UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / NA-KD

Veske og solbriller H&M / kjole NA-KD her / sko her

AKKURAT NÅ: Jeg har nettopp kommet meg opp og i dag er det jobb, jobb og jobb absolutt hele dagen. Jeg har masse jeg må gjøre så det er bare å komme i gang.

UKENS TANKE: Altså jeg er så glad for at kjæresten min og vennene mine kommer så godt overens og de virker å være ganske trygge på hverandre nå haha. De kan liksom si ifra til hverandre, tuller og har det moro og det er så koselig å se!

 UKENS POSITIVE: Endelig kom sommeren! Det har vært så nydelig vær de siste dagene, og selv om gråværet er tilbake, var det hyggelig med sol så lenge det varte. Så må jeg nevne alle de hyggelige folkene jeg møtte på festivalen. Det er så hyggelig når dere kommer bort for å hilse på, og sier at dere leser bloggen. Jeg blir så glad, så fortsett med det!

UKENS FAVORITTPLAGG: Jeg velger hele denne outfiten! Kjolen er så kul, men det er virkelig veska også. Vesken min er fra Nunoo her, kjolen finner dere her, plaggene under er fra Bohoo og skoene fra Umbro.

UKENS SERIE/FILM: Murder Mystery på Netflix med Jennifer Aniston og Adam Sandler. Jeg synes de er så søte når de spiller sammen, hihi. Filmen er egentlig litt teit, men sånn morsom teit. De er et par som skal på ferie til Europa og havner midt i en drapsetterforskning, noen prøver å legge skylden på dem!

UKENS CRAVING: JUNK FOOD 100%. En saftig pizza.

UKENS HØYDEPUNKT: Det må bli å ha vært samlet i Larvik med hele gjengen! Vi har kost oss såå mye med leker, vors, grilling og festival. Det blir antakeligvis vår siste Stavernfestival sammen, men vi avsluttet i hvert fall på en god måte.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Det må rett og slett bli veldig mange fulle folk på alt for liten plass, haha. Det blir jo fort irriterende i lengden selv om man er en del av det samme selv.

UKENS ØNSKELISTE: Litt småtteri. Veske fra Nunoo her, hvit kjole her, rød kjole her og sneakers her.

UKENS MATRETT: Mmmm, jeg spiste en wrap fra Lett. Jeg savner Lett skikkelig! Jeg spiste stadig der da jeg bodde i Oslo og heldigvis fikk jeg kjøpt meg en wrap med fetaost og søtpotet, namnam.

UKENS SANG: Zara Larsson – I can’t fall in love without you. Hun sang den på festivalen og jeg begynte å gråte med en gang, haha. Jeg trodde ikke hun kom til å synge den og den er så fin!

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg synes dette var så fint!

 

10 kommentarer
    1. Hei fine! ❤️ Å, hærregud for et nydelig bilde av dere! Som tatt ut fra en film! Elsk! Jeg må bare si at bildene dine har blitt så utrolig bra! Imponert altså! Goals! 🤩 Kan du dele festival antrekkene dine i et eget innlegg? Kanskje Morten sine også? Han var så kul med de flettene forresten! 😉 Håper og masse bilder fra helgen! Vært gøy å se! Må bare skryte av deg altså, selv på festival har du delt innlegg som vanlig! Det viser at du er dedikert! Har stooor respekt for det!
      Klem til dyktige deg!

        1. Må si meg enig med Beate, bildene dine er fantastiske! De beste bildene på alle bloggene jeg leser…og det er mange!!

    2. fint innlegg 🙂
      Jeg digger Adam Sandler og Jennifer Aniston, men den filmen var kjempe dårlig synes jeg 🙁 godt skuspill, men dårlig storyline

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg