UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Ellos

AKKURAT NÅ: Trulte har blitt tidenes morgenfugl de siste ukene og vekker oss halv åtte hver morgen… Så vi har vært ute på tur og nå skal jeg lage meg en stor kopp med kaffe, sette på God morgen Norge og svare på mail.

UKENS TANKE: Jeg er så sykt lei av folk som er sånn “ja, jeg blir med så sykt gøy” og så faller de helt fra når ting skal ting planlegges eller faktisk gjennomføres… Altså why, bare si kanskje da.

UKENS HØYDEPUNKT: Det blir nok torsdagen! Jeg har generelt hatt en veldig fin uke, men torsdag var ekstra kos. Jeg dro ut og spiste indisk med en venninne før vi dro på kino og så Little Women. Ja, herregud! DET ER JO UKENS TIPS! Nå får dere to. Little Women må sees, den var sykt fin!

UKENS FAVORITTPLAGG: Den nye dressen min fra Zara! Jeg elsker ting man kan bruke på mange forskjellige måter og det kan jeg selvfølgelig med denne. Jeg synes den er kjempekul når man bruker hele, buksen er SÅ fin alene sammen med en hvit t-skjorte eller sort blazer, akkurat samme greia med blazeren. Den er skikkelig kul sammen med jeans, både hvite, sorte og blå.

UKENS TIPS: Skal vi se om jeg har noe å tipse om denne uken da… Jo, selvfølgelig! Den nye saften far Zeroh! med mango og sitron. Den er helt sykt god.

UKENS CRAVING: Aaah, all isen fra Hennig Olsen / Freia. Den med Japp… Det er nok en av de beste isene (?) jeg har smakt i hele mitt liv. Åh, de er så sykt gode.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg har hatt leamus i høyrearmen i snart tre dager i strekk og det er skikkelig irriterende. Det er litt i skulderen, så er det ganske mye i albuen og litt i hele armen. Blæh, så irriterende.

UKENS POSITIVE: Det må bli dagen Morten og jeg hadde i Oslo. Jeg fikk så sykt mye god energi og et skikkelig boost med selvtillitt på jobbfronten, noe som virkelig var nødvendig.

UKENS ØNSKELISTE: Ny skittentøyskurv her, gulvteppe til soverommet som Trulte kan ligge på her, vase her, nytt sofabord her.

UKENS MATRETT: Det er veldig enkelt denne uken. Det blir maten jeg spiste på Mother India i Kristiansand på torsdag. Jeg hadde vegetarboller, husker ikke hva retten heter, men den er helt sykt god. Jeg velger den nesten hver gang. De gangene jeg ikke har valgt den blir jeg alltid skuffet selv om alt er godt.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Dere vet at jeg ikke har klart treningsmålet jeg har satt her på tre uker? Det er helt sykt. Jeg klarer ikke, men jeg tror jeg vet grunnen. Mandagsøkten er så hard at jeg faktisk ikke orker å trene resten av uken. Jeg er så tung i beina resten av uken at det er helt sykt. I går satt jeg og kjente at det enda verket i beina etter forrige mandags økt. Så nå må jeg roe litt ned på mandagen så jeg klarer å komme med på trening to ganger denne uken, haha. Det er mitt eneste mål faktisk fordi det vil jeg virkelig klare nå.

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette var så koselig!

6 kommentarer
    1. Håper du kommer deg på trening 2 ganger denne uken Andrea! 😀 Det er kjipt å være støl og tung i bena, men når du trosser det å trener litt allikevel, går den stølheten litt over. Selv trener jeg styrke 4 ganger i uken, og løper 1-2 dager i tillegg. Jeg er ofte litt støl her og der men jeg har blitt godt vandt. Ha en fin dag! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg