UKEN SOM GIKK

Reklame | Trehyttene / annonselenker Nelly

KÅPE GANNI / VESKE NUNOO / SOLBRILLER HER

AKKURAT NÅ

Vi har lagd oss noen deilige burgere her hjemme og skal straks sette på de nye sesongen av Team Ingebrigtsen. En helt perfekt start på uken. Jeg tror forresten det er søndag, men finnes det noe bedre enn å tro det er søndag på en mandag?

UKENS TANKE

Det er såååå deilig å ha tatt et lite steg bort fra bloggen. Bare i går så klarte jeg å være 100% tilstede med Morten på hytta, jeg satt i en krok og leste bok. Det skjer aldri med mindre jeg ligger på en solseng i syden. Jeg har blitt mye mer avslappet og jeg trives så mye bedre med dette. Foreløpig synes jeg det funker veldig fint med ett innlegg om dagen og nå har jeg tid til å gjøre det enda mer gjennomført. Håper dere synes det går greit ❤️

UKENS FAVORITTPLAGG

Det ser dere på det øverste bildet i innlegget! Min nye vinterkåpe fra Ganni. Den er så sykt fin, perfekt lengde, utrolig varm og god. Planen er at denne skal vare i lang tid fremover. En sort, lang ullkåpe går liksom aldri ut av stil så denne tenker jeg at jeg kan ha i ti år hvis jeg behandler den bra. Rett og slett en liten kles-investering om man kan si det sånn.

UKENS SERIE

Jeg er fortsatt på The Good place! Så jeg lurer på en ting. Vil dere at jeg skal bytte ut dette punktet med ukens tips? Det kan være serie, bok, en oppskrift, et produkt som sminke, hår, hudpleie osv. Hva tenker dere om det? Ser jo ikke så mange nye serier 😉

UKENS CRAVING

MvFlurry! Heldigvis fikk jeg tilfredsstilt det behovet da jeg var i Oslo. Av alle ting liksom… Nei, det er ikke så rart. McFlurry er helt sykt godt og det er så mange gode kombinasjoner. Da jeg jobbet på McDonald’s fikk jeg testet ut alle mulige, haha. Mine favoritter er definitivt Oboy og karamellsaus, Daim og karamellsaus og Oboy og sjokoladesaus i den rekkefølgen.

UKENS ØNSKELISTE

Denne uken viser jeg dere heller noe av det jeg fikk i posten i dag. Nå er jeg strålende fornøyd og ønsker meg ingen verdens ting faktisk, bortsett fra å vinne i Lotto og å få en normal mage da 😉

1 supermyk og kjempefin genser HER / 2 så kul bluse HER / 3 nydelig høstkåpe HER / 4 bluse med knyting i livet HER / 5 verdens kuleste sko HER

UKENS HØYDEPUNKT

Definitivt turen til Trehyttene! Denne helgen har jeg hatt det så fint og jeg har valget mellom venninnetid i Oslo, lanseringsevent, en sykt bra landskamp, men nei. Ingenting slår døgnet hos Trehyttene. Det var helt magisk, jeg klarer ikke beskrive det fordi det var så sykt fint. Vi skal definitivt tilbake dit, kanskje i vinter allerede. Jeg delte en del på stories, men i morgen kommer vloggen fra turen og da får dere se hvordan det var å tilbringe 24 timer der. Gled dere!

UKENS IRRITASJONSMOMENT

Jeg har virkelig null selvkontroll, null! Det er så mange grunner til å spise lavfodmap, men gjør jeg det? Neida, her går det i vanlig melkesjokolade, pizza når jeg føler for det, avokado klarer jeg ikke å holde meg unna at all. Det er så dumt, men jeg satser på at redningen kommer i morgen. Da skal jeg til sykehuset her i Kristiansand og få ordentlig hjelp til å finne et kosthold som passer meg og som er bra for magen.

UKENS POSITIVE

Jeg vil fortsatt ikke bo i Oslo, haha. Jeg fikk plutselig lyst på fredag da jeg kom til Oslo og vennene ble samlet, men så gikk jeg inn på Finn og kikket på leiligheter, bare sånn for moro skyld. Da skjønte jeg at hallo, jeg vil jo egentlig ikke bo der. Jeg savner bare å ha vennene mine i samme by, men det er to forskjellige ting. Kristiansand er så mye koseligere.

UKENS MATRETT

Det blir den deilig fredagstacoen jeg hadde med gjengen i Oslo. Ikke fordi tacoen var noe spesiell, men fordi hele stemningen og alt var så koselig.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER

Hahaha, jeg ler av meg selv. Hvor mange uker på rad har jeg sagt at målet for neste uke er å melde meg inn på et treningssenter? Nå har jeg vært syk da, men allikevel. Er det mulig? Jeg prøver i alle fall, haha. Målet står enda og jeg tror faktisk at jeg skal gjøre det i morgen! Så er det gjort. Jeg kan jo faktisk melde meg inn på nett, må jo ikke dra på senteret for å gjøre det. God idé, vet dere hva? Jeg melder meg inn i morgen tidlig.

UKENS FAVORITT-BILDE

Jeg har så sykt mange å velge mellom, men det blir dette fine bildet av min fine kjæreste!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT 

12 kommentarer
    1. Det var sikker sykt koslig i trehytten! Gleder meg til å se vloggen! 😀 Når det gjelder jobb, så må du gjöre det som du föler er best for deg, goding! Digger bloggen din uansett!!! Kos dere videre i kvelden! Stor klem! <3

    2. Haha, liker at du endelig ser the good place. Jeg foreslo den til deg for ett år siden ish da du ba om serietips. 😀

      Bytt det gjerne ut med ukens tips 😀 er også veldig interessert i hvilke bøker du liker.

    3. Håper ikke du slutter å blogge . Elsker stilen din 😁 ikke stress så mye med skrivepress .kanskje nok med bare bilder av og til 💕 Hilsen fast leser og voksen dame

    4. https://www.friskforlag.no/lavfodmap-lister/
      Bare et tips. Da jeg fikk IBS visst jeg nemlig ikke at denne fantes, eller at en kunne spise moderate mengder av enkelte matvarer 😊
      Syntes det var vanskelig å finne gode erstatninger for brød, men har en oppskrift som du kan prøve hvis du vil ha. Kan brukes som pizzabunn og hamburgerbrød også😊
      Vet ikke hvor mye du har undersøkt med mat osv, men anbefaler fermentert mat og prøv å lag kombucha🙋🏼‍♀️ Snakk med noen som går gjennom det samme, del erfaringer og oppskrifter. Bli medlem av Berit Nordstrand sin gruppe på Facebook 😊 Denne diagnosen er faktisk tyngre enn folk tror..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg