UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / NA-Kd

KJOLE HER 

AKKURAT NÅ: Jeg er på Gardermoen og skal etter hvert ta det siste flyet som tar meg hjem til Kristiansand. Som jeg gleder meg!

UKENS TANKE: Okei, jeg så at en nordmann vant over 400 millioner i lotto og som jeg alltid gjør begynte jeg å tenke hva jeg hadde gjort med de pengene. Det jeg kom frem til er at jeg ikke hadde gjort de store endringene. Jeg er veldig fornøyd med livet mitt og sånn ting er, så jeg tror jeg hadde fortsatt å leve ganske likt som nå bare uten økonomiske bekymringer (en typisk bekymring jeg alltid har) og med mye større frihet. Jeg hadde nok kjøpt drømmeboligen i Kristiansand og renovert den så den ble akkurat slik jeg ville hatt den, samt kjøpt en ganske vanlig leilighet på St. Hanshaugen i Oslo slik at jeg hadde et hjem der også så det er lettere å være der oftere. Ellers hadde jeg nok levd ganske likt som nå, antakeligvis startet noen morsomme prosjekter som å opprette hunde- og kattehjem i utlandet. Hvem vet, med så mye penger er det kun fantasien som setter grenser! Plis si at det er flere enn meg som tenker på hva de ville gjort om de vant i Lotto?

UKENS POSITIVE: Jeg har blitt så brun, woho! Fordelen med å aldri sole seg utenom ferier er at jeg faktisk får skikkelig farge i løpet av ferien. Yei!

UKENS ØNSKELISTE: Akkurat nå er jeg veldig happy, men hvis jeg skal velge noe så blir det at noen kommer og river det gamle og monterer nye kjøkken for oss, hehe.

UKENS FAVORITTPLAGG: Elsker denne kjolen! Den er så sykt fin, håper den får et langt liv. Denne skal jeg bruke masse, masse, masse. Den er fra Prettylittlethings og skoene finner dere her.

UKENS SERIE: Denne uken blir det en bok fordi jeg ikke har sett noe særlig på serie. Dødevaskeren er en grusom, men utrolig interessant og spennende bok. Anbefales på det sterkeste!

UKENS HØYDEPUNKT: Å komme hjem! Ååå så godt det var å komme hjem til den fine kjæresten min og den fine leiligheten min. Jeg er så glad 😭

UKENS CRAVING: Jeg har så lyst på en skikkelig god brownie eller mudcake typ. En sånn saftig litt klissete sjokoladekake med vaniljeis til. Det hadde vært digg det.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Hm… Har ikke vært stort å irritere seg over faktisk, ting er ganske rolig og harmonisk her.

UKENS MATRETT: Jeg har spist så mye mat! Det aller beste er pastaretten jeg spiste på La Baracca. Det var pasta med ricotta inni og det var sykt godt.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Melde meg inn på et treningssenter og trene minst to ganger, pluss at jeg skal tilbake til hardcore lavfomap igjen fra i morgen av.

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg synes dette var så kult! Bikinien finner dere her.

 

0 kommentarer

Siste innlegg