UKEN SOM GIKK

Reklame | alle lenker er annonselenker

SPENNER ZARA / KJOLE MISSGUIDED / VESKE NUNOO / SKO HER

AKKURAT NÅ: Nettopp stått opp. Nå skal jeg nyte en deilig kaffe og se på God Morgen Norge, deretter skal jeg jobbe frem til jeg skal til legen klokken ett.

UKENS TANKE: Jeg vet virkelig ikke hvorfor jeg er så nedfor om dagen. Jeg har noia for alt og vil egentlig bare være hjemme under dyna og spise sjokolade. Det funker jo ikke så jeg prøver å jobbe mot det, men det går liksom ikke over. Jeg håper Bali hjelper hvis ikke vet jeg ikke hva som gjør det.

UKENS HØYDEPUNKT: Haha er det utrolig trist å si at det er den nye veggen på soverommet? Jeg klarer nesten ikke vente til det rommet er helt ferdig og den veggen… Den er så kul!

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg digger den nye skjortekjolen min fra Monki som dere finner HER.

UKENS SERIE: Side om side! Jeg er så glad for at det er tilbake. Det er den koseligste serien jeg vet om. Jeg får skikkelig lørdagsfølelse og jeg kan kjenne lukten av Toro lasagnen. Nam, nam.

UKENS CRAVING: Fløtegratinerte poteter. Jeg kunne seriøst levd på det.

UKENS POSITIVE: Jeg overlevde eventet!!! Woho. Nei, men sånn seriøst. Jeg er faktisk utrolig stolt av meg selv for å ha gjennomført det. Jeg trodde helt ærlig ikke at jeg kom til å gå inn selv om jeg dro dit, haha. Heldigvis så klarte jeg det og det gikk helt fint. Så nå er terskelen litt lavere for å gjøre lignende ting, noe som er veldig greit.

UKENS ØNSKELISTE: Dere ser hvilke fargetone jeg er hekta på om dagen eller? Jumpsuit fra MONKI her, den fantastiske leopardfuskepelsen fra MONKI her, digg pysjamas fra H&M her og pute fra Ellos Home her.

UKENS MATRETT: Okei, jeg lagde den diggeste middagen jeg har spist på veldig lenge her om dagen. Jeg hadde en sånn filetsak fra Hälsans Kök som jeg stekte i panna og krydret med masse digg, fløtegratinerte poteter, bernaisesaus og kokte grønnsaker. det var SÅ SYKT godt.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Gjett hvem som har blitt syk? Det er ekstremt dårlig timing. Det passer jo aldri å være syk, men hvis jeg fortsatt er syk når jeg reiser på søndag er det krise. Jeg er jo ikke akkurat alvorlig dårlig, men jeg er forkjøla og det blir bare verre for hver dag som går. Heldigvis skal jeg til legen i dag så kanskje han kan gi meg noen gode tips, haha.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Male ferdig soverommet, finne en kommode, lage en plan for kontoret og å lette litt på ting.

UKENS FAVORITT-BILDE: Kjærestebilde!

 

8 kommentarer
    1. På slutten av siste vloggen til bianca ingrosso forteller hun at massøren sier hun er så anspent og det kan være årsak til nedstemthet. Kanskje du har noe lignende?

      1. Jøss, kanskje! Vet også at det er noe i tarmen som gjør at man kan føle seg nedfor om man har problemer med den, men ikke dumt altså! Kanskje jeg rett og slett må ta meg en massasje 😀

    2. Eeelsker Side om side! Glad for ny sesong jeg også! 😀 Det kjärestebildet var sååå fint! 😀 Håper du får en fin dag!
      Klem! <3

    3. Bakteriene dine i tarmen kan påvirke psyken. Søk på det og les litt om akkurat det emnet. Før trodde «alle» at psyken gjorde magen syk, nå er det omvendt. Så plages du med magen er det fort at det skaper litt trøbbel i hjernen også. Veldig fascinerende, men også slitsomt. Håper en tur på ferie vil hjelpe på, og det tror jeg nok det gjør også.

    4. Jeg skjønner seriøst ikke hvorfor du bruker joggesko til kjoler og skjørt. Du kler virkelig ikke det. Bena dine ser seriøst ikke bra ut, de ser veldig store ut. Ser ut som du ikke har ankler i det hele tatt. Burde tatt deg et kurs i hvordan du kler deg. Eller få deg virkelige venner som ikke lar deg gå rundt som en dass. Kjipt vi ikke har 100 % Hotter her i Norge. For du burde ha meldt deg på den.

      1. Luna. Jeg har skjønt det, alle som ser kommentarene dine har skjønt det. Du synes jeg har store bein og at jeg ikke kan kle meg. Jeg er lei av å lese de samme kommentarene om og om igjen. Jeg bryr meg fortsatt ikke om hva du synes og kommer ikke til å slutte å bruke sneakers til kjole. Så jeg vil bare informere deg om at jeg ikke lenger kommer til å godkjenne kommentarene dine. Et sted må grensa gå og nå er min nådd. Du er her kun for å kritisere kroppen min og det er faktisk helt innafor å sette en stopper for det når liksom aldri gir seg. Du er selvfølgelig velkommen tilbake med en positiv holdning, eventuelt konstruktive kritiske kommentarer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg