UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / reklame for en venn (Creative Mist)

KJOLE HER / SKO HER

AKKURAT NÅ: Står jeg og lager middag. Vi skal ha sånne små runde ovnsbakte poteter (noe av det beste jeg vet) sammen med ovnsbakt gulrot og blomkål med stekt laks. Gleder meg!

UKENS TANKE: Herregud, konseptet Love Island må være det fineste i hele verden! Jeg er på slutten av UK nå og griner i hver eneste episode fordi det er så rørende. Det er så utrolig fint å se hvor nærmere par kommer hverandre etter utfordringer, hvor fine de blir når de forelsker seg og nei, alt er så nydelig! Jeg blir så rørt.

UKENS CRAVING: Bakevarer…

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne blusen som jeg er helt forelska i! Dere finner den her. Buksen er også ganske fin og den finner dere her, skoene finner dere her.

UKENS TIPS: Café Rasmus for dere som bor i Kristiansand eller skal besøke Kristiansand! Det er et så gjennomført sted og man får virkelig følelsen av at man er i England. Jeg anbefaler virkelig å bestille afternoon tea der, så digg!

UKENS HØYDEPUNKT: Jeg hadde en skikkelig bra søndag! Solen skinte, humøret var på topp og jeg fikk gjort masse koselig med fine folk. Morten, Maren og jeg tok masse kule bilder før Morten og jeg dro til broren hans og kjæresten, alle hundene lekte sammen og vi spiste mat og godis. Det var en såååå bra dag.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At jeg ble syk. Jeg vet jeg har sagt at jeg heller vil ligge rett ut i to dager enn å gå og hangle, og det vil jeg, men det er fortsatt sykt kjedelig å bli ordentlig syk.

UKENS POSITIVE: Det kommer en Friends reunion! Jeg er så glad. Personlig hadde jeg mistet håpet om at det noen gang kom til å skje, men jaggu. Jeg er skikkelig spent på hvordan det blir og gleder meg så sykt mye! Jeg håper virkelig ikke Monica og Chandler har gått fra hverandre, da dør jeg. Nei, det må være en gøy, feelgood episode som alle de andre 😀

UKENS ØNSKELISTE: Brow gel her, bølgetang her, primer her, bronzer her

UKENS MATRETT: Vi har spist så sykt usunt denne uken, hehe. Vi har i alle fall lagd alt hjemme da, men det har vært mye som ikke er av det sunne slaget. Favoritten var helt sykt god! Det var en pastagrateng hvor vi egentlig bare slang sammen en del av det vi hadde her hjemme og kjøpte den nye osten red cheddar som topping. Det var så godt! Det var pastaskruer, vegetarboller, Creme Fraiche, chiliflak og ost. Så godt!

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Jeg skal trene tre ganger, selv om jeg skal på reise i to dager. Jeg ble skikkelig gira etter dagens PT økt og det er veldig moro! I tillegg skal jeg prøve å spise mye sunnere enn forrige uke som var helt krise.

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette er et av bildene Morten tok på søndag og jeg synes det ble så sykt koselig! Dette bildet er forresten redigert med helt nye presets som Maren har lanser! Dere finner dem her.

GENSER HER / BUKSE HER / SKO HER

6 kommentarer
    1. Men, det er jo ikke en Friends-reunion, “bare” et intervju med skuespillerne. Jeg trodde det skulle være en episode der de var karakterene, så ble litt skuffet.. Synes det er litt hypet opp til å være et intervju bare, og ganske sykt at de får 22 millioner hver!

      Du er helt nydelig forresten❤️

        1. Jaaaa, ble skikkelig lei meg og skuffet da jeg leste det.. 😭😭 Var helt sikker på at det skulle være en episode. Ja, det blir koselig å se dem sammen i et intervju, men det er jo karakterene jeg vil se!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg