UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

BLUSE ZARA / SKJØRT VILA / SKO REEBOK / VESKE NUNOO

AKKURAT NÅ: God morgen Norge, kaffe og planlegging av dagen som inneholder PT time og mer kjøkken. Det blir mye montering… Jeg er en smule lei, men det blir så sykt fint.

UKENS TANKE: Jeg er så stolt av oss og det hjemmet vi har laget sammen! Nå har vi snart pusset opp det som skal pusses opp. vi har fått en ny og mye finere stue, vi lager et splitter nytt kjøkken, har malt om og endret både gangen og det ene soverommet. Det blir så utrolig fint her og vi har gjort alt sammen selv. Jeg er så stolt!!!

UKENS HØYDEPUNKT: Barcelona! Det var helt fantastisk, som jeg elsker den byen. Jeg jobber med en oppdatert matguide og vi har laget en vlog fra turen som kommer ut ganske snart 🙂

UKENS FAVORITTPLAGG: Endelig er denne jakken min! Jeg har ønsket meg den i flere måneder, men har ikke klart å unne meg den før nå. Nå måtte jeg bare og jeg er så sykt fornøyd. Dere finner den her.

BUKSE FLOYD / VESKE NUNOO / SKO HER

UKENS TIPS: Denne uken anbefaler jeg Quizkampen. Det er overhodet ikke noe nytt, men jeg lastet det ned igjen for noen dager siden og det er så kjekt å ha. Man kan sitte og spille når man kjeder seg, men samtidig så lærer man noe. Jeg lærer i alle fall mye av quiz og det hender man får de samme spørsmålene igjen og da kan jeg det plutselig.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Fortsatt folk på Finn…

UKENS POSITIVE: Det må rett og slett bli at alt har gått akkurat som det går med kjøkkenet. Ting har blitt levert til tiden, vi har fått solgt unna det meste vi skulle selge, monteringen går forholdsvis bra og det er ingen store skumle overraskelser.

UKENS ØNSKELISTE: Nå er det kjøkken som står i fokus hos meg, hehe.
1 her, 2 her, 3 her og 4 her.

UKENS MATRETT: ALTSÅÅÅ, tapasen vi spiste i Barcelona. Det er noe av det beste jeg har spist på veldig lenge. Jeg tror stedet het Paz19 og mine favoritter var ostefatet, vegetar moussaka og en pastarett som jeg ikke husker helt hva heter, dessverre…

UKENS CRAVING: Bakevarer og pasta. Sånne fylte pastaputer, nam nam.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Denne uken har jeg egentlig bare ett mål og det er å bli 100% ferdig med kjøkkenet. Jeg er litt usikker på om det går, men jeg håper og tror vi skal klare det.

UKENS FAVORITT-BILDE: Elsker dette bildet! Det er en skikkelig Instagram klisjé, men jeg elsker klisjéer. Her satt vi rett og slett opp kamerastativet og knipset masse bilder sammen. Vår lureste investering på lenge. Vi får aldri bilder sammen på reise, men det er det slutt på nå.

0 kommentarer

Siste innlegg