UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / Nunoo

KÅPE GANNI / VESKE NUNOO

AKKURAT NÅ: VELKOMMEN TIL MIN BURSDAGSUKE! Okei, for første gang så lenge jeg kan huske er jeg ikke veldig gira når det kommer til bursdagen min. Jeg har ingen planer på selve dagen og latt Morten styre så jeg aner ikke hva jeg har i vente. Det er litt moro da!

UKENS TANKE: Jeg har kanskje sagt det før, men jeg kunne virkelig tenkt meg en liten leilighet i Oslo også! Da kunne jeg dratt dit litt oftere, kanskje vært litt lenger av gangen, reist lettere fordi jeg hadde hatt en garderobe der og bare gjort det mindre stress å reise dit. Dette er jo vare en drøm da. Skjer ikke med mindre jeg plutselig blir oppringt av norsk tipping, hehe.

UKENS HØYDEPUNKT: Oslo-turen min, og da blir det vielsen jeg var i på lørdag. Det var så fint. Jeg stod der og holdt tilbake tårene. Det å se to så fine mennesker inngå løftet om å være sammen for alltid, så sykt fint! Hun damen så utførte vielsen (aner ikke hva det heter når det ikke er en prest) sa noe som var så fint. Å live et annet menneske kjærlighet for resten av livet er det vanskeligste løftet man kan gi. Det var så mektig og skikkelig fint.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg har endelig begynt på en ordentlig vaksine mot gresspollen. Jeg blir så sykt allergisk og endelig får jeg muligheten til å gjøre noe med det. Problemet er bare at jeg føler meg like allergisk som jeg vanligvis gjør i mai. Jeg får ikke sove fordi øynene klør og ansiktet er helt numment. Jeg er så trøtt, alt jeg vil er å sove! Det skal jo bli bedre, men nå er det helt forferdelig.

UKENS FAVORITTPLAGG: Kåpen min som dere finner her!!! Jeg ELSKER den og har egentlig lyst til å bruke den hver eneste dag, men det blir kanskje litt kjedelig.

GENSER HER / BUKSE HER / SKO HER

UKENS TIPS: Nattmasken til Origins! Dette er ikke sponset, den er kjøpt selv og jeg elsker den. Den heter Drink UP INTENSIVE, lukter fantastisk, gir masse fuktighet og etterlater huden med den fineste gløden. Jeg kjøper den på taxfreen når jeg er ute og flyr, men de har de også på Kicks her.

UKENS CRAVING: Stratosdyr og indisk. Jeg har hatt skikkelig lyst på begge deler, helst hver dag. Heldigvis har jeg klart å begrense meg litt. Jeg craver indisk fra Mother India, en restaurant her i Kristiansand. De har det sykeste naanbrødet med ost, også er det en vegetarrett med grønnsakavlinger… SIKLER seriøst av å skrive om dette.

UKENS ØNSKELISTE: Jeg har bursdagsuke så dette spørsmålet er mer relevant enn på lenge! Jeg må tenke litt ordentlig på det, men hovedsakelig opplevelser og koselige ting sammen med folk jeg er glad i.

UKENS POSITIVE: Vet dere hva? Jeg har begynt å synes at YouTube er morsomt! Det har jeg faktisk ikke gjort før, haha. Morten får æren for det. Han står jo bak de aller fleste ideene og pusher meg til å gjøre ting som jeg aldri hadde funnet på selv.

UKENS MATRETT: OMG! Altså mathelgen har vært fantastisk. På fredag lagde vi gulrot- og søtpotetsuppe som smakte helt fantastisk. Den skal jeg nok lage igjen denne uken. På lørdag lagde Emilie hjemmelaget vegetarlasagne som smakte himmelsk!

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Trene to ganger, spille inn minst to videoer til YouTube og ta helt fri på bursdagen min.

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg likte dette!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT 

6 kommentarer
    1. Så Hærlig at du syns YouTube er gøy!!! Det er så gøy å se på dere! Og så kreativt og fint det var med den challengen dere kom opp med i går! Elsker når det er for en god sak! 👏 wohooo! ❤️

    2. Vakre, Andrea <3 Du stråler.
      En favoritt her i gården, du leverer uke etter uke. Er så kjekt å titte innom her.

      Ha en strålende uke 🙂

    3. Kunne du lagt ut oppskrifter på vegetarrettene du lager? Typ eget innlegg, kanskje ukens matrett etc? Jeg spiser heller nesten ikke kjøtt, men sliter litt av og til med å tenke nytt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg