UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE HER / GENSER NLY (utsolgt) / SKJØRT HER

AKKURAT NÅ: Jeg skal ut med Trulte, få i meg frokost og gjøre meg klar til å dra til dyrlegen. Trulte har blitt veldig sår i munnviken på begge sider og klør det opp igjen så det aldri blir bedre. Nå er det på tide å la en dyrlege se på saken og forhåpentligvis går det over snart. Trulte elsker jo dyrlegen for der kan hun møte mennesker og få mer kos, haha. Håper det holder seg slik for alltid.

UKENS TANKE: Jeg er så glad for at ting har begynt å åpne opp for nå kjenner jeg at jeg snart trenger en tur til Oslo for å besøke gjengen min. Flere av de har bursdag nå de neste ukene så jeg håper noen slenger sammen en liten feiring så jeg faktisk kommer meg avgårde. Gleder meg til å se dem igjen!

UKENS TIPS: Jeg har vel nevnt dette før, men det er lenge siden så jeg nevner det igjen! Station 19 på TV2 Sumo er sykt bra! Det handler om en brannstasjon, serien er koblet til Grey’s Anatomy så man møter på noen av de og serien er nesten like bra! Anbefales på det sterkeste 🙂

UKENS FAVORITTPLAGG: Det er denne deilige parkasen som jeg hadde glemt helt bort! Jeg skulle finne frem buksen jeg bruker å gå på ski i og fant dette liggende ved siden av. Den er så lett og god, tror den er vindtett, uansett helt perfekt til turer på denne tiden av året! Den er fra Umbro, men den er fra i fjor så jeg er usikker på om den enda selges…

UKENS CRAVING: Jeg har cravet iskrem med cookie dough hele uken, men har ikke spist det enda… Det får bli denne uken i stede 😀

UKENS HØYDEPUNKT: Det var langhelg på hytta, definitivt. Noe så utrolig deilig. Fjelluft, turer, god mat. Jeg sover så ufattelig godt det. Nå gleder jeg meg bare til å komme tilbake snart igjen.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg har vært overraskende lite irritert denne uken, haha. Det eneste jeg kommer på som har irritert meg skikkelig er pollen, men det får jeg liksom ikke gjort noe særlig med annet enn å ta allergipiller.

UKENS ØNSKELISTE: Denne uken ble det veldig enkelt! Like før helgen fikk Nelly inn noen nyheter som jeg har siklet over siden. Jeg har faktisk bestilt den blå kjolen allerede, hehe. Blå kjole fra Adoore HER, elsker den rutete jakken som dere finner HER, hvit jakke HER og supersøte spenner HER.

UKENS MATRETT: Mmmm, definitivt one pot quinoa med poteter fra Vegetarbloggen. Jeg hadde naanbrød og mangochutney til. Det var supergodt og så enkelt å lage.

UKENS POSITIVE: Det har skjedd noe veldig spennende som jeg VERKER etter å fortelle dere! Aaaah, nå er det ikke lenge igjen til jeg kan si det. Det er uansett ukens positive og jeg er så lei for at jeg er så hemmelighetfull haha, men alt må være 100% før jeg sier noe. Gleder meg til å dele det med dere!

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Tja, hva skal det være tro.. Jeg vil fylle opp bildebanken med masse nye bilder og jeg vil kaste masse drit som vi har stående på kontoret uten å bruke det. Vi har så sykt mye stående som bare står der, det er bare i veien. Så det skal bort! Jeg skal gi bort, levere fra meg og kaste masse.

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette var så koselig og det oppsummerer en nydelig hyttetur!

4 kommentarer
    1. Kjempe koselig bilde av dere! Dere er SÅ fine sammen! <3 Gleder meg til å høre nyheten!!! 😀 Spennende!!! Og den kjolen gleder jeg meg til å se deg i, da du er en av de som er utrolig flott i kjoler! Klem! <3

    2. Ikke relevant for bildet, men lurte på om du kunne delt oppskriften på sjokoladekaken du lagde? Den så veldig god ut 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg