UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker NA-KD, H&M, Nelly

GENSER H&M HER / BUKSE HER

AKKURAT NÅ: Nå skal jeg straks vekke Trulte og ta henne ut på dagens første luftetur, deretter venter en god frokost etterfulgt av PT time.

UKENS TANKE: Haha, jeg har blitt gal. Det første dere må vite er at søndag er min favorittdag, men også den dagen jeg blir ekstremt rastløs. Morten stålsetter seg før hver søndag fordi da kan det komme mange rare forslag. Jeg kan få lyst til å flytte til andre siden av jorden, pusse opp et eller annet, skaffe meg en annen jobb, få en hund til.. Det går stort sett i nye, store prosjekter som ikke frister mer dagen etterpå. I går tok det hele en ny vending. Jeg ble helt besatt av bryllup. Jepp. Jeg som i utgangspunktet aldr har hatt lyst til å gifte meg satt og så på brudekjoler, lokaler, ting utdrikningslag, begynte å tenke på hvem som skulle vært forlover. Jeg døøør av meg selv. Jeg opprettet til og med en sparing i Dreams som heter bryllup 🙂 Så, Morten. Bare å begynne å se på ringer, hehe…

UKENS FAVORITTPLAGG: Elsker denne skjorten fra NA-KD som dere finner her.

UKENS TIPS: Dokumentaren til Taylor Swift på Netflix!

UKENS CRAVING: Det går fortsatt i typ sausete ting med ost, hehe.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg har vært helt ekstremt irritabel denne uken, haha. Jeg tror jeg har PMS… Alt irriterer meg. Jeg kan sitte og se på en serie og irritere meg over hvorfor de gjorde sånn og ikke sånn, at matbutikken har det jeg trenger, at det er vind. Altså det er helt krise 😂

UKENS HØYDEPUNKT: Det må bli da vi endelig løste hele IKEA-konflikten som jeg rett og slett velger å kalle det. Vel, vi får se om de faktisk stiller opp i dag og hvordan det ender, men det er i teorien løst og det er utrolig deilig å bli ferdig med det hele.

UKENS ØNSKELISTE: Jakke her, veske her, dress her, sko her

UKENS MATRETT: Denne uken blir det taco. Jeg spiste så sykt god taco på lørdag, herregud. Granateple, fetaost med chili, revet mozzarella og sånne lefser som heter corn tortillas eller noe sånt.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Trene to ganger og gå minst en lang tur!

UKENS POSITIVE: Jeg har valgt å fortsette med PT! Planen var egentlig å stoppe etter de ti timene vi har hatt nå, men jeg kjenner at jeg trenger den ene økta i uka for å faktisk komme meg på trening og ikke minst for å komme meg dit mer enn en gang. Motivasjonen er ikke helt på topp nå, men den stiger alltid på hver eneste PT time og de er så bra og effektive! Så jeg er rett og slett strålende fornøyd med valget om å fortsette med det 🙂

UKENS FAVORITT-BILDE: Det her var rett og slett nydelig, dere.

6 kommentarer
    1. NYDELIG bilde av Trulte! Åhhh, smelter! ❤️ Og fine bilder av deg også! Så bra at du vil fortsette med PT! Det er absolutt en stor motivasjon til å holde treningen i gang! Er PT selv og elsker at det skaper så mye motivasjon og progresjon! 🙌 Mitt absolutte favoritt ord er kontinuitet!
      Haha, føler du at du fortsatt vil gifte deg i dag da?, eller gjaldt det kun i går? Hehe! Klem! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg