UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

BLUSE NELLY (utsolgt) / SKJØRT HER

AKKURAT NÅ: Go mandag! Jeg er virkelig klar for en ny uke. Jeg skal bruke denne uken på å komme ordentlig inn i rutiner, utforske matoppskrifter, jobbe masse og skjerpe døgnrytmen.

UKENS TANKE: Tenk at jeg kan trives så godt i Kristiansand som det jeg gjør uten å ha mine nærmeste venner her, haha. Det er faktisk helt utrolig. Jeg elsker denne byen og hverdagen her. Jeg kan virkelig se for meg å bo her i mange år. Det er så deilig.

UKENS SERIE: Gjett en gang… Love Island UK, selvfølgelig! Den serien er alt man kan ønske seg i en realityserie, ti tusen ganger bedre enn alt mulig annet. Ahhh, gleder meg allerede til neste sesong, men heldigvis har jeg litt igjen av denne yei. Har dere sett den? Hvem heier dere på? Jeg dør for Molly og Tommy 😭😭😭

UKENS FAVORITTPLAGG: Min nye perfekte skinnjakke! Den er akkurat passe oversized og er funker perfekt til fine kjoler for å gjøre looken litt kulere, samt til jeans. Dere finner den her.

UKENS CRAVING: Spragleknas, shit jeg har hatt så lyst på det og valgte å overse min irritable tarm på lørdag for å kunne nyte litt godis. Det var veldig, veldig etterlengtet og virkelig verdt det.

UKENS HØYDEPUNKT: Det tror jeg blir Skalldyrfestivalen på torsdag! Morten og jeg dro ganske sent og kom rett til solnedgangen. Vi stod på broen og hørte på flinke Julie Bergan holde konsert, tok parishjul og vandret rundt. Det var såååå koselig og akkurat det jeg trengte.

UKENS POSITIVE: Jeg føler meg allerede mye bedre etter å ha vært bittelitt nedfor den siste tiden. Det hjalp veldig å komme seg på festival, ha venninnekveld og venninnelunsj. Jeg er også godt i gang med treningen og var med på to bootcamps så det er også veldig bra. Flink meg!

UKENS ØNSKELISTE: Jeg dør for den jakken!!! Den må inn i høstgarderoben min. Som dere ser så tenker jeg høst, noe som ikke er rart med tanke på været, hehe. Jeg kommer forresten snart med et innlegg med masse fine høstsaker, så følg med! Jakken finner dere her, skoene her, skjørtet her og ringen her.

UKENS MATRETT: Jeg har virkelig ikke spiste noe spennende. Jeg kan nevne ovnsbakte grønnsaker liksom, haha. Nå til uken skal jeg utforske litt lavfodmap oppskrifter og finne noe digg.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Hvorfor skjer alt på en gang? Jeg har slitt så med magen den siste tiden, så får jeg jaggu meg øyebetennelse også haha. Kan det ikke fordele seg litt i hvert fall da? Jaja, godt jeg ikke hadde noen store planer i helgen haha.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Å være flink med lavfodmap, selv når jeg reiser bort i helgen. Det er jo da det er vanskeligst. Det letteste er hjemme når jeg handler inn og lager all mat, men jeg skal virkelig, virkelig prøve å være flink så det blir ukens mål!

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg synes dette var så sommerlig og fint! Så elsker jeg antrekket..

JAKKE HER / KJOLE PARISIAN HER / SKO HER / VESKE FRA THAILAND

8 kommentarer
    1. Når typen titter på mobilen min og spør: “har ikke du sjekket denne bloggen to ganger i dag allerede ?” så skjønner jeg at jeg er over gjennomsnittlig interessert bloggen din😂

      Du skriver så godt og inspirerende, og jeg må si at du er den eneste av toppbloggerne jeg føler at jeg kan identifisere meg skikkelig med. Stå på videre <3

    2. Har du sett sesong 1, 2, 3 og 4 av Love Island UK? Syns sesong 1 var litt kjedelig, så såg bare 19 eoisoder av den. Sesong 2 0g 3 var veldig bra. Men dumme meg såg det ikke ferdig. Hadde 3 episoder igjen av hver sesong. Er så sint på meg selv for at jeg ikke såg det ferdig når jeg nesten hadde sett det ferdig. Desverre går ikke sesong 2 og 3 på viafree lenger. Holder på med sesong 4 nå og skal se sesong 5 når jeg er ferdig med sesong 4. De to sesongene skal jeg hvertfall se ferdig hehe. Er så mange som sier at sesong 5 er så bra. Så gleder meg til å se den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg