UKEN SOM GIKK

Reklame | Trehyttene / annonselenker Nelly & NA-KD

SKJORTE HER / BUKSE MONKI / VESKE NUNOO / SKO HER

AKKURAT NÅ: Auuuu, jeg har så vondt i halsen. Den er så utrolig sår og akkurat nå er det alt jeg klarer å tenke på. Den har vært sånn noen morgener nå, men den var vond i hele går og i dag er den grusom. Så jepp, det jeg gjør nå er å irritere meg over at den er vond 🙁

UKENS TANKE: Denne kom i går da jeg fikk en ganske morsom kommentar om at jeg ser så fæl ut når jeg smiler og et spørsmål om jeg er i 20- eller 40-årene, haha. Jeg kan heldigvis le av sånt og er såpass heldig at jeg får maks en til tre av de kommentarene i måneden. Allikevel så vet jeg at andre får eller har fått mer og det fikk meg til å tenke litt. Er det egentlig rart at bloggere som vokste opp (for ja, mange av de var ganske unge da de startet karrieren sin, eller unge og sårbare som vi ville sagt u dag) med et kommentarfelt som fortalte de hvor stygge de var, hvor små pupper de hadde, at rumpen ikke var stor nok osv. til slutt følte at de måtte endre det? Jeg bare nevner det. Vi har alle et ansvar, også de som skriver i kommentarfeltet og sender meldinger.

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne jakken fra H&M har blitt flittig brukt, egentlig helt siden jeg kjøpte den. Den er så fin og oversized, akkurat som jeg liker det.

UKENS TIPS: Jeg er snart ferdig med boken “Hvor ble du av, Bernadette”. Den er ganske interessant og kan virkelig anbefales.

UKENS CRAVING: Sjokolade, aller helst stratosdyr aka sjokoladefamilien.

UKENS HØYDEPUNKT: At benkeplaten vår er på plass og hytteturen jeg var på med pappa, Trulte og Morten. Det var sååå koselig!

UKENS ØNSKELISTE: Rosa kjole her, hvit kjole her, lang kjole her, genser her.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At jeg var i så dårlig form på lørdag. Jeg våknet opp og det føltes som om noen stod på hodet mitt. Hele kroppen verket, tannkjøttet verket liksom. Jeg satt Megh på bussen, men angret egentlig med en gang og vurderte faktisk å hoppe av bussen på et av de første stoppene og dra hjem, men jeg var ikke i så dårlig form at jeg ikke kunne dra heller. Det var bare så kjedelig at når jeg først skulle til Oslo og feire en god venninne så satt jeg i sofaen med hodeverk og klarte så vidt å holde øynene oppe. Da de andre dro på byen dro jeg rett “hjem” og var vel i seng før halv elleve…

UKENS MATRETT: Jeg spiste så kjip mat denne uken. Nei, vent det gjorde jeg ikke! Nå tenkte jeg kun middag, jeg. De har vært kjipe, men jeg spiste en sykt digg lunsj på fredag. Mango vegan salat på Panda (som riktignok drepte magen min, men det var verdt det).

UKENS POSITIVE: Vy har satt opp ekspressbusser på strekningen Kristiansand – Oslo og det er så digg! De stopper kun på steder folk har bestilt og bruker rett under fire timer. Det er helt fantastisk og gjør de småturene litt lettere.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Ikke bly sykere/bli frisk, være i form til å trene to ganger, spise 100% lavfodmap i uka.

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette! Se så fine de er da, herregud jeg smelter.

3 kommentarer
    1. Så fine de kjolene på ønskelisten var! Ohhh! Den kommentaren var så usaklig atte hjelp! Ikke værd å ta innover seg…
      Men, ja, som du sier, det er ikke rart noen blir påvirket til å gjøre noe med utseende når de får utallige kommentarer over tid altså! Fy! Skremmende! Åhhh, nydelig bilde ja! 😀 God bedring, goding! Klem! <3

    2. (haha) Så 30 -årene var altså utelukket, da du altså enten syntes å være i 20 el 40 -årene!?..
      Selv kan jeg røpe at jeg (bla.a) har et ‘påtegnet tryne’ grunnet at jeg hadde redigert et uredigert bilde til det ugjenkjennelige (hahaha). Når det er sagt, har jeg sluppet svært så billig unna disse kommentarene så langt. Men nå er jeg fremdeles relativt fersk i gamet, og derfor forberedt på at dette ikke nødvendigvis vil vare evig..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg