisk? Eller så har hun fått noe på det, stakkars… Eller så er det øyet hun skal bli blind på og at hun synes det er ekkelt. Jeg vet ikke, men nå får vi forhåpentligvis svar hos dyrlegen i dag. Vi går forresten til AniCura i Sørlandsparken og jeg vil gi de min varmeste anbefaling. De er alltid så blide og hyggelige, hilser så fint på Trulte og jeg føler at hun er i de beste hender der.

UKENS TANKE: Jeg skulle seriøst reist til Hellas i dag. I DAG. Nå skulle jeg straks ligget på en solseng på det nydelige hotellet vi hadde booket 😭😭😭 Alenetid, kjærestetid. Blæh. Det er det jeg hadde gledet meg mest til faktisk. Bare være oss to, fri fra bebbis, sol, varme, ta litt fri fra all jobb og bare kose oss. Vi får ta en staycation eller noe sånt her hjemme i stedet. Ikke helt det samme, men, men.

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne skjorten som jeg klikket hjem forrige uke. Jeg er så fornøyd med den! Helt perfekt å ha nå på våren. Den er av ull og skikkelig god å bruke som en jakke. Den er fra Noella og jeg kjøpte den på Miinto. Selvfølgelig på tilbud 😉 Visste dere forresten at Miinto sender klær fra over 400 lokale butikker her i Norge? Utrolig kjekt og et lite tips fra meg.

UKENS TIPS: Dere MÅ se Petter elsker Mari på TV2 sumo, hahaha jeg dør det er så festlig. Særlig om dere ser Vendela + Petter først. Ting har forandret seg for å si det sånn. Skikkelig gøy.

UKENS CRAVING: Lakris fudge. Helt hekta. Kjøpte en pakke på Normal og spiste dne opp på to dager, og sånn fudge er utrolig mektid, men det stoppet ikke meg. Har også kjøpt fra smågodthylla haha herregud. Jeg elsker lakris fudge.

UKENS HØYDEPUNKT: Jeg har fått meg pulsklokke igjen og motivasjonen er tilbake! Det er sykt hvor motiverende det er. Nå kjøpte jeg en Polar og jeg synes det er så gøy at den viser aktivitetsnivå i prosent. Det er liksom fokus på helheten og ikke bare skritt, kalorier eller mil. Det er alt satt sammen og det er liksom bare fokus på hvor mye du burde være i aktivitet i løpet av dagen. Så deilig og så motiverende!

UKENS ØNSKELISTE: Jeg har begynt å se for meg mitt nye hjem som jeg enda ikke har, haha. Så nå drømmer jeg litt om nye møbler og litt nytt dekor. Jeg er helt forelsket i taklampen (her), nattbordet er helt perfekt (her), hvis det blir en varm sommer må jeg skaffe meg en slik vifte (her) og skjenken er helt nydelig (her).

UKENS MATRETT: Jeg lagde pizza på lørdag og hadde på gouda ost, parmesan OG fersk mozzarella. Fyyyyy så utrolig godt det var. Så hadde jeg spinat, cherrytomater og fetaost mes chili som topping hihi. Nam, nam.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Man må kunne spøke litt med ting og ikke alltid ta alt så bokstavelig. Og man må faktisk ikke finne seg i alt. Det er lov å si egen mening og argumentere for den uten å være “jævlig” eller “frekk”.

UKENS POSITIVE: Etter en lang uke uten motivasjon på trening- og aktivitetsfronten er den endelig tilbake! Superdeilig. Jeg føler meg jo veldig mye bedre og får sykt mye mer energi de dagene jeg går en ordentlig tur eller trener. Jeg tenker bedre, er gladere og mye mer produktiv så det er skikkelig deilig.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Trene tre ganger og klare å nå 100% av aktivitetsmålet 6 av 7 dager.

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette! Sjekk den utsikten da. Helt nydelig. Vi prøvde oss på en ny tur på et sted vi aldri har gått før. Det var i Vågsbygdskogen tror jeg, hehe. Full kontroll.

17 kommentarer

Siste innlegg