UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / Monki

KÅPE H&M / OVERDEL MONKI HER / BUKSE HER / SKO HER

AKKURAT NÅ: Wopsi, dette innlegget er forhåndsskrevet. Jeg skrev det i går kveld fordi jeg visste rett og slett ikke om jeg kom til å klare å stå opp i dag tidlig. Jeg er så trøtt om dagen, men forhåpentligvis er jeg våken nå og skal straks spise en god frokost før jeg drar på trening.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At alt blir tatt så bokstavelig 😂

UKENS TANKE: Jeg skjønner at vi kan virke litt negative i reaksjonsvideoen om Love Island, men det er bare fordi vi elsker konseptet og vil at det skal bli så bra! Vi vil at deltakerne skal være der av de rette grunnene og vi vil at det skal funke, men for oss er det viktigst å være 100% ærlig i videoene vi lager. Derfor synes vi begge at det er bedre å slutte å lage videoene slik som nå enn å late som vi er mer positive enn det vi er. Håper dere skjønner det! Vi leker litt med tanken om å se episodene vi har lyst til i løpet av uken og heller lage en slags oppsummering på slutten av uken 🙂 Da blir det morsommere for oss også og ikke så påtvunget som det kan føles.

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg har flyttet inn i disse bootsene fra NLY. Dere finner de her.

UKENS TIPS: Serien jeg tipset om i går (se innlegget under)! Den er utrolig interessant.

UKENS CRAVING: Alt som er gratinert i ovnen med masse ost, hehe… Og chips med bearnaise saus. Herregud, det kom inn i hodet mitt i går. Nå traver jeg skikkelig gatekjøkken chips med grillkrydder og bearnaise saus. Altsåååååå det er så digg.

UKENS HØYDEPUNKT: Jeg tror jeg må velge søndagen, jeg. Det var en fantastisk dag fra start til slutt! Jeg stod opp, himmelen var oransje, Trulte var i strålende humør, jeg var i strålende humør, Morten var i strålende humør, vi hadde den digge frokosten, gikk en deilig tur i været, spiste lasagnerester (som er noe av det beste i verden), Norge vant mot Sverige og vi hadde en skikkelig koselig kveld. Nydelig dag!

UKENS POSITIVE: Denne uken skjer det så utrolig mye moro!! Okei, det hører vel egentlig til denne uken og ikke forrige haha, men jeg gleder meg så mye til dette!!! Forrige uke… Vel, jeg dro på alt jeg hadde avtalt forrige uke selv om jeg hadde noen ordentlig kjipe dager så det er bra.

UKENS ØNSKELISTE: Skjorte her, boots her, strikk her, sneakers her.

UKENS MATRETT: Jeg lagde en sykt digg pizza på fredag. Vel, lagde og lagde. Det var faktisk ferdigbunn haha, men den var sykt god. Jeg tror det var Coop sitt merke, det var i alle fall med fullkorn og spelt. Så hadde jeg på revet ost, fetaost med chili, cherrytomater og spinat. Så godt!

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Klare å trene to ganger før jeg reiser avgårde torsdag morgen. Spise ørreten jeg har i kjøleskapet, noe jeg har utsatt i flere dager… Ikke gråte på vei til valpekurset, haha.

UKENS FAVORITT-BILDE: Hallo, dette er så fint!!!

11 kommentarer
    1. Hei! Sjekket Vixen nå, å ble så skuffet! Jeg ble SÅ glad da jeg så du var nominert, å jeg må si at jeg føler meg skuffet/sur nå da jeg ikke så navnet ditt… Jeg pleier ikke å kommentere å så mye slikt på innlegg å sånn, men følte bare du fortjente å hørre at du må ikke ta det til deg! Du er en av de kjekke bloggerene å følge med på, du er aldri kjedelig! Du viser følgerene dine at normalt, er mer enn perfekt. Å jeg kjenner at det trenger vi nå. Du er den eneste av bloggere jeg kommer på som fortjener en pris. Du skryter ikke av dyre vesker, store operasjoner, å alt det der. Du er helt naturlig å vakker, skriver DRIT bra å er likevel så jordnær. Håper ikke du tenker så mye på vixen, de er dumme som ikke har deg som finalist. Men stå på videre å vis alle at de gjorde en feil, det vett jeg du klarer! U go gurl! Ha en fortsatt fin dag å en fantastisk uke fine deg <3

      1. Ååå du er fin <3 Dette var utrolig hyggelig sagt og det betyr veldig mye for meg. Tusen takk for at du følger meg og for at du la igjen denne nydelige kommentaren! Made my Day 😀

    2. Så nyyydelig bilde! Enig med deg angående reaksjonsvideoene! Hele vitsen med det er jo at dere reagerer ärlig! Og vi seere liker jo litt drama på tv, OG av dere! Blir jo kjedelig ellers! Synes dere er veldig gode på det! 😀 Blir veldig glad hvis dere fortsetter med reaksjonsvideoene på deres måte. Gjör det litt “enklere” for dere selv, så det blir mer lystbetont og ikke maaange timers jobb! Höres ut som en god plan! Klem til fine deg! <3

    3. Stemmer for flere reaksjonsvideoer på Love Island! Syntes det er fantastiske morsomt, og også morsomt å se hvor ulike meninger vi har på noe, og hvor mye jeg har vært enig i annet.
      Heier f.eks. ikke på Iselin da jeg føler Omid gir mye mer til henne enn omvendt, og syntes ikke dere virker sååå like selvom du ble henne på den testen, haha.
      Så håper dere fortsetter
      Ellers er jo ny sesong av UK sin versjon på Sumo med de første episodene nå, så hadde vært kult med reaksjon på en sesong det skjer enda mer? 😀
      Jeg er fan av disse videoene i hvert fall!!

      Ha en fin mandagskveld!

    4. Høres ikke godt ut å være sliten. Anbefaler å sjekke d-vit, b12 (mange som mangler når man bruker lite animalske produkter) og jern. Pass på deg selv. Du er rå👏🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg