UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

JAKKE HER / TOPP HER / BUKSE HER / SKO HER

AKKURAT NÅ: Jeg er i gang med morgenen og skal straks gjøre meg klar til en frisørtime jeg har klokken elleve. Resten av dagen går til jobb, det er en god del bilder som skal tas og innlegg om skal klargjøres i tillegg til nye videoer! Gøy!!!

UKENS MATRETT: Mmmm, tapas på Champagneria!

UKENS HØYDEPUNKT: Wow, det har skjedd ekstremt mye bra denne uken. Jeg elsker bursdagsuke og det har vært høydepunkt etter høydepunkt. Det er allikevel en ting som skiller seg ut og det er selvfølgelig gaven fra Morten. Overraskelsestur til Gdansk, altsåååå! Jeg er enda i sjokk over at han planla alt det for meg. Det var helt fantastisk og jeg er så takknemlig.

UKENS TANKE: Jeg trenger et badekar i livet mitt på permanent basis.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg føler at folk vil misforstå og vil lete etter feil noen ganger. Det er så grusomt irriterende. I stede for å spørre om det var slik man mente det så går de rett i strupen og skal angripe. Hallo, de fleste folk er hyggelige og mener sjeldent noe vondt. Hva med å spørre om du har misforstått før du angriper? Ja, takk.

UKENS FAVORITTPLAGG: Elsker, elsker, elsker denne toppen!

UKENS CRAVING: Godt spørsmål, jeg tror kanskje det har vært Holiday dipp. Verdens beste dipp!

UKENS POSITIVE: Jeg har så mange fine mennesker i livet mitt. Det er så fantastisk!

UKENS TIPS: Jeg har begynt å se på en ny, nok en gang veldig enkel typisk bakgrunnsstøy-serie. Brooklyn nine-nine ligger på Netflix og er perfekt for deg som ikke orker å sette deg inn i en ny seriøs serie, men vil ha noe enkelt og gøy å se på.

UKENS ØNSKELISTE: Nei, jeg er ganske good jeg altså 🙂

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Hahaha, gjett hva jeg enda ikke har gjort? Denne gangen var det faktisk ikke min skyld, vi dro jo på sontanferie, men jeg har enda ikke meldt meg inn i noe treningssenter. Det blir fortsatt målet for uken som kommer, i tillegg til å ha medie-fri på kvelden. Legge fra meg mac og mobil til fordel for en god bok eller spill.

UKENS FAVORITT-BILDE: Elsker dette bildet!

 

4 kommentarer
    1. Hei Andrea,

      Jeg er en av dem som – aldri – kommenterer på en blogg, før nå. For en uke siden ramlet jeg tilfeldigvis over bloggen din, og siden den dagen har jeg lest meg tilbake i arkivet ditt et helt år. Jeg må tydeligvis ha levd under en stein, for herregud for et fantastisk menneske du er. En så genuin, ekte, inspirerende, morsom og nydelig blogg/jente å følge har jeg lett lenge etter. Jeg er en av de sikkert få som verken har sett Paradise Hotel eller Love Island, men å lese om disse opplevelsene, hvordan du traff Morten, hvor langt du har kommet – det har vært skikkelig fint. Du skriver på en herlig måte, og du slår mine gode gamle bloggfavoritter i støvlene. Håper flere i bloggverdenen ser til deg for inspirasjon i både væremåte og levemåte, mange har her mye å lære. Takk for alt du deler – heier enormt mye på deg!

      Klem fra en ny fast leser

      1. Herreguuuud!!! Jeg sitter her og må holde tilbake gråten altså. Dette er den fineste kommentaren jeg har fått noen gang! At du har lest deg tilbake et helt år <3 wow, altså wow. Dette betyr ENORMT mye for meg så tusen takk! Tusen takk for at du bestemte deg for å kommentere <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg