UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

AKKURAT NÅ: Jeg har akkurat vært ute en tur med Trulte og skal ordne frokost til oss begge, så skal vi øve litt på å gå i bånd etterpå. Det kan bli interessant.

UKENS TANKE: Kanskje jeg skal bytte navn til hundebloggen? Haha, jeg føler jeg spammer mye med hund nå, men det roer seg nok så hold ut 😉

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg har helt seriøst gått i joggebukse og oversized genser typ hele uken. Så jeg får velge joggebuksen min da. Deilig den, haha. Trulte har ikke lært å ikke bite i klær enda så jeg tar ingen sjanser…

UKENS POSITIVE: Woho, jeg satt ny personlig rekord og forbedret meg i nesten alle øvelsene vi trener med personlig trener. Det er moro å se at det fungerer og at jeg blir sterkere.

UKENS CRAVING: Grønnsaksboller med fløtesuaus, potetmos og tyttebærsyltetøy.

UKENS HØYDEPUNKT: Trulte! Fine, lille, nydelige, hyperaktive Trulte. Hun er så utrolig fin og jeg er så glad for at akkurat hun ble vår lille baby.

UKENS ØNSKELISTE: Lang glitterkjole her, Timerbland boots her, robotstøvsuger her, boots her og kjole her.

UKENS MATRETT: Hjemmelagde fiskekaker med ovnsbakte småpoteter, nam nam.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Få Trulte stueren!

UKENS TIPS: Grey’s Anatomy. Jeg vet, gammelt nytt. Jeg har ikke sett det på flere år tror jeg, men fordi jeg gikk tom for serier og ikke orket å lete etter noe nytt så begynte jeg på den nyeste sesongen. Det er jo helt sykt bra!

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg er skikkelig mørkeredd og det har jeg fått kjenne på nå. Jeg trodde ikke det var så ille. Når jeg skal lufte Trulte på morgenen eller kvelden blir det kjempekort fordi jeg er så redd. Det er lite opplyst utenfor her og jeg hater at det er helt stille og mørkt, får noia og begynner å tenke på alt ille som kan skje. Det er så irriterende!

UKENS FAVORITT-BILDE: Fine, fine, fine jenta mi! Selvfølgelig ble det Trulte denne gangen.

6 kommentarer
    1. Hei anbefaler deg å se serien Riviera på tv2 sumo. Den er skikkelig spennende. Det ligger ute 2 sesonger jeg er helt frelst.

    2. Sååå fint bilde av Trulte! ❤️ Og av deg også! Helt naturlig at det blir mye hund disse dager, så det tåler vi! Bare gøy det! 😁 Så hærlig med progresjon i treningen! Da blir man jo extra motivert også! 👏 ❤️

    3. Jeg er helt hekta på greys, var syk noen uker så startet helt fra starten. Såå bra serie! Og gratulerer så mye med hund, det er så fint og koselig å ha en så god venn i hverdagen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg