UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / H&M

SOLBRILLER QUAY (LIGNENDE HER) JAKKE HER / BUKSE HER

AKKURAT NÅ: Jeg har nettopp laget meg frokost, skal kose meg med den før jeg kjører ned til legekontoret. Det er egentlig det siste stedet jeg vil være nå, men jeg har utsatt denne timen en gang allerede og jeg må faktisk få sjekket opp ting så på med hansker og Antibac. Neida, Morten var der forrige uke og det var bare en og en på venterommet. De fleste holder seg nok hjemme om de kan og når har jo folk skjønt at om de har forkjølelsessymptomer så skal de ikke dra til legen.

UKENS TANKE: Jeg er så glad for at dette skjedde nå som vi er ute av mørketiden og det har begynt å bli vår. Små gleder, folkens! Denne er faktisk ganske stor, sånn egentlig. Hvis dette hadde kommet i starten av januar hadde jeg blitt deprimert, 100% sikkert. Jeg var allerede halvveis inne i en vinterdepresjon, kom meg unna, men dette hadde definitivt skjøvet meg helt inn. Nå kan vi være ute i sola, det er lyst, man våkner ikke til en svart himmel, men en blå! Sååå mye bedre.

UKENS FAVORITTPLAGG: Mine nye Reebok sneakers! De er så gode å gå i, skikkelig deilig. Dere finner de her. Jakken er fra MATCH (lignende her), genser her, bukse Gina Tricot, lignende solbriller her.

UKENS TIPS: Jeg har bestilt meg Den forsvunnede diamant! Husker dere det spillet? Det var favorittspillet mitt da jeg var liten uten at jeg husker helt hvordan det fungerte, haha. Nå er dte i alle fall på vei hjem til meg og jeg gleder meg så mye til å teste det ut! Spillet var på tilbud på Ark.no.

UKENS CRAVING: Alt med sjokolade. Jeg skulle gjerne spist sjokolade til frokost, middag og dessert.

UKENS HØYDEPUNKT: Nå har jeg tenkt og tenkt, haha. Jeg har landet på at vi må ta litt ekstra vare på de små øyeblikkene så jeg velger gårsdagen. Morten lagde pizza til meg, vi tente masse lys og så på to filmer før jeg sovnet på sofaen. Det var veldig koselig og det å sovne på sofaen er egentlig sykt deilig! Vel, frem til man må stå opp og faktisk legge seg på ordentlig.

UKENS ØNSKELISTE: Jeg har falt helt for den deilige kosegenseren som dere finner her, min kjære sorte basic NuNoo veske begynner å bli veldig sliten så jeg trenger snart en ny (her), basic trenchcoat til våren her, søtt pysjsett her og nydelig kjole her.

UKENS MATRETT: Meksikansk gryte! Jeg lagde det her om dagen og det er så sykt godt. Skal jeg dele oppskriften med dere?

UKENS POSITIVE: Hehe, jeg har bestilt meg en kjole jeg har hatt lyst på, men ikke helt klart å unne meg. Så fikk jeg en betaling jeg ikke trodde jeg skulle få (lang historie) og da kjøpte jeg kjolen som en liten bonus til meg selv. Jeg gleder meg så mye til jeg får den!

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Det bli jo de som ser ut til å ignorere alle varsler. De som snyter seg på matbutikken og ikke holder avstand i køen osv. Ganske irriterende og veldig skummelt.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Haha, nei si det. Ikke miste motet, klare to hjemmetreningsøkter, ikke kjøpe flere kjoler og spille inn to videoer til YouTube.

UKENS FAVORITT-BILDE: Lille bebbisen min ❤️

7 kommentarer
    1. Fiiine Trulte! <3 Små gleder er viktige i disse tider altså! Jeg irriterer meg også på de som ikke tar viruset på alvor! Altså, folk sitter å drikker utepils sammen, ditt og datt… Så er det som mange som tenker hvis de møter max 2 mennesker hver, er det innafor… MEN, hvis ALLE gjør det… blir det typ som vanlig jo! Et fu….gs menneske kan i teorien smitte ca. 50 personer! Jeg blir SÅ sint, og trist! Men ha en fin dag, fine deg! Rååå sneakers! Gleder meg til å se hvilken kjole du har kjøpt! 😉 Klem! <3

    2. Hei, kan du dele tips forhold til at du selv er vegetarianer og kjæresten din spiser kjøtt, forhold til mat/middag i hverdagen?😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg