UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

AKKURAT NÅ: Nå skal vi straks hente pappa før vi drar til Søgne for å handle lister og mer maling. Det blir nok en dag med oppussing, yei!

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Okei, velkommen til mitt store i-landsproblem. I går kveld skulle vi bestille Foodora fordi vi var så sykt slitne og hadde glemt å handle middag, wopsi. Vi var så ivirge at vi satt utenfor leiligheten og venta på syklisten, haha. Så endelig, posen med mat står foran oss og vi skal begynne på middagen, men gjett hva? Bestillingen er feil og maten er vassen. Så utrolig kjedelig. Jeg hadde gledet meg så mye til Cola Zero at jeg bestilte to 0,5 flasker. Til min store skuffelse var ikke flaskene 0,5, men 330ml og det var vanlig cola 😭 Jeg liker ikke vanlig cola… Det er jo ingen big deal, men dere vet når dere er skikkelig sultne og har sett frem til noe ordentlig digg også er det ikke som forventet i det hele tatt? Det er ganske kjedelig der og da. Så fordi jeg har dette så friskt i minne og resten av uka var kjempefin så ble det rett og slett dette, haha.

UKENS TANKE: Jeg har omtrent ikke tenkt på noe annet enn oppussing, i hvert fall ikke som jeg husker.

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne hjemmestrikkede genseren.

UKENS SERIE: The Office! For en verdig avslutning, herregud jeg grein og grein.

UKENS CRAVING: Iskrem med sjokoladesaus, nam nam. Har enda til gode å faktisk spise det haha.

UKENS HØYDEPUNKT: At vi er i gang med stua! Jeg er så lykkelig, på ordentlig. Det blir utrolig fint, men akkurat nå gleder jeg meg mest til å være ferdig haha.

UKENS POSITIVE: Dette kommer til å høres skikkelig teit ut, men jeg føler meg nesten litt nyforelska igjen hehe. Jeg aner ikke hva som gjør det, kanskje det er handy-Morten? Uansett, jeg er skikkelig, skikkelig, skikkelig forelska og det er så deilig!

UKENS ØNSKELISTE: Britney tskjorte HER / kjole HER / sneakers HER / kjole HER

UKENS MATRETT: Det har vært en veldig lite spennende matuke. Jeg sliter enda med hva jeg kan spise og ikke, prøver å følge det, skeier ut, er tilbake… Altså kaos i matveien haha, men vi lagde indisk på lørdag da og det er alltid godt.

UKENS SANG: The Rua – Gasoline

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg har ikke hatt tid til å ta noen bilder åpenbart. Herregud, dette har blitt en oppussingsblogg. Jaja, det får være sånn nå. Jeg har tatt noen mobilbilder da. Jeg tok dette da jeg prøvde å finne ut hva jeg skulle ha på meg i bursdagen til Marte på lørdagen som var (som jeg måtte droppe på grunn av stua) og velger det fordi kjolen er så sykt fin! Dere finner kjolen HER.

 

4 kommentarer
    1. Så du la ut link denne rosa strikkegenseren og den hvite hjemmestrikket genseren, men jeg finner ikke link til oppskrift. Kunne du lagt den ut igjen ?😊 så fine gensere!

    2. Så du la ut link denne rosa strikkegenseren og den hvite hjemmestrikket genseren, men jeg finner ikke link til oppskrift. Kunne du lagt den ut igjen ?😊 så fine gensere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg