UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE HER

AKKURAT NÅ: Samme gamle her altså. Opp med Trulte, ut på en luftetur og så skal jeg jobbe!

UKENS TANKE: Tenk at jeg for bare en ukes tid siden ikke var redd for dette i det hele tatt og nå er det så ekstremt.. Jeg trodde aldri, som sikkert de fleste andre, at det kom til å bli så ekstremt.

UKENS POSITIVE: Jeg er så glad for at jeg har den jobben jeg har som gjør at jeg har masse jeg kan finne på. Det går i teorien nesten ikke an å gå tom for ting å gjøre så lenge jeg har idéer. Bare i går spilte vi inn to og en halv video (vi skal spille inn resten i dag). Jeg merker at YouTube-idéer er ganske lette å gjennomføre her hjemme, det står litt dårligere til med blogg-idéene, men jeg tar det jeg får i disse dager! Ja, det jeg prøver å si er egentlig bare at jeg er glad for at jeg har muligheten til å holde det gående og ha ting å gjøre når mye står helt stille 🙂

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne blazeren, elsker den! Så fresh, fin og vårlig. Dere finner den her til 30% rabatt frem til klokken ti i dag!

UKENS TIPS: Mitt beste tips denne uken er å henge på YouTube! Der kan man finne så mye gøy og underholdende. Du kan finne hjemmetrening, oppskrifter, how to videoer og så mye mer. Perfekt nå!

UKENS CRAVING: Ingenting egentlig. Jeg er lite på cravings om dagen, sikkert fordi jeg bare spiser alt jeg vil ha der og da hehe.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Folk som bruker denne tiden til å håne, trolle og le av andre. Det er en utrolig uvant og vanskelig situasjon for oss alle sammen. Alle takler det forskjellig. Jeg synes ikke vi skal le av folk som reagerer annerledes enn oss selv eller skjelle ut mennesker som gjør en feil fordi de har misforstått eller forstod alvoret litt for sent. Jeg tror ingen vil utsette andre for fare med vilje og jeg tror ingen mener å skade med handlingene sine. Det skal så lite til for å gjøre en feil nå, og det er så synd at man skal lynsje og skjelle ut av den grunn. Tro meg, folk lærer fort av feilene sine og vi er alle bare mennesker. La oss heller hjelpe hverandre med å spre riktig informasjon, stille opp der det trengs og applaudere de som står på!

UKENS HØYDEPUNKT: Det må nok bli den siste sosiale settingen jeg var i og sikkert kommer til å være i på lenge. Det var veldig koselig med besøk av Omid og Iselin, vi spiste superdigg taco og hadde masse interessant å snakke om!

UKENS ØNSKELISTE: Nå ønsker jeg meg noen nye gode bøker som jeg kan kose meg med i tiden fremover! Jeg tror nok jeg må nettshoppe litt…

UKENS MATRETT: Det er definitivt maten jeg spiste i går kveld. Vi lagde nok en gang Tortelloni i spinatsaus med vegetarboller, denne gangen med ricotta og spinat i stede for fem oster. Herreguuuud, så godt!

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Klare å lage masse gøy innhold, ha minst en hjemmetreningsøkt og å gjøre mitt aller beste for å holde meg oppdatert og følge retningslinjene som dukker opp.

UKENS FAVORITT-BILDE: Altsååå, mine fine 😭😭😭

10 kommentarer
    1. Skjønner godt at du er ekstra takknemlig for jobben din nå altså! Det er bra! 😀 Når man nå må se andre muligheter enn ellers, tror jeg kreativiteten faktisk kan blomstre! Vi må se alt på en ny måte liksom. Kreativitet avler kreativitet heldigvis! 😉 Åhhh, det var et så nyyydelig bilde! Smelt! <3 Ha en fin dag, fine! <3

      1. Superenkel! Jeg tok en liten pakke fersk spinat, stekte i litt olje til den falt sammen, hadde i en halv boks creme fraiche og ga det et lite oppkok før jeg kjørte det glatt med stavmikser <3 Den er supergod!

    2. Den øverste jakken; er den rosa eller er den mer beige? Du har lagt ut bilde av den to ganger og den har forskjellig farge på begge, derfor spør jeg! 🙈

    3. Anbefaler deg å kjøpe bøker på ebok.no og lese på ipaden. Slipper å ha en lampe på, og man slipper å ligge å holde i boka. Og det er billigere der. Men kjøp bøkene på selve nettsiden og les de i appen, de er dyrere i appen 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg