UKEN SOM GIKK

Reklame | Clinique / annonselenker Nelly & Ellos

AKKURAT NÅ: Nå skal jeg ta en dusj og få i meg frokost. Planen etter det er å kjøre på IKEA med returvarer fra kjøkkenet og kjøpe en hylle til kontoret før det er PT time!

UKENS TANKE: Hallo, jeg er skikkelig stolt av meg selv! Det er ikke lenge siden jeg takket nei til alle invitasjoner (eller trakk meg i siste liten) fordi jeg synes det var så skummelt å dra på events. Jeg har til og med gjort det på events hvor det kommer flere jeg kjenner godt, men fordi det er flertall av folk jeg ikke kjenner har jeg ikke klart å dra. De siste månedene har jeg vært ordentlig flink! Jeg har ikke akkurat løpt rundt fra event til event, men jeg har turt å dra på det jeg har hatt skikkelig lyst til å være med på, som for eksempel med NuNoo, KLM og Clinique. Klapp på skuldra til meg selv.

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg har blitt helt hekta på denne blazeren igjen! Jeg brukte den masse da jeg kjøpte den i fjor, så har den fått henge i skapet i et halvt års tid, men nå er jeg hekta igjen. Elsker den! Dessverre finner jeg den ikke på nett lenger, men jeg har funnet en som er nesten identisk HER.

UKENS CRAVING: Little moons! Vi testet de i den siste matvideoen vår (som dere kan se her) og de er helt sykt gode. Det som også er digg med de er at det holder med en så man ender ikke opp med å spise en hel pakke som fort kan skje med is og sjokolade, hehe.

UKENS HØYDEPUNKT: Stockholm! Det var så utrolig bra. Jeg hadde det skikkelig fint, og det mens jeg var på tur alene samlet med masse fremmede mennesker. Da skal det faktisk mye til for at jeg koser meg, haha. Vi bodde på en herregård et lite stykke utenfor sentrum og det var så kult! I tillegg var de som hostet veldig hjelpsomme og flinke. De var hele tiden opptatt av at vi skulle gjøre det vi følte for, det var ikke noe stress eller press, ikke noe som måtte skje. Skikkelig bra opplegg og kanskje noe av det beste jeg har gjort i denne jobben!

UKENS TIPS: Jeg tipset om en helt sykt bra serie i går som dere virkelig burde se, sjekk ut innlegget under dette 🙂

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg har blitt alt for dårlig til å prioritere kommentarer… Før pleide jeg å svare hver eneste dag, mens nå lar jeg det hope seg opp så det blir mange å svare på og derav skumlere å åpne kommentarfeltet! Når jeg svarer daglig er det ikke like ille, så det må jeg starte med igjen.

UKENS ØNSKELISTE: 1 HER / 2 HER / 3 HER / 4 HER

UKENS POSITIVE: Jeg føler hele uken har vært ganske positiv, men jeg tror jeg må velge lørdag. Egentlig hadde Morten og jeg planer om å spille inn video hele dagen, men han sov ikke natt til lørdag og var skikkelig dårlig så det ble ikke noe av. Jeg tok på meg Superwoman drakten og fikk gjort så sykt mye! Jeg kjørte til IKEA og handlet inn til klessalget, pluss et par småting vi trengte her hjemme som dørmatte og badematte. Så kom jeg hjem og ryddet alle roterom vi har hatt her. Gjesterommet som vi har brukt som soverom ble tømt for alt rot og gjort om til gjesterom igjen. Strøkent! Så tok jeg fatt på det virkelige roterommet, også kjent som kontoret. Halve rommet ble tømt og ting ble midlertidig organisert til vi får hentet og får på plass hyllen i dag. Når det var ferdig ommøblerte jeg rett og slett hele soverommet vårt. Jeg fikk gjort så mye og det var ordentlig deilig å føle seg så produktiv.

UKENS MATRETT: Alt jeg spiste i Stockholm. Jeg elsker å få servert vegetarretter på finere restauranter fordi de lager så utrolig mye kreativt og godt. Den ene dagen spiste jeg en “vårrull”. Det var forskjellige grønnsaker pakket inn i kål som en vårrull. Sykt digg!

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Skru opp hyllen på kontoret og får hundre prosent orden der inne. Spille inn tre videoer og trene to ganger (jeg gir opp å få til tre haha).

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg synes dette var ordentlig kult!

9 kommentarer

Siste innlegg