UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

SOLBRILLER QUAY / JAKKE HER / VESKE NUNOO / BUKSE H&M / SKO HER

AKKURAT NÅ: Sitter jeg i sofaen, Morten ser på verdens kjedeligste program (Norge deltar på VM i kanonball som verdens mest useriøse lag) og jeg prøver å finne ut hva jeg skal gjøre med denne dagen.

UKENS TANKE: Jeg har ingen. Joda, jeg har sikkert mange, men nå står det stille. For å være helt ærlig tenker jeg på alt som blir avlyst. Alt jeg har sett frem til, noe som gjør at jeg blir litt sånn “hva i all verden er poenget med å være produktiv å komme seg gjennom dagen når jeg har NULL å se frem til”…. men men 🙂 Frisk og rask!

UKENS TIPS: YouTube kanalen vår! Dere finner den HER, abonner gjerne 🙂 Det er alt fra trening og hverdag til challenges, oppussing og reise. Vi har en egen video med tips til hva man kan finne på hjemme nå!

UKENS HØYDEPUNKT: Jeg kommer ikke på noe. Det er grusomt. Åh, jo Jeg fikk rabatt på kjolen jeg først hadde bestilt til fullpris. Brukte en rabattkode et annet sted og sparte 700 kroner og fikk avbestilt den jeg først hadde kjøpt, meget fornøyd.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Null inspirasjon. Virkelig, null. Jeg klarer nesten ikke å åpne bloggen en gang fordi jeg blir sittende å stirr på en skjerm. Dette innlegget har jeg begynt på minst tre ganger og lukket skjermen igjen. Dette! Det er egentlig det enkleste innlegget i verden, jeg skal bare fylle ut ferdige punkter, haha. Så nei, noe må skjer. Jeg satser på at jeg får litt inspirasjon når den nye kjolen min fra By Malina (som jeg har mast om i over en uke hehe) dumper ned i postkassen min.

UKENS ØNSKELISTE: Sykt fint chillesett Vila (topp her, bukse her), nydelig sommerkjolen fra Faithful the brand (her), supersøt kjole fra Love Triangle (her) og trenchoat, et must i vårgarderoben (her).

UKENS MATRETT: Mmmm, lørdagsmiddagen. Fløtegratinerte poteter, grønnsaker og vegetarboller.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Fortsette med hjemmetreningen, klare to styrkeøkter og en økt med bakkeintervaller. Da er jeg superfornøyd! Ikke grave meg ned og gi opp livet, hehehehehehe. Finne inspirasjon.

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg tror nesten ikke jeg har gått i vanlige klær denne uken. En dag tror jeg.. Eller kanskje to. Jeg husker ikke en gang va jeg hadde på, men det plagget, eller antrekket jeg har levd i denne uken er en gammel kosedress fra NA-KD.

UKENS CRAVING: Fløtegratinerte poteter! Det er sykt godt. Jeg lagde det på lørdag og hadde rester på søndag. Helt fantastisk.

UKENS POSITIVE: Nei, si det. Jeg har begynt på et par her, men begge endte med et “men” som ikke var så positivt allikevel. Det første var at jeg har funnet ut at jeg vil male stuen beige, men Morten vil beholde grønnfargen haha. Det andre var at vi satt oss ned for å planlegge litt mer av Norgesferien vi hadde tenkt oss på i sommer, men så kom vi på at vi ikke kan planlegge noe veldig konkret fordi vi vet ikke om det faktisk blir noe av. Vi aner jo ikke hvor lenge tiltakene varer… Men, vi kan jo faktisk planlegge en teorietisk tur 😂

UKENS FAVORITT-BILDE: Det har vært lite bilder denne uken, men dette er jo fint da! Nydelig vær og nydelig by.

8 kommentarer
    1. Smaken din på kjoler er SÅ FAB! Du er queen av kjoler! Hehe! Håper dere får tatt den Norges ferien…Men som du sier, helt umulig å vite om man kan planlegge noe! Jeg håper så mange som mulig, (om det blir mulig) ferierer i Norge i år. Det fortjener lander vårt, istedet for at vi legger penger i andre land. Ha en god dag! Klem! <3

    2. Det hadde vært så fint hvis du ville lage et innlegg om Island:) Har så lyst til å reise dit (når verden igjen blir blir normal). Hold ut <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg