UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

GENSER HER / BUKSE HER (kjempestor, gå ned en strl) / SKO HER / JAKKE VERO MODA

AKKURAT NÅ: Står jeg ute i sola med trulte på dagens første luftetur. Trulte, Morten og jeg sov alle til halv ti noe som er helt sykt! Alle pleier å våkne senest halv ni og det er alltid en av oss som våkner før det haha 😂

UKENS TANKE: Jeg har begynt å slå meg til ro med at planene for 2020 er avlyst. Nå er jeg veldig komfortabel med Norge for resten av året og begynner å komme inn i den nye hverdagen.

UKENS TIPS: Denne uken tenkte jeg å dele et bildetips! Da jeg startet å blogge tenkte jeg at det aller beste var å ta bilder når det var kjempefint vær og strålende sol. Det kan være det, men da må du finne et sted i skyggen. Nå snakker jeg fra et amatørperspektiv, hvis du er som meg og bruker autoinnstillinger haha. Jeg synes det er aller lettest og best å ta bilder enten kjempetidlig i det solen er på vei opp, eller på kvelden i det solen er på vei ned. Nå om dagen er det fantastisk bildelys mellom klokken åtte og kvart på ni! Så bruk skyggeplasser og ikke ta bilder midt i solsteika.

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg har levd i forskjellige versjoner av denne genseren. Rosa, hvit, grå… Så deilig og fin til både jeans og joggebukse. Dere finner den her.

UKENS CRAVING: Vanlig Freia melkesjokolade. Har spist meg gjennom en plate de siste dagene, hehe.

UKENS HØYDEPUNKT: Det blir lørdag. Først en deilig tur i sola etterfulgt av grilling på veranden hos svigers. Jeg fikk til og med farge i ansiktet! En skikkelig deilig dag som ga både Morten og meg litt ny giv. vi har slitt litt med inspirasjonen på jobbfronten den siste tiden, men i bilen på vei hjem kom vi på to YouTube idéer og begynte å planlegge masse gøy 😀

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg er så ekstremt trøtt om dagen… Pollen, hello. Jeg må virkelig prøve å stå imot den powernap midt på dagen, men jeg er litt sånn.. Det får jo tiden til å gå, haha. Nei, jeg må slutte og jeg må slutte å bruke pollen osm en unnskyldning.

UKENS POSITIVE: Jeg har masse inspirasjon! Det løsnet endelig og jeg vil bare ut og ta masse bilder og bli enda mer inspirert.

UKENS ØNSKELISTE: Har falt totalt for det søte settet som rett og slett er perfekt (her), jeansshortsen synes jeg er skikkel kul (dog usikker på om jeg kler den…) (her), elsker shortsen i lin med matchende lintopp (her) og det siste settet er bare en drøm (her)!

UKENS MATRETT: Ååå vi hadde årets første grilling på lørdag! Det var litt spontant. Morten og jeg dro til Lindesnes for å gå tur og etterpå ble det grilling på verandaen hos foreldrene hans. Jeg spiste en helt yskt god vegetarpølse. Den var kjøpt på Coop, kan virkelig anbefales (husker ikke akkurat hvilken det var) med deilig salat og potetsalat til. Det var så godt med grilling! Alt som er grillet smaker godt haha.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Prøve meg på årets første løpetur! Det kan bli ganske interessant…

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg er så fornøyd med dette bildet! Komposisjonen med farger og alt. Jeg hadde egentlig tidenes chilleste dag i går. Trulte var ikke i form så det ble ikke noe særlig tur og etter at Morten og jeg hadde spilt inn video sov jeg i noen timer og bare kosejobbet litt på macen etter det. Plutselig fikk jeg for meg at jeg ville ta bilder, sånn litt over klokken åtte i det solen var på vei ned. Jeg slang på meg noe fint, ble litt trist fordi jeg følte at vi var på vei til et grillselskap eller noe sånt, ristet det av meg og dro ned til byen hvor det var perfekt forhold. Nesten ikke et menneske å se, tomme gater og nydelig lys. Fant denne lille spotten og ble så fornøyd!

KJOLE HER / SKO HER / LIGNENDE VESKE HER

1 kommentar
    1. SÅ fint bilde av deg i en veldig kledelig kjole! Hærlig å få en sånn inspirasjons boost! Gjør jobben litt bedre kan du si! 😀 Bra at du har slått deg til ro med dette rare året… Og heller se hvilke muligheter man har i stedet for alt man “mister”. Hjelper ikke å sørge liksom… Utrolig hva man venner seg til om man er realistisk i denne rare tiden.
      Ha en fin dag, fine deg! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg