UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

TOPP ZARA / SKJØRT VILA

AKKURAT NÅ: God morgen fra Barcelona! I dag er det Morten sin bursdag, så inn på Instagram og gratuler verdens beste mann med 27 årsdagen @mortendalhaug ❤️

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg har seriøst levd i treningstights og svære gensere. Jeg har følt meg så sykt shabby denne uken, men det er vel slik oppussing er.

UKENS TIPS: Love Island Australia. Det var en litt treig start og den kan selvfølgelig ikke sammelignes med UK, men den har tatt seg skikkelig opp og jeg er totalt hekta.

UKENS HØYDEPUNKT: BARCELONA!!! Herregud så godt det er å være tilbake.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Folk på Finn.no. Herreguuud så mange irriterende mennesker. Jeg orker ikke. Jeg selger unna en god del ting vi ikke trenger lenger fra kjøkkenet, samt spisegruppen vår som vi skal bytte ut. Folk er helt håpløse, det er skamløs pruting hvor de omtrent skal ha ting til flere tusen kroner som allerede selges mye billigere typ gratis. Meldinger som “jeg tar den for denne prisen”. Eh, nei det gjør du ikke. Du tar den ikke i det hele tatt du. Orker ikke, neste gang får Morten selge unna.

UKENS ØNSKELISTE: Klarer ikke glemme denne fuskepelsen fra Samsøe Samsøe, har sykt lyst på en ny julepysj, er seriøst forelska i denne vesken fra NuNoo og disse vottene er amazing.

UKENS MATRETT: Aaaaah, da vi unnet oss en deilig takeaway fra Mother India på fredag.

UKENS TANKE: Tror dere jeg har tatt tid til å tenke??? Jeg har revet ned et helt kjøkken, preppet det til det nye, lagt nytt gulv, malt, vært på dagstur til Oslo og reist til Barcelona. Jeg har ikke hatt tid til å eksistere omtrent jeg, så det å velge ut en tanke blir vanskelig haha.

UKENS CRAVING: Bakevarer.

UKENS POSITIVE: Det gikk så utrolig bra med rivingen av kjøkkenet! Mye, mye, mye bedre enn forventet. Det var så mange problemer med stua, men så langt har kjøkkenet gått så bra som det kan gå. Nå er alt revet, vi har hatt både elektriker og rørlegger på besøk som har gjort masse, en vegg har fått kalkmaling og vi ha lagt helt nytt gulv. Nå er det bare å få inn kjøkkenet på fredag!

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Jeg skal prøve å få trent to ganger til tross for at kjøkkenet blir levert og at jeg ikke er hjemme igjen sent på onsdag. To ganger burde jeg klare altså, nå er jeg jo så godt i gang.

UKENS FAVORITT-BILDE: Hahaha altså dette er omtrent det eneste bildet jeg har tatt, så vi får kjøre på med dette da. Det oppsummerer i hvert fall uken min veldig godt 😉

0 kommentarer

Siste innlegg