UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / Monki / Browns

JAKKE RETRO / T-SKJORTE ZARA / RINGER HER / BUKSE HER

AKKURAT NÅ: Jeg sitter nå og jobber, beklager forresten at dette innlegget ikke kom som vanlig i dag tidlig. Jeg hadde ikke Macen min og Morten brukte sin i går kveld, og i dag tidlig dro vi ganske raskt avgårde så jeg fikk ikke gjort det før nå. Beklager! Vi har forresten vært flere timer i byen og spilt inn videoen hvor jeg får gjette prisen på ting! Spennende!!! Den kommer forhåpentligvis ut allerede i kveld, så følg med.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Kollektivtrafikken i Oslo var grusom i helgen! Har ikke vært borti lignende altså, eller er det bare jeg som har glemt hvordan det er?

UKENS POSITIVE: Jeg har endelig begynt å lete ordentlig etter gode oppskrifter og etter mye hjelp fra dere så har jeg kommet meg litt mer inn i dette lavfodmap-greiene. Det jeg har savnet er å spise god mat som ikke tar evigheter å lage, og det har jeg nå funnet. På lørdag lagde jeg en sykt god hjemmelagd lasagne og i går lagde jeg indisk. Begge oppskriftene er fra Julianne Lyngstad.

UKENS TANKE: Noen ganger så virker det som at uansett hva man velger å gjøre så blir det gærent, særlig som blogger. Når man deler så mye av livet sitt føler andre ofte at de har krav på å vite alt, selv om dere bare skulle visst hvor lite jeg egentlig deler av personlige ting på bloggen. Det holder jeg som regel for meg selv. Når det allikevel skjer forandringer og ting som blir lagt merke til, så kan man velge å ikke svare og la folk gjøre seg opp sin egen mening, spekulere og la ryktene gå, eller så kan man si det som det er. Uansett hva man velger så mener noen at det man har valgt er galt. Det er ikke alltid enkelt, men så lenge det føles riktig for meg så må jeg faktisk bare stå i det.

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg har brukt denne genseren nesten hver dag hele uken. Okei, det var en liten overdrivelse, men jeg har brukt den masse! Den er fra Arnie Says, kjøpt på Retro i vår. Buksen er fra Monki.

UKENS SERIE: Tror dere jeg er ferdig med Love Island UK? Nope, men jeg begynte på Finaste Familjen på TV2 Sumo, men er ikke helt solgt enda.

UKENS CRAVING: Skolebrød… Har så sykt lyst på skolebrød.

UKENS HØYDEPUNKT: Oslo-helgen! Herregud, som jeg har kost meg. Det var virkelig akkurat det jeg trengte. Jeg bodde hos noen venner, noe som gjorde det hele enda bedre. Jeg følte plutselig at jeg bodde i et vennekollektiv i Oslo igjen, haha. Da Morten kom på lørdag følte jeg det enda mer, han var liksom tilbake på besøk hos meg i Oslo haha. Ååååå, det var bare så koselig og jeg er så glad i vennene mine.

UKENS ØNSKELISTE: Jeg ønsker meg en helt nydelig kjole fra Rotate by Birger Christensen. Den heter Number 1 Rasberry Rose Combo og er helt nydelig. Dere finner den her.

UKENS MATRETT: Mmmm, lasagnen på lørdag definitivt! Det var med hvit ostesaus og vanlig kjøttsaus. Herregud så godt. Jeg tror det var første gang jeg var ordentlig mett uten å ha vondt i magen på veldig lenge.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Klare å trene minst to ganger selv om det bare er en bootcamp. Det burde være et ganske enkelt mål, men vi få nå se. Jeg må nemlig finne meg et nytt senter fordi jeg meldte meg ut av det forrige…

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette! Takk for bildet, Helene.

T-SKJORTE H&M HER / BUKSE MONKI HER

 

PS. Må bare legge til en ting her. Jeg har fått flere meldinger og fikk faktisk tilsendt en jodel i gruppechatten med gjengen min om svaret mitt angående bloggerne i ukens spørsmål. Der har ting virkelig blitt blåst opp og jeg føler bare for å avklare en ting eller to. Det var overhodet ikke ment slemt mot noen, særlig ikke Sofie som mange tror. Hun er den eneste grunnen til ta jeg i det hele tatt har sett på Bloggerne i år fordi jeg synes det er kjempekult at hun har fått den muligheten! Men… Jeg får liksom med meg hverdagen hennes og det er ikke så mye nytt og interessant jeg får se i Bloggerne av hennes liv om dere skjønner. Det er gøy å se litt, men jeg trenger ikke alt. Når det gjelder resten så er de for all del flinke i jobben sin, men det er liksom ikke mine favoritter da så jeg føler at jeg får med meg nok av livet deres ved å følge på sosiale medier osv. Det er virkelig ikke noe mer enn det! Og når det gjelder å lese blogger så har jeg svart mange ganger på hvilke blogger jeg leser når jeg først leser. Både Sofie og jeg har sagt til dere, og til hverandre at vi ikke leser hverandres blogger fast og det er virkelig ikke en big deal. Håper det oppklarer ting! Masse elsk, kos og klem.

 

4 kommentarer
    1. Forstår veldig gått hva du mener i ukens tanke. Man kan for fader ikke gjöre ALLE fornöyde hele tiden! Hva forventer folk liksom? Ingen mennesker får alle fornöyde, så hvorfor skal det forventes ekstra for bloggere? Dere jo bestemmer jo selv hva dere vil dele og ikke! Huff, blir oppgitt altså! Klem! Du er god! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg