UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

AKKURAT NÅ: Håper jeg at jeg sover. Det gikk i ett fra jeg dro til Oslo på fredag til vi kom hjem i halv tolv tiden i går kveld. Jeg gjorde klart dette før jeg gikk rett og la meg, dro ned rullgardinen som vanligvis er oppe, satt mobilen på ikke forstyrr og skrudde av vekkerklokken haha. Jeg trenger en god natts søvn!

UKENS TANKE: Jeg er så lykkelig nå, men det som er trist er at jeg går og tenker på hva som kan gå galt nå. Jeg er for lykkelig liksom. Livet er for bra. Noe dårlig må jo skje. Sånn kan man jo ikke tenke!!! Så jeg tenker det, og så tar jeg meg i det og tenker at “nei, det går ikke nå må du leve i nuet og bare nyte”. Håpløst.

UKENS TIPS: The Rookie på TV2 sumo er ganske bra faktisk! Handler om den eldste “rookien” i LAPD noen gang. Ganske spennende 😀

UKENS CRAVING: Nudler! Jeg har hatt lyst på typ fried eller bare Mr. Lee haha. Det ble til slutt det siste.

UKENS POSITIVE: Jeg fikk en påminnelse på hvor lett det er å ta seg en tur til Oslo, om så bare for en dag. Jeg hadde et event i fjor og da fløy jeg inn og ut på samme dag. Det funker kjempefint! Det var litt greit å bli påmint det, så hvis det skjer noe gøy eller jeg savner noen veldig kan jeg ta en kjapp tur inn til hovedstaden.

UKENS ØNSKELISTE: En lett vårjakke (her), den nydelige blusen (her), treningstights (her) og bølgetang (her)

UKENS MATRETT: Nå er det mye Oslo-snakk her, men hello så godt det var å dra ut og spise på restaurant igjen. Vi spiste på Villa Paradiso og de har helt fantastisk god pizza. Uten tvil ukens rett. Jeg elsker jo pizza.

UKENS HØYDEPUNKT: Oslo! Herregud det var godt å se venner igjen og ha et lite døgn i Oslo. Jeg hadde den hyggeligste middagen med en venninnegjeng fredag kveld. Vi ble sittende fra klokken syv til restauranten stengte halv tolv og bare skravle i vei. Skikkelig koselig! Så rakk jeg en lunsj med en god venninne på lørdag før jeg reiste også. Det var så deilig og jeg kom hjem full av energi og glede.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Hehe, det blir vel enkelt og greit at jeg blir dratt inn i ting jeg overhodet ikke vil bli dratt inn i eller ha noe med å gjøre. Ellers takk.

UKENS FAVORITTPLAGG: Gjett en gang! Bunaden min, selvfølgelig. Det er bare en gang i året jeg kan velge det som ukens plagg så det ble ekstremt lett denne gangen. Jeg føler meg altså så utrolig fin i bunad. Det er uten tvil det fineste plagget jeg eier.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Komme frempå igjen, jeg har ligget litt bak på jobbfronten den siste tiden.. Det vil si, jeg liker å ha samarbeid klare lenge i forveien og nå er jeg bare noen dager før hehe. Sånt stresser meg og det orker jeg ikke, så nå må jeg komme meg frempå. Så vil jeg løpe igjen! Fitbiten min døde og etter det mistet jeg litt motivasjonen, men det er så dumt. Det er bare å få på seg løpeskoene og kommer meg ut i skogen.

UKENS FAVORITT-BILDE: Nå er jeg rar, men jeg synes dette var så fint!

14 kommentarer
    1. Du er nyyydelig i bunad, Andrea! 😀 Åh, den trenings tightsen var rå, så fin farge! Spesielt til sommerbrun hud da! Ohhh! Klem! <3

      1. Om oss? Jeg har ikke noe med det der å gjøre, hehe.. Det er mellom de to så det blir dessverre ikke noe innlegg på min blogg om dette, men dere får gjerne sende de melding på DM på Instagram så svarer de sikkert 😀

    2. Vil bare komme med en anbefaling! Du burde kjøpe deg klokke fra Polar! Min Fitbit døde nettopp også og da kjøpte jeg Polar Ignite. Så mye bedre og den har så mange treningsfunksjoner! Tror virkelig du kunne fått motivasjon av denne, og den er superfin💓

    3. Ang dette Mads Hansen greiene.
      Vet du, altså jeg hadde tatt det som det største kompliment at Mads Hansen ikke syns dere er interessante!🙈 Da gjør du noe riktig!
      Den mannen der er bare spydig og ekkel, ikke bruk energi på det der.
      Vet ikke hvem som er værst, han selv eller de han på død og liv skal kritisere (henge ut/mobbe..)

      Nei, fortsatt som du gjør 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg