UKEN SOM GIKK

KJOLE HER

AKKURAT NÅ: Nå skal jeg bruke morgenen på å planlegge kommende samarbeid og gå gjennom mailen min. Det har samlet seg opp siden fredag så det blir moro…

UKENS TANKE: De siste månedene har vært helt ekstremt hektiske. Vi har jobbet med kjøkkenoppussingen hver eneste dag, den lille pausen i Barcelona ble nesten utelukkende brukt til å jobbe og nå har vi fått en valp. Jeg kjenner at det hadde vært godt med litt ordentlig kjærestetid. Det roer seg vel antakeligvis i jula når vi endelig blir ferdig med kjøkkenet og har vendt oss til valpe-tilværelsen. Jeg føler vi burde dratt et sted, lagt fra oss mac og mobil hjemme og bare slappet av og kost oss i hverandres selskap. Det blir litt vanskelig med en liten valp, vi kunne jo tatt henne med enkelte steder, men det får bli det nest beste. Vi har fått valpepass på onsdag og skal ha datenight med middag og julekonsert! Sååå kos.

UKENS FAVORITTPLAGG: Den nye kjolen min fra Stine Goya! Tror kanskje dette blir årets julekjole jeg, dere. Den trenger å bli brukt mer asap, jeg elsker den.

UKENS TIPS: The Office! Lett underholdning 🙂

UKENS CRAVING: Ost og kjeks! Jeg spiste det to kvelder på rad og det er så utrolig godt. Jeg føler jeg kunne levd på det i en ukes tid nå, nam nam. Jeg må invitere noen på ostekveld igjen snart.

UKENS HØYDEPUNKT: Oslo-helgen! Det var så utrolig koselig å se så mange av vennene mine igjen. Jeg har hatt tre kjempefine dager i Oslo og er så glad for å ha alle disse menneskene i livet mitt, selv om det nå er en liten flytur unna.

UKENS POSITIVE: Endelig har Morten og jeg kommet oss litt ut av valpetåken og ting har begynt å roe seg. Trulte er så flink til å gå på do ute nå så i skal snart fjerne det siste tisseteppet. Spennende!

UKENS ØNSKELISTE: Kjole fra Samsøe her, sko her, kjole fra By Malina her og veske fra NuNoo her.

UKENS MATRETT: Jeg lagde en kjempegod gulrot- og søtpotetsuppe her om dagen. Sykt god! Jeg skal definitivt lage den igjen snart og da kan jeg dele oppskriften om dere vil? 🙂

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Trene to ganger og ta kjempekile bilder til et kommende samarbeid.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Folk er forskjellige og jeg blir så irritert når man på en måte mener det er feil at andre er som de er, mener som de mener eller føler som de gjør bare fordi man ikke er sånn selv. Det er ganske trangsynt å ikke respektere andre for den de er, men i stede riste på hodet eller himle med øynene fordi du ikke forstår. Det synes jeg er meget spesielt.

UKENS FAVORITT-BILDE: Det ble visst Trulte igjen, haha. Se så fin da! Morten tok dette bildet av henne da de var ute i skogen og koste seg mens jeg var borte. Hun er så fin!

4 kommentarer
    1. Sååå fint bilde av Trulte! Hun er så nusselig nydelig! 🤩 Og jeg er så enig i irritasjonsmomentet ditt! Hærregud, selvfølgelig er vi forskjellige, men det går da for søren med ann å prøve å ha litt FORSTÅELSE vel! Alle vil jo møtt av forståelse, da må man jo også vise det for andre! Arrrrg! Det går begge veier, akkurat som respekt gjør! Er så glad i bloggen din, Andrea! ❤️

    2. Kanskje dere endelig skal begynne å bruke bånd på hunden deres nå når dere har sett hva som kan skje når dere ikke har bånd på henne?

      1. Kanskje du ikke skal komme her og være bedreviter og nedlatende i en slik sår situasjon? I hvert fall ikke når du ikke vet noen ting om hva som skjedde. Vi bruker bånd på tur, men ikke på de små doturene fordi hun blir veldig distrahert av det når hun skal gå på do siden alt enda er ganske nytt 🙂 Hun er tross alt bare en liten baby og hun gjør ikke akkurat noen skade på noen. Nå har det ikke noe å si om vi hadde hatt henne i bånd eller ikke. Denne voksne schæferen som gikk løs hadde uansett hoppet på henne uten at vi hadde fått gjort noe som helst med den saken annet enn å prøve å dra henne ut av situasjonen med båndet, men det kunne fort gjort mer skade. Hele situasjonen varte i maks fem sekunder så jeg tviler på at man hadde rukket å reagere i løpet av den tiden. Når var vi heller ikke langt inne i en skog, men rett bak leiligheten vår på et ganske øde sted som ikke akkurat er et turområde. Så ta negativiteten din og dra et annet sted er du grei, dette har vært et jævlig døgn og jeg orker ikke folk som deg akkurat nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg