UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

SKJORTE NA-KD / BUKSE NLY (utsolgt)

AKKURAT NÅ: Nå ser jeg på Dag Otto som er på hele Norge trener, sykt festlig. Han er så morsom, haha. Jeg har spist en deilig lunsj og skal straks sette i gang med å spille inn en video til YouTube.

UKENS TANKE: Nå har jeg begynt å glede meg skikkelig til 17. mai! Selv om det blir annerledes i år er det fortsatt en av mine favoritt-dager og den skal selvfølgelig feires om så på en mer beskjeden måte enn ellers. Jeg hadde jo gledet meg til å oppleve min første ordentlige 17. mai i Kristiansand og se hvordan dagen feires her, men jeg har alltids neste år 🙂

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg har kost meg masse i denne deilige hettegrenseren denne uken også. Den er så myk og god. Dere finner den her.

UKENS TIPS: A million little things på TV2 sumo!

UKENS CRAVING: Japp-isen fra Hennig Olsen / Freia samarbeidet. Herregud, den er god når den har begynt å smelte litt. Så sykt god. Dere må faktisk smake den om dere ikke har gjort det enda.

UKENS HØYDEPUNKT: Ukens høydepunkt er typ alle løpeturene jeg har hatt i skogen denne uken. Med alle mener jeg tre, noe som er helt sykt. Det har vært helt fantastisk deilig og jeg har følt meg så sykt bra etter det. Til og med de dagene jeg har angret på forhånd har jeg vært så glad både underveis og etterpå.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: BJØRKEPOLLEN!!!! 😭

UKENS POSITIVE: Jeg har funnet ordentlig glede i å løpe og gå tur i skogen igjen! Det har gitt meg så mye denne uken og virkelig endret humøret og innstillinegn jeg har hatt til livet den siste tiden. Så deilig!

UKENS ØNSKELISTE: Stråhatt her, hvitt sett her, kjole her og rosa kjole her

UKENS MATRETT: Hm… Hva har jeg spist som har vært godt denne uken da tro. Åja, selvfølgelig. Vi spiste lasagne i går med en digg salat og hvitløksbrød. Det var sykt digg.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Få mer struktur og planlegger mer dag for dag og åpne kommentarfeltet heheh…. Har enda ikke fått meg til å åpne det og se.

UKENS FAVORITT-BILDE: Elsker dette!

6 kommentarer
    1. Jeg slet mye med magesmerter for noen år siden, prøvde ut noen dietter blant annet lavfoodmap (funker ikke for meg). Tok ca ett år å finne ut hva som hjalp for meg. Så skjønner litt hva du mener med de snappene om oppblåst mage, gjort det samme. Jeg vet jo jeg ikke burde spise det, men når det ikke finnes erstatninger (som passer meg) så vil jeg jo smake den fella er enkel å falle for. (Men denne kommentaren er det ikke men noe frekt eller si att du gjør noe feil, er veldig stor fan og digger det du gjør og personligheten din💖)

      1. Jaaa!!! Det er akkurat det der, du setter ord på det jeg mener haha 😀 Det med at man har ikke noe tilsvarende og man vil jo spise det! Sååå vanskelig hele greia, takk for at du deler <3

    2. Hei!
      Er veldig dårlig på å kommentere, men ville bare si at du tar UTROLIG fine bilder!! 🙂 Alltid en fryd å åpne bloggen din og se bildene dine. I tillegg er du skikkelig inspirerende, selv når du bare sier ting som de er, for eksempel at du er oppblåst eller ikke vil trene haha… Ta det med deg og ha en nydelig uke <3 Det fortjener du!
      Stor klem

    3. Hei! Vet ikke om du har delt dette noe sted som jeg bare ikke har fått med meg, men hva er oppskriften på kaken du la ut på snapstory? Så VELDIG god ut! Sliter mye med magen selv, så lurte på om dette kanskje var noe jeg kunne spise:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg