UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / H&M

God lille julaften! Nå er jeg nettopp ferdig med ukens PT time og skal straks begynne å pakke til hytta. Jeg har et par ærend i dag før vi reiser avgårde for å feire jul på Bortelid. Det blir så koselig, men først… La oss se tilbake på uken som gikk!

AKKURAT NÅ: Sitter med Trulte på fanget, nydusjet i morgenkåpen og skal spise lunsj 🙂

UKENS TANKE: Jeg er så glad for at vi fikk hund!!!! Det er det beste som har skjedd på lenge.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Denne mørketiden altså… Jeg er så trøtt og lite motivert om dagen. Jeg har vel egentlig vært det en god stund. Jeg tror det jeg egentlig burde gjort nå er å være på et varmt sted og kose meg med sol og varme. Kanskje neste desember?

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg har definitivt fått meg en ny favorittgemser fra H&M!

UKENS TIPS: Snøfall på NRK! Jeg begynte på den og den er så fin. Det er en julekalender så det passer perfekt å se den nå i desember, ja selv om man er litt på etterskudd 😉

UKENS CRAVING: Vegisterkaker med fløtesaus, kokte grønnsaker og tyttebærsyltetøy. NAM!

UKENS POSITIVE: Wiii jeg fikk en veldig morsom beskjed som jeg skal dele med dere etter nyttår! Det er ikke en veldig big deal, men det er veldig gøy for meg og jeg gleder meg sååååå mye.

UKENS ØNSKELISTE: 1 kjole fra Samsøe Samsøe her, 2 veske fra NuNoo her, 3 kjole fra NLY her og 4 bukse fra Vila her.

UKENS MATRETT: Vegisterkaker! Jeg lagde vegisterkakene til veganmisjonen, kjempegode.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Ta helt fri fra all jobb og bare kose meg!

UKENS HØYDEPUNKT: Jeg tror det må ha vært da Trulte møtte Laban og ble trygg på hunder igjen! Det var så godt å se henne dilte etter han og herje, haha. Så må jeg trekke frem gårsdagens grøtkos. Morten, Trulte og jeg dro til Lindesnes

UKENS FAVORITT-BILDE: Er ikke dette noe av det søteste dere har sett noen gang?

2 kommentarer
      1. Fordi algorytmen til Instagram er helt håpløs og vi ikke kjøper følgere som de fleste andre for å opprettholde et visst tall. Algorytmen gjør at vi nesten ikke når ut til noen av følgerne våre dessverre, men for oss er det viktigere å være ekte enn at følgertallet på Instagram opprettholdes.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg