UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

KJOLE HER / VESKE HER

AKKURAT NÅ: Jeg skal trene, jobbe, gå tur med Laban og prøve å spille inn en del YT-videoer. Dere kom med masse bra tips om hva vi kunne lage på Instagram så vi skal se hva vi får til!

UKENS TANKE: Jeg har skjønt at jeg faktisk ikke kan få egen hund slik som ting er nå. Sånn sett var det fantastisk å passe Laban så både Morten og jeg fikk kjent litt på det. Vi vil enda ha friheten til å kunne dra på spontantur og vi vil enda reise ganske mye, noe som passer dårlig med en hund. Det får heller bli om mange år når vi har kjøpt hus med en stor hage og har reist litt fra oss 🙂 Veldig greit å få passe Laban når vi har tid for da får vi dekt den dosen litt, haha.

UKENS CRAVING: Ikke noe uvanlig denne gangen, men gode gamle stratosdyr og spragleknas.

UKENS HØYDEPUNKT: Det har definitivt vært å ha besøk av Laban! Han må jo være den ultimate hund. Han er så fin. Det er ikke noe styr, ikke noe mas, så lett å ha med å gjøre og han elsker kos og lek. Jeg kjenner at livet blir litt ekstra bra når han er på besøk, så det var enkelt å velge ut ukens høydepunkt denne gangen.

UKENS FAVORITTPLAGG: Dette er en perfekt sommerkjole i mine øyne og jeg er så fornøyd med den at jeg bestilte en til i beige, hehe. Dere finner kjolen her og vesken her.

UKENS SERIE: The Bold Type, elsker den!

UKENS IRRITASJONSMOMENT: HVOR ER VILJESTYRKEN MIN? Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke klarer å komme inn i en god treningsrutine. Det er helt ubegripelig. Nå har jeg til og med kjøpt meg PT timer, men det funker jo ikke uansett hva jeg gjør. Det er virkelig bare å bestemme seg så jeg skjønner ikke hva jeg driver med… Irriterende er det i hvert fall!

UKENS POSITIVE: Wiii, jeg og en venninne har planlagt en veldig spennende reise i høst og jeg gleder meg helt sykt mye! Vi må bare få alt 100% på plass, men det ordner vi nok ganske snart. Yei!

UKENS ØNSKELISTE: Jeg lagde en gedigen ønskeliste her om dagen som dere finner her.

UKENS MATRETT: Jeg har ikke spist noe veldig spesielt denne uken, ganske vanlig og nesten litt kjedelig mat. Det skal sies at det var utrolig godt med grillet laks og deilig tilbehør da vi var på middag hos svigers.

UKENS SANG: Jeg hører aldri på musikk mer, hva er det som skjer? Ikke har jeg hørt på podcast heller så hva jeg har drevet med aner jeg faktisk ikke.

UKENS FAVORITTBILDE: Dette er egentlig fra i fjor vår, men jeg brukte det på bloggen forrige uke så det får gå 😉 Jeg elsker alt med dette bildet! Det lyset, altså WOW. Komposisjonen og alt er fantastisk. Dette skal Helene få æren for, hun fant stedet og tok bildet mens jeg satt der og poserte haha.

 

10 kommentarer

Siste innlegg