UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

AKKURAT NÅ: Jeg skal ut med Trulte, hive i meg frokost og rett avgårde på løpetur med Maren og Morten. Jeg har virkelig funnet gleden i å starte dagen i skog og mark, enten på tur eller joggetur 🙂

UKENS TANKE: Jeg begynner å bli ordentlig redd for at vi må dra på Hellas-turen i slutten av mai. Altså jeg tror jo ikke vi må det, men jeg blir så stressa av å ikke høre noe og nå slipper jo alt så veldig opp her hjemme! Folk oppfører seg jo som om alt er som normalt, i hvert fall en god del folk her i byen…. Jeg vil bare ha bekreftelsen på at reiseselskapet avlyser turen og at vi får pengene tilbake 🙁 Det kommer vel når det er to uker igjen eller noe slikt, men det hadde vært deilig å få det bekreftet nå.

UKENS TIPS: Hele Norge trener på TV2Sumo! Ikke nødvendigvis for å trene, det er utrolgi festlig å se på som underholdning haha. Det er så mye morsomme folk og enkelte er sykt morsomme når de sliter på en treningsøkt så det anbefales virkelig! I tillegg får man ganske god inspo til noen harde, men raske økter man fint kan trene hjemme i stuen. Så dette må dere sjekke ut!

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne olajakken fra BikBok som jeg typ bruker hver dag så lenge været tillater det. Den er så kul! Jeg elsker designet på den og at den er oversized.

UKENS CRAVING: Parmesan bites! Jeg så noen la det ut på story i starten av uken og har hatt lyst på det siden. I går spiste jeg det endelig og selv om planen var å dele med Morten endte jeg opp med å spise alle selv hehehe. Så verdt det.

UKENS HØYDEPUNKT: Lørdag var helt nydelig! Jeg startet dagen på joggetur i skogen med Morten og Maren, noe som ga meg så mye energi utover dagen! Vi gjorde ferdig ting her hjemme, handlet en ny vase, gikk tur med Trulte i sola og avsluttet med grilling hos pappa. Perfekt!

UKENS POSITIVE: Jeg er så fornøyd med at vi valgte å male stuen! Det vil si, at jeg overtalte Morten og fikk mast meg til å male stuen hehe. Den ble så sykt fin og det er så deilig å ha det så lyst her.

UKENS ØNSKELISTE: Grønn skjorte (her), beige skjorte (her), kjole (her), bluse (her), sneakers (her)

UKENS MATRETT: Mmm, jeg grillet laks og grønnsaker på lørdag. Så deilig! Selvfølgelig med potetsalat som er noe av det beste i hele verden. Kunne sikkert spist en boks.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Trene to ganger og rydde ut av kontoren aka kvitte meg med mest mulig ting jeg aldri bruker og få system (igjen).

UKENS IRRITASJONSMOMENT: HVORFOR KLARER JEG IKKE Å ÅPNE KOMMENTARFELTET? Sorry, jeg har enda ikke gått gjennom det og jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke klarer å åpne det. Det er ikke logisk i det hele tatt. Jeg føler jeg gjør som andre gjør med regninger som kommer i posten haha. Bare unngår det og håper det skal forsvinne, men hvorfor vil jeg at det skal forsvinne? Jeg skjønner ikke. Tror jeg må få hjelp av Morten etterpå, haha.

UKENS FAVORITT-BILDE: Se så fine!

0 kommentarer

Siste innlegg