UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly, H&M, BikBok

JAKKE HER / BUKSE H&M HER

AKKURAT NÅ: Ligger jeg enda i sengen, har slumret siden Trulte vekte meg for en time siden 😅

UKENS TANKE: Jeg blir helt sjokkert over hvordan folk enda er så satt i det gammeldagse og “sånn skal det være for sånn har det alltid vært”. Folkens, det er 2020. Vi kan lage våre egne regler for hvordan vi vil ha livet. Vi har luksusen til å designe vårt eget liv. Det er ingen som sier at du må ha så og så mange eller få barn, ingen som sier at du må være gift før samboerskap, ingen som bestemmer om du skal gå rett i jobb etter skolen eller om du vil reise i fem år etter videregående før du starter på utdannelsen din, ingen som bestemmer at du ikke kan forlove deg uten å gifte deg etterpå ;-). Lev akkurat som du vil! Så kan de som sitter igjen og følger de gamle reglene og normene for samfunnet, som sikkert er fornøyd med det selv ellers hadde de forhåpentligvis ikke gjort det, gjøre det. Kanskje uten å legge seg opp i hva andre velger 🙂

UKENS FAVORITTPLAGG: Altså jeg elsker denne jeansjakken! Den er så sykt kul og jeg er så glad for at det begynner å bli varmere så jeg kan bruke den til alt fra sommerkjoler til skjørt, shorts og jeans. Dere finner den forresten her.

UKENS TIPS: Det ligger en god del bra filmer på Viaplay (blant annet alle Harry Potter filmene), så det er mitt tips denne uken! Jeg hadde akkurat sagt opp abonnementet mitt, men det blir mye film og serier om dagen så jeg startet det opp igjen haha.

UKENS CRAVING: Bakst! Jeg har så sykt lyst til å bake skolebrød og boller hver eneste dag.

UKENS HØYDEPUNKT: Jeg gikk en kjempefin tur på fredag! Morten, Trulte og jeg kjørte til Lindesnes og gikk en skikkelig god tur. Det var så deilig både under og etter turen. Masse frisk luft, nye steder og ganske interessant vær. Det startet med sol, så kom den hagl, så ble det sol igjen, så kom det snø og masse tåke før solen nok en gang tittet frem. Sykt merkelig!

UKENS POSITIVE: Jeg tok bilder til et samarbeid på lørdag og ble så sykt fornøyd! Gleder meg skikkelig til å dele det, og den følelsen er så god.

UKENS ØNSKELISTE: Denne drømmen av en kjole fra By Malina her, kosesett her, jumpsuit her og den supersøte toppen som dere finner her.

UKENS MATRETT: Morten overrasket meg med å bestille takeaway fra favoritten Mother India på onsdag da vi feiret et år som samboere. Det var fantastisk godt som alltid.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg tar vaksine mot gresspollen i pilleform og de er så ekstremt ubehagelige å ta. Det er hevelser, tørrhoste, brennende følelse i brystet, jeg blir helt sykt trøtt og må powernape i løpet av dagen. Det er egentlig akkurat som under pollensesongen, hehe. Dette skal gi seg etter hvert da, og det er virkelgi verdt det hvis jeg kan slippe dette hver eneste sommer i fremtiden og faktisk nyte finværet!

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Ikke nettshoppe flere kjoler, sommeren blir nok avlyst uansett så jeg trenger virkelig ikke kjøpe mer kjoler enn det jeg allerede har 😂 Treningen gikk ekstremt dårlig forrige uke og det ble mer brownie og pizza enn burpees og knebøy, det skal jeg endre på denne uken!

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette bildet fra den fine turen vår 🙂

8 kommentarer
    1. Hei! Jeg husker at du tidligere har skrevet om irritabel tarm. Går det bedre nå? Og vet du hvilke matvarer du ikke tåler? Jeg sliter med at magen blir helt oppblåst uten at jeg vet hvorfor, og jeg hater det. Har ikke vært hos legen enda, men tenker at jeg må gjøre det for det er så slitsomt

      1. Jeg var veldig flink en periode og da gikk det MYE bedre! Har sklidd litt ut nå så det er litt kaos i magen, men nå vet jeg heldigvis hva jeg skal unngå for at det skal bli bra igjen <3 Anbefaler å få hjelp!

    2. Hvis alle skulle forlovet seg uten planer om giftemål vil det jo ikke lenger bety noe å være forlovet. Er jo strengt tatt ikke noen forskjell på å være kjærester eller være forlovet uten planer om å gifte seg. Jeg syns forsåvidt det er hyggelig å «bare» være kjærester, trenger hverken forlove meg eller gifte meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg