UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker

SOLBRILLER QUAY / VESKE NUNOO / GENSER HER / SHORTS HER

AKKURAT NÅ: Nå har jeg nettopp kommet tilbake fra en liten morgentur med familien. Det er så deilig å starte dagen på den måten! Nå skal jeg gjøre ferdig dette innlegget, freshe meg opp litt og ta bilder til et kommende samarbeid.

UKENS TANKE: Jeg begynte å tenke på den dagen Trulte dør. Noe så grusomt! Jeg kommer til å bli helt ødelagt. Heldigvis er hun frisk og ung, men det kommer jo til å skje en eller annen gang 🙁

UKENS FAVORITTPLAGG: Aaah, vanskelig å velge. Jeg bestile meg jo en del deilige plagg for en stund siden og de kom forrige uke. Jeg har noen favoritter. Teddy jakken min (her), det grå kosesettet (her) og genseren i det øverste bildet i dette innlegget (her). Den er så myk!

UKENS CRAVING: Heksehyl!

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Motivasjonen min som er helt borte. Jeg har seriøst glemt bort bloggen noen dager, noe som er utrolig med tanke på at det skjer ekstremt lite. Jeg irriterer meg selv fordi jeg er så håpløs. Skjerpings fremover!

UKENS POSITIVE: Humøret mitt har steget med ganske mange hakk denne uken! Det var så godt å se en venninne igjen, været har vært ganske fint og jeg har vært så flink til å være aktiv. Vi har fått på plass mer treningsutstyr her og jeg har faktisk trent tre ganger. Det er bedre enn hva det pleier å være, haha.

UKENS ØNSKELISTE: Blå jakke Monki (her), kjole fra & Other Stories (her), elsker denne toppen fra Gina Tricot (her) og den gule søte toppen som også er fra Gina Tricot (her).

UKENS MATRETT: Mmmm, vi lagde en sykt god lasagne på fredag. Det var Toro, hehe. Den var sykt god! Vi hadde revet ost, mozzarella og parmesan på toppen herregud så godt.

UKENS TIPS: Det er en serie på TV2 sumo som heter noe sånt som “hvor skal vi gifte oss?”. Det er så gøy! Vi møter par som skal gifte seg og en planlegger som viser dem tre forskjellige locations de skal velge mellom. Det morsomste er at de to parene ofte har veldig forskjellige ønsker.

UKENS HØYDEPUNKT: Søndag var en så fin dag fra start til slutt og virkelig høydepunktet. Jeg møtte en venninne for første gang på rundt en måned. Herregud, jeg har savnet venner. Vi møttes og gikk en lang tur i skogen sammen med Trulte. Det var strålende sol og så deilig vær, en helt perfekt start på dagen. Så kom jeg hjem, tok en lang dusj og kuret håret før vi dro avgårde på påskemiddag med familien til Morten. Så koselig!

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Få tilbake strukturen på jobb! Det er noe jeg alltid har vært god på, men nå har det sklidd litt ut. Det funker dårlig så nå skal jeg skjerpe meg, begynne med lister igjen og legge en ordentlig plan for uken som kommer.

UKENS FAVORITT-BILDE: Se på bebbisen!!! Det er Trulte som er ukens bilde hver uke, haha. Sorry not sorry.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg