UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / Net-a-Porter / LYKO

JAKKE H&M / SKJORTE HER / BUKSE GINA TRICOT / VESKE NUNOO

AKKURAT NÅ: Jeg er så utrolig trøtt… Slike helger tar på og det verste er at jeg har en PT time etterpå og jeg kommer til å kollapse. Den økta er så hard og jeg er virkelig ikke klar for dette 😂

UKENS TANKE: Det er snart vår!!! Det er virkelig alt jeg klarer å tenke på. Januar varte i et halvt år og nå er det endelig februar. Måneden etter februar er mars og da er det faktisk vår, dere. Jeg klarer nesten ikke vente. Herregud, så godt det skal bli å komme seg helt ut av mørketid og vinter.

UKENS FAVORITTPLAGG: Det blir selvfølgelig denne kjolen som jeg er helt forelska i! Jeg er så glad jeg fant den på salg. Jeg har hatt lyst på den helt siden den kom i butikk, men jeg synes de svar alt for dyr… Heldigvis kom den på salg nå og jeg fikk den til halv pris, woho! Kjolen er fra Rotate, kjøpt hos Retro i Kristiansand. Vesken er fra Primark og skoene finner dere her.

UKENS TIPS: Body Shake spray fra Joico. Den er helt genial når det kommer til alt av styling. Jeg har veldig fint, nordisk hår og sliter ofte med å få volum og tekstur. Denne gjør at håret mitt ser mye tykkere ut, holder seg på plass, gir volum og gjør det så mye lettere å style!

UKENS CRAVING: Jeg har cravet alt som er kremet pasta, ostesaus, ost… Aaaah.

UKENS HØYDEPUNKT: Det blir faktisk fredag! Jeg hadde en superdeilig tur inn til Oslo, Morten og jeg hadde endelig litt alenetid, vi fikk besøk på rommet av to av mine beste venner og hadde det sååå koselig før vi dro videre til Vixen som også ble veldig bra.

UKENS POSITIVE: Vixen gikk veldig bra og jeg koste meg faktisk! Det var ikke skummelt i det hele tatt faktisk, sikkert mye fordi jeg dro med to mennesker jeg er supertrygg på. Det var så godt å ha de der! Nei, det gikk skikkelig bra altså så det var godt.

UKENS ØNSKELISTE: Jeg ser virkelig frem mot lysere tider og det ser dere nok på denne ukens ønskeliste… Grønn blondekjole her, NuNoo veske her, bluse her og kjole her.

UKENS MATRETT: Omg, jeg spiste det beste jeg har spist på veldig lenge. Jeg tror i hver fall det var denne uken? Haha. Jeg lagde lavfodmap moussaka! Hallo, det er noe av det beste jeg har spist på så lenge. Potet, ostesaus, ost. NAM! Oppskriften finner dere her.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Folk som drar helt krise konklusjoner ut av en setning. Det er så irriterende når andre legger ord i munnen på en. Jeg blir helt matt.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Trene tre ganger! Det ble bare en forrige uke og målet er to så da prøver jeg meg på tre denne uken 🙂

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette! To av de aller fineste jeg vet om i hele verden.

Kjolen min er fra Rotate, Emilie sin er fra ByTimo og dressen til Morten er fra TopMan

6 kommentarer
    1. Så utrolig fint bilde av dere! Dere matchet jo så godt alle 3! Veldig godt å høre at du koste deg på Vixen! Da blir jo slikt mindre og mindre “skummelt”, og du nailer det, fine deg! 😀 Happy for you! Ps: det ble som jeg tippet på Love Island, han valgte hun nye… Stakkars Mie… :-/ Spent på om han blir forelsket i henne da, haha! God klem! <3

    2. Den beige kjolen fra Envii på ønskelisten var kjempefin, kan du legge ut bilde av den på hvis du kjøper den?

    3. Så hyggelig å høre at du fikk en fin kveld på Vixen! Fikk vondt av deg sist du var der og dro fordi du ikke følte deg komfortabel. Må være godt for deg å kjenne på at det gikk så bra denne gangen:D <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg