UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

Solbriller eBay / kjole her

AKKURAT NÅ: Vi er en time bak Norge og har ingen planer om å stå opp før klokken åtte. Jeg skrev dette innlegget i går, hehe wopsi. Når vi står opp skal jeg rett inn på Ticketmaster og prøve å få tak i billetter til Norge-Spania før vi spiser en god frokost, pakker sammen sakene vår og reiser hjem til Norge.

UKENS TANKE: Jeg er så heldig som kan leve dette livet. Jeg har drømmejobben, drømmemannen, verdens beste venner og en fantastisk familie. Jeg tar meg ofte i å stresse litt med jobben min fordi hvem vet hvor lenge det varer, men nå har jeg gått over til å tenke at jeg heller får nyte det mens jeg kan! Det er ikke vits i å stresse over noe jeg verken kan kontrollere eller vet om kommer til å skje haha.

UKENS CRAVING: Utrolig lite cravings denne uken. Det er nesten rart, men det er liksom ikke noe som frister noe mer enn noe annet.

UKENS HØYDEPUNKT: Det var nok da jeg var hjemme hos pappa og han fant frem esker med masse gamle ting fra da jeg var liten. Jeg fant babybilder av meg, gamle dagbøker, fotoalbum, prinsessebladene mine som jeg elsket over alt i verden og en haug av plakater fra bladet Julia, haha. Det var så gøy å se alt sammen igjen og ikke minst å lese hva jeg hadde skrevet i dagbøkene mine.

UKENS MATRETT: Jeg har spist så mye god mat denne helgen! Så det blir veldig vanskelig å velge… Jeg tror kanskje jeg må gå for maten på The Ivy. Det slår virkelig aldri feil.

UKENS FAVORITTPLAGG: Definitivt denne toppen fra NLY Trend! Den har ligget i skapet mitt så lenge at jeg nesten glemte den litt bort, men nå skal den få skinne! Dere finner den her.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Gresspollen!!! Ingenting virker. Jeg hadde glemt hvor ille det var fordi jeg var smart nok til å ta en kortisonsprøyte i fjor vår, men dum nok til å ikke be om å få starte på ordentlig vaksine samme høst… Jeg tar øyedråper, beroligende spray til øynene, reseptbelagte allergipiller og nesespray, men det har null effekt. Det er så krise. Jeg går heldigvis fastlege i Kristiansand fra og med i dag så jeg skal ringe nå straks og be om en time så fort som mulig.

UKENS SERIE: The Office, men jeg skal straks begynne på sesong to av Big Little Lies.

UKENS POSITIVE: Manchester har overraskende mye bra mat! Jeg spurte om tips på forhånd, men de fleste tipsene bestod av å heller reise til Liverpool og at det ikke var så mye bra her. Jeg er helt uenig. Det er et ganske nytt område (ser i hvert fall slik ut) hvor det ligger masse digge restauranter og barer. Det var stappfullt det på lørdag klokken seks og det var over to timer venteliste på bord flere steder så husk å booke om dere skal hit. Spinningfields tror jeg området heter.

UKENS ØNSKELISTE: Jeg har virkelig fått shoppet fra meg etter London, dere så kanskje det i London haulen jeg postet i går haha. Så det eneste jeg ønsker meg akkurat nå er duftlys fordi de fleste hjemme i leiligheten er brukt opp.

UKENS SANG: Veronica Maggio – 17 år

UKENS FAVORITT-BILDE: Selvfølgelig dette bildet av meg og Central Perk! De har laget denne caféen inne på Primark her i Manchester sammen med masse Friends stæsj. Jeg kjøpte en Central Perk kaffekopp og Friends monopol!!! Sistnevnte er kanskje mitt beste kjøp noen gang.

Kjolen er fra Primark og vesken ble kjøpt på H&M i fjor vår

 

21 kommentarer
    1. Hva syns du om at Morten latterliggjør bloggere på instagram og hvorfor gjør han det? Jeg hadde blitt flau og ikke likt det hvis min kjæreste hadde gjort noe sånt. Morten har jo holdt på med det en stund, og det er ikke morsomt lenger

      1. Jeg legger meg ikke borti hva han gjør, han får gjøre akkurat som han vil 🙂 Når det er sagt så er jeg overhodet ikke flau over at Morten tuller litt med folk som kjøper følgere, fordi som han poengterer så jukser de og tar annonsejobber for ærlige folk som jobber hardt for å oppnå målene sine i stede for å ta en lettvint løsning som å kjøpe seg til “Fame”. For det andre synes jeg ikke den siste posten der var ille i det hele tatt, haha. Hadde jeg overredigert bildene mine til det ugjenkjennelige og noen hadde lagt ut det på Instagram med den teksten han la ut hadde jeg ledd litt for meg selv og tenkt “jaja, det ser jo faktisk litt animert ut”. Hadde han derimot skrevet noe stygt om personene hadde det vært en annen sak, men det Morten er veldig god på er at han tuller med saken og uten å gå til angrep på personen. Hvis du ikke synes det er morsomt ville jeg bare sluttet å følge med 🙂 Vi må selv ta ansvar for hvem vi ønsker å følge og hvis personen ikke gir deg noe godt så ville jeg sluttet asap.

      2. Jeg synes den siste var hysterisk morsom🤣 Såpass må man tåle da, bare synd enkelte ikke ser humoren i det😂

    2. Prøver å bli den nye Mads Hansen ? Dummere kommentar skal man lete lenge etter ! Hvorfor MÅ folk alltid tenke at andre tenker at de må ligne på andre kjendiser ? Fatter det ikke, og har Aldri tenkt på at Morten skal stille seg ved Mads Hansen å prøve å overgå han, så den derre var bare teit. Kan ikke folk få være seg selv ? Kan ikke andre åpne munnen og tulle og tøyse uten at de blir sammenlignet med noen ? Syntes Morten gjør det bra jeg, han har jammen ikke vært i gamet så lenge, men flink er han. Og morsom 👍🏼

    3. La jo folk tulle litt da, det er jo bare morsomt og hvis du ikke tåler det så slutt å følge med på han, som Andrea sier👍🏼❤️

    4. La jo folk tulle litt da, det er jo bare morsomt og hvis du ikke tåler det så slutt å følge med på han, som Andrea sier👍🏼❤️PS den toppen var dritfin, akkurat som deg💕💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg