UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / Royal Design

KJOLE ONLY HER

AKKURAT NÅ: Vi skal straks ned for å spise hotellfrokost før vi skal tilbake til rommet og pakke sakene, jobbe litt og deretter sjekke ut. Vi reiser hjemover i dag, men først skal vi tilbringe hele dagen her i Reims. I kveld skal vi nemlig på VM kamp! Jeg gleder meg såååå mye til å se Norge sikre veien videre i VM og ikke minst til å se en VM kamp live for første gang. Det blir så moro!

UKENS TANKE: Lever jeg virkelig dette livet?? Herregud, jeg gir livet 10+ om dagen.

UKENS FAVORITTPLAGG: Dette settet fra Zara er gull! Funker så godt sammen og kan kombineres med utrolig mye forskjellig hver for seg. Elsk, elsk og mer elsk.

SOLBRILLER EBAY / ØREDOBBER ZARA / VESKE NLY / SKO REEBOK

UKENS SERIE: Jeg begynte på When They See Us på Netflix. Rakk bare en episode, men er så spent på resten.

UKENS CRAVING: Softis!

UKENS HØYDEPUNKT: Det er så lett å velge roadtripen og det er jo absolutt høydepunktet, men jeg må også nevne den fine turen Morten og jeg hadde i starten av uken. Vi passet Laban og dro på tur i Bymarka i Kristiansand. Vi gikk 16 kilometer og koste oss så mye. Det var utrolig deilig så jeg tar med det også.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Det er ufattelig irriterende at jeg ikke tåler normal mat og omtrent ikke spiser kjøtt, i hvert fall på reise. Bensinstasjonene langs veien har minimalt med utvalg så jeg har levd på sjokolade og banan mellom stoppene på denne turen, haha. Uff. Det er egentlig ikke så morsomt. Det er faktisk ganske vanskelig på restaurantene også, men men. Sånn er nå livet.

UKENS ØNSKELISTE: Jeg ønsker meg egentlig bare et nytt kjøkken, denne puffen og denne benken.

UKENS POSITIVE: Jeg elsker å reise! Jeg har fått oppleve så utrolig mye gøy på denne turen og sett steder jeg aldri i verden hadde funnet på å reise til selv. Den lille byen vi var innom i Luxembourg og Reims er fantastiske steder som jeg gjerne kunne reist til igjen. Litt av sjarmen med roadtrip.

UKENS MATRETT: Åh, jeg spiste en ordentlig god pastarett her i byen. Det var vel noe spinat og pesto-pasta. Kjempebra forklart, haha. Godt var det i hvert fall.

UKENS SANG: Veronica Maggio – Solen har gått ned

UKENS FAVORITT-BILDE: Vi kjørte feil i Luxembourg og havnet her! Så da ble det selfie, woho.

 

1 kommentar
    1. Hej! Första gången som jag är inne här men efter att ha läst ditt inlägg vill jag rekommendera att ta kontakt med Lev Frisk utanför Stockholm som har ett avancerat blodprovstest. Det kostar lite men är absolut att rekommendera! Man får reda på allt som kroppen tål och inte tål. Känner många som har gått dit och de lovordar kliniken!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg