UKEN SOM GIKK

Reklame | LoveGreatBritain / annonselenker Nelly & NA-KD

JAKKE MATCH (LIGNENDE HER) / T-SKJORTE NLY / BUKSE HER / SKO HER

AKKURAT NÅ: Samme som alltid. Skal ut med Trulte, spise frokost og så skal jeg på PT time. Jeg gruer meg faktisk, det var å hardt sist haha. Jeg kommer til å være støl i en hel uke til.

UKENS TANKE: Aaaaah, jeg savner Oslo… Nei, ikke Oslo. Jeg savner å bo i Oslo med mine nærmeste rundt meg så jeg kan stikke innom en tur uten å planlegge, chille sammen på søndagene, trene sammen og ha vinkvelder. Eller bare å dra til en venninne og ligge på sofaen uten å gjøre noe! Problemet er at jeg liker Kristiansand mye bedre enn Oslo og med Trulte er det virkelig en fordel å bo her. Allikevel så kjenner jeg på savnet og kjenner meg litt ensom i Kristiansand til tider.

UKENS FAVORITTPLAGG: Ganni kjolen min! Jeg har vært helt obsessed med den så lenge nå og solgte unna masse på Tide så jeg skulle ha samvittighet til å kjøpe den, hehe.

UKENS TIPS: Jane The Virgin! Serien ligger på Netflix. Den er litt teit, men litt gøy. Jeg liker den i alle fall så dere kan jo sjekke den ut og se hva dere synes 🙂

UKENS CRAVING: Pasta… og alt gratinert.

UKENS HØYDEPUNKT: Manchester! Det var en så fin tur og det gikk så bra. Jeg har virkelig fått øynene opp for denne byen. Den er så kul! Maten her er helt fantastisk og det er enda mer jeg vil se som jeg ikke rakk.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Magen min… Jeg hadde skikkelig vondt i magen på turen. Det er umulig å spise lavfodmap på reise, særlig når jeg spiser vegetar. Jeg våknet flere ganger den ene natten fordi det var så vondt. Det er så synd fordi det er sykt mye god mat, og når jeg skal ha vegetaralternativene så blir det ofte ting jeg ikke tåler. Utrolig kjedelig, men det var faktisk verdt det, haha.

UKENS ØNSKELISTE: Rutete bluse her, gul skjorte her, veske her, kjole her

UKENS MATRETT: Jeg har spist helt sykt mye god mat denne uken! Manchester imponerer virkelig på matfronten, noe byen gjorde sist jeg var her også. Hvis jeg må velge en favoritt var det vegetartacoen jeg spiste den første dagen. Det var en taco med blomkål og noe spicey, sykt god. så var det en med søtpotet og feta. Det smakte himmelsk.

UKENS POSITIVE: Hvordan jeg taklet Manchester. Det å reise på tur helt alene for så å skulle tilbringe 48 timer kun med fremmede mennesker og snakke engelsk hele tiden… Jeg trodde det skulle gå mye verre, men jeg klarte meg så bra! Jeg er skikkelig stolt av meg selv, ble til og med god på small talk – PÅ ENGELSK. Flink meg.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Faktisk dra på Vixen og ikke feige ut i siste liten. Dette er nummer en! Så skal jeg trene to ganger og ta en halv fridag fra sosiale medier, haha.

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg synes dette var så kult!

10 kommentarer
    1. Altså, WOW, så flink du er på å utfordre deg selv nå altså! Og alt går jo fint! Det er en super deilig følelse! Creds til deg, fine! Og den kjolen var SÅ smashing på deg! Nyyydelig! Klem til deg! ❤️

    2. Tips: For meg har det fungert å ta HUSK naturlig fiber (den grønne) når jeg vet jeg skal spise mat magen min ikke er helt fan av! Da blir magen litt mindre trøblete. Kan være verdt et forsøk! Det finnes både i pille- og pulverform på div apoteker eller helsekostbutikker!

      Men OBS! Viktig å drikke masse vann til..

    3. Gjør du og Morten alt sammen? Ser at han kun leggerut på snapstory at han ligger på sofaen hver morgen, går tur med trulte , er med deg resten av dagen. Virker så kjedelig.. hva tenker du? Har dere ingen interesser / venner utenom hverandre?

    4. Ser du fortsatt sliter med magen..kjedelig!!! Men du, det ferdigblandede spicemixen til taco er fyfy på lavfoodmap. Min gode venn ble så bra når hun kuttet ut den:-)
      Klem fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg